עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: ב.מ.וו: 136 כ"ס ל-R1250GS החדש

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    ב.מ.וו: 136 כ"ס ל-R1250GS החדש

    מנוע הבוקסר החדש של ב.מ.וו, בנפח 1,254 סמ"ק, יצויד בתזמון שסתומים משתנה חדשני ויפיק 136 כ"ס; החשיפה בתערוכת קלן בעוד שבועיים.

    http://fullgaz.co.il/?p=135025


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אביעד, תקנה לי בבקשה....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    גועל נפש של אופנוע! איכסה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בהמתי מידי, אייפוני מידי, עם הזמן אנחנו קונים גדול יותר, יקר יותר ומאבדים על הדרך את חדוות הרכיבה, אותה חדווה שהביא אותנו לרכב מלכתחילה.
    לא סתם הקטגוריה של הרטרו הצנומים פורחת, עוד ועוד אנשים רוצים לחזור לאהבה של פעם.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עם הזמן אנחנו קונים גדול יותר, יקר יותר ומאבדים על הדרך את חדוות הרכיבה, אותה חדווה שהביא אותנו לרכב מלכתחילה.
    זה לא אחד מסממני הגיל, לרטון ספק ברצינות ספק בבדיחות שהדור הצעיר לא מבין מה טוב לו? גם ככה כל המכונות המעשנות האלה זה רק תחליף מכאני ומנוכר לחדוות הרכיבה האמיתית על בעל חיים מרובע-הינע פרסות המכונה בשפה העברית סוס

    ובתכל'ס - אני אישית מעולם לא הצלחתי להבין עד הסוף איך אופנוע יכול להקרא בכנות אדוונצ'ר, במשמעותה המלאה של המילה, אם לא ניתן לתקן אותו בנפחיה של הכפר הקרוב למקום התקלה שלך, אמצע שוםמקום, בואכה שמאלה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בהמתי מידי, אייפוני מידי, עם הזמן אנחנו קונים גדול יותר, יקר יותר ומאבדים על הדרך את חדוות הרכיבה, אותה חדווה שהביא אותנו לרכב מלכתחילה.
    לא סתם הקטגוריה של הרטרו הצנומים פורחת, עוד ועוד אנשים רוצים לחזור לאהבה של פעם.
    לא מסכים אייתך, אני דווקא חושב שמדובר באבולוציה של האופנועים, אם נחזור לרגע ברשותך לימים הראשונים
    של האופנועים כולם נראו כמו אופניים שחיברו להם רצועת עור.

    במלחמת העולם השנייה רוב האופנועים נראו אותו הדבר הבדלים רק בתצורת המנוע, כל האופנועים עשו הכל
    מלחימה דרך רכיבה בשטח קשה, ועד שימושים למטרות בילוי.

    כניסת האופנועים היפניים לשוק העולמי גרמה לשינוי ואי שם בסוף שנות החמישים ושם החלה חלוקה לקטגוריות
    שטח/כביש, כנף קדמית גבוהה בישרה לעולם שאתה רוכב שטח, מנוע מרובע ופריינג אמרו שאתה רוכב מירוץ
    או חובב טיולים. והארלי נשארו הארלי.

    מרוצי הדקאר/פריז יצרו קטגורית מדבריות וחוצי יבשות בעוד אופנועי הכביש קיבלו שינויים משינויים שונים.
    והארלי נישאר הארלי.

    ענפי ספורט מוטורי דו"ג יצרו צורך באופנועים ייעודים כל אחד בהתאם לצורך וכל אלה חלחלו גם לשוק הפרטי
    בשינויים כאלה ואחרים. והארלי נשאר הארלי.

    אחד החסרונות של הבימר מול המתחרים מיפן הוא העדר כוח, בגלל הצורך לשמר מסורת של מנוע בוקסר שרק
    לאחרונה קיבל סוג של קירור מים. קח את האדוונצ'ר הגרמני האחרון עם הספק של 125 כ"ס במשקל גבוה
    מול ה-120 כ"ס של הורסיס ששוקל פחות. נוצרה מפלצת נחמדה שמפספסת גם בשביל וגם בכביש, למרות המחיר.
    זה לא אומר שהבימר רע, כי הוא לא הוא רק לא עומד בתחרות היצרנים, וזה היה עניין של זמן שאיזה מלוכסן
    יבריק בכלי שנותן הרבה יותר מהבימר בפחות כסף ואני לא אומר סופר טנרה....
    ואז הארלי התעוררו.

    לכל כלי, קהל פנאטי שימכור את אחותו ויעלה אותה על המזבח, במטרה להוכיח שהכלי שלו הכי הכי.

    כל קטגוריה היום מתחלקת לתתי קטגוריה בכדי לפגוע בסיכול ממוקד בכל אחד ואחד, הסיכוי שאחד מרוכשי הבימר
    A בארץ ינצל עשירית מהאופנוע שקנה בכסף יקר, הוא קלוש, רוב הסיכוי שהקהל הזה הוא בדיוק בעל אופי הפוך
    ממה שהאופנוע אמור לייצג, אבל חוצי היבשות שלנו נהנים לשלם ולרכוב שלוש פעמים בשנה את כביש 10 פעמיים
    הגולן וקצת נס הרים ולהרגיש מגלי ארצות. לייצרן זה לא משנה גם אם תעשה עם האדוונצ'ר שלך קניות ברמי לוי
    או טיפול ציפורניים, שחי, שפם אצל ציפורה, כל עוד אתה משלם....

    ואנשים עומדים בתור ומשלמים!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    לא מסכים אייתך, אני דווקא חושב שמדובר באבולוציה של האופנועים, אם נחזור לרגע ברשותך לימים הראשונים
    של האופנועים כולם נראו כמו אופניים שחיברו להם רצועת עור.

    במלחמת העולם השנייה רוב האופנועים נראו אותו הדבר הבדלים רק בתצורת המנוע, כל האופנועים עשו הכל
    מלחימה דרך רכיבה בשטח קשה, ועד שימושים למטרות בילוי.

    כניסת האופנועים היפניים לשוק העולמי גרמה לשינוי ואי שם בסוף שנות החמישים ושם החלה חלוקה לקטגוריות
    שטח/כביש, כנף קדמית גבוהה בישרה לעולם שאתה רוכב שטח, מנוע מרובע ופריינג אמרו שאתה רוכב מירוץ
    או חובב טיולים. והארלי נשארו הארלי.

    מרוצי הדקאר/פריז יצרו קטגורית מדבריות וחוצי יבשות בעוד אופנועי הכביש קיבלו שינויים משינויים שונים.
    והארלי נישאר הארלי.

    ענפי ספורט מוטורי דו"ג יצרו צורך באופנועים ייעודים כל אחד בהתאם לצורך וכל אלה חלחלו גם לשוק הפרטי
    בשינויים כאלה ואחרים. והארלי נשאר הארלי.

    אחד החסרונות של הבימר מול המתחרים מיפן הוא העדר כוח, בגלל הצורך לשמר מסורת של מנוע בוקסר שרק
    לאחרונה קיבל סוג של קירור מים. קח את האדוונצ'ר הגרמני האחרון עם הספק של 125 כ"ס במשקל גבוה
    מול ה-120 כ"ס של הורסיס ששוקל פחות. נוצרה מפלצת נחמדה שמפספסת גם בשביל וגם בכביש, למרות המחיר.
    זה לא אומר שהבימר רע, כי הוא לא הוא רק לא עומד בתחרות היצרנים, וזה היה עניין של זמן שאיזה מלוכסן
    יבריק בכלי שנותן הרבה יותר מהבימר בפחות כסף ואני לא אומר סופר טנרה....
    ואז הארלי התעוררו.

    לכל כלי, קהל פנאטי שימכור את אחותו ויעלה אותה על המזבח, במטרה להוכיח שהכלי שלו הכי הכי.

    כל קטגוריה היום מתחלקת לתתי קטגוריה בכדי לפגוע בסיכול ממוקד בכל אחד ואחד, הסיכוי שאחד מרוכשי הבימר
    A בארץ ינצל עשירית מהאופנוע שקנה בכסף יקר, הוא קלוש, רוב הסיכוי שהקהל הזה הוא בדיוק בעל אופי הפוך
    ממה שהאופנוע אמור לייצג, אבל חוצי היבשות שלנו נהנים לשלם ולרכוב שלוש פעמים בשנה את כביש 10 פעמיים
    הגולן וקצת נס הרים ולהרגיש מגלי ארצות. לייצרן זה לא משנה גם אם תעשה עם האדוונצ'ר שלך קניות ברמי לוי
    או טיפול ציפורניים, שחי, שפם אצל ציפורה, כל עוד אתה משלם....

    ואנשים עומדים בתור ומשלמים!
    צודק, ולכן האופנוע הזה הוא איכסה. באירופה רואים אותו כל היום מסתובב עם לוחית זרה במקומות זרים מכל רחבי אירופה עמוס מזוודות ושם אולי הוא מצדיק.
    לארצנו הקטנה הוא פשוט איכסה.
    לא בשטח, לא בכביש, לא בהשתחלות אולי לסופר הוא מתאים.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    מדי פעם אני יצא לטיולים בארצנו הקטנה עם מועדון ב.מ.וו ישראלי.אני עם 800GS ,אבל רובם עם 1200GS.
    כמה שיצא לי לדבר עם בעלייהם - אף אחד מהם לא מוכן להחליף את הכלי שלו למשהו אחר,אולי רק ל חדיש יותר
    רובם ככולם אנשים מבוגרים ש עברו בידיהם כמה וכמה כלים שונים וראו בחיים שלהם כמה וכמה דברים ...צעירים ממש?... לא ,לא מכיר,מה לעשות ?
    על פי הגדרה שלכם - הם:........(תרשמו)
    PS איכסה- בטח ,אין הגדרה מדויקת יותר
    נערך לאחרונה על ידי Busy; 17-09-2018 בשעה 11:44.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    טוב...ניראת תשובה אחד
    https://youtu.be/cTN4xLb7RKM

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    היצרנים מזהים מגמה של KEEP IT SIMPLE לכן צצים להם לאט לאט אופנועי אדוונצ'ר קלילים יותר (לפחות במראה)
    bmw.jpg

    Moto-Guzzi-V85-10.jpg

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אני מצטרף לקהל שצועק "תביאו רטרו".
    אם כבר דוקאטי החזירו לייצור את מנוע ה-1078 Desmoduo, מקורר אוויר...
    שיחזירו לייצור את המולטי 1100 שלי!
    כל מה שהוא צריך זה מפת הזרקה מוצלחת יותר ודשבורד שעמיד לחדירת מים. השאר מושלם.
    אפילו שלא יוסיפו ABS - אני מסתדר לא רע בלעדיו.
    תחזירו אותו בבקשה... ואל תגעו בעיצוב!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    דגם ב.מ.וו למעלה ,NineT הוא לא אדוונצר "מוזל( כמו שנירא למישהו) ולא נעליים.שם מקורי של הדגם Urban וזה המקום שלו,בתוך העיר.
    נערך לאחרונה על ידי Busy; 17-09-2018 בשעה 14:46.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אז בוא נחזור למקור R80G/S דקאר

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אפשר גם לR80 בטוח אפשר להביא אחד כזה במצב "חדש לגמרי",זו לא הבעייה.
    אבל לחזור להיות בן ...20 -כבר לא.
    כאן הנקודה.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    דגם ב.מ.וו למעלה ,NineT הוא לא אדוונצר "מוזל( כמו שנירא למישהו) ולא נעליים.שם מקורי של הדגם Urban וזה המקום שלו,בתוך העיר.
    ממש קטנוע, נו באמת, זה שקוראים לזה אורבן לא אומר שזה אופנוע לעיר כי הוא ממש לא.

    חוץ ממיגון רוח הוא אדווצ'ר לכל דבר

אשכולות דומים

  1. הדו"ש הקרבי החדש של הונדה - CRF450L
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 15-11-2018, 22:23
  2. 231 כ"ס לקוואסאקי נינג'ה H2 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 17-08-2018, 14:08
  3. BMW R1250GS
    על ידי Goas23 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-08-2018, 09:09
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-11-2017, 20:25
  5. דוקאטי: 210 כ"ס למנוע ה-V4 החדש!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 25-09-2017, 21:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO