אני מבין מדבריך שחייב להתחבר לסורק תקלות..
Tribalmistyc2 עולה לך משהו שיכול להיות קשור? אולי חיישן חום מנוע או משהו שקשור למערכת הקירור או שלא בהכרח?
אם יש חיישן טמפ' אחד והוא משדר ללוח שעונים כנראה שהוא תקין וזה גם הרכיב החשמלי היחידי במערכת קירור שלך.
להתחבר לסורק זה לא ריאלי בגלל המחיר והזמינות.
תנסה להבין מה הקוד - לפעמים הנורה מהבהבת עם פתיחת המפתח.
תעבור על כל המחברים של כל החיישנים,תנסה להוציא את המצבר ולהחזיר.
אם אין הבהוב או שינוי צריך לסרוק אצל היבואן
ממה שאני הכרתי במערכות הפשוטות הישנות, היו 2 חיישני חום, אחד לחיווי בלוח השעונים והשני למחשב המנוע. יכול להיות שאצלך זה אותו אחד, ויכול להיות שלא - לא מכיר, צריך לבדוק בספר הרכב או לקוות שמישהו אחר מחברי הפורום מכיר.
בד"כ קיים חיישן יחיד זה גם חוסך עלויות.
https://www.google.co.il/search?q=XE...whT_xPT-38BWM:
נורת מנוע שמדליקה את המאוורר לא בהכרח מעידה על תקלה שקשורה למעגל הטמפ',המערכת לא יודעת לזהות מה התקלה ולא לוקחת סיכון שהמאוורר לא יעבוד בכלל אז פשוט מדליקה אותו קבוע.
ברכב שלי שהוא מהסנוניות של מערכת הזרקה עם OBD II זה גם עובד ככה.
מניח שהיום כבר התשכללו.
בלוח שעונים מד החום עובד תקין לחלוטין, המנורה לא מהבהבת ומראה את קוד התקלה, מוזר מאוד. גם ניתוק של המצבר וחיבור מחדש לא הועיל.
אם מישהו מחברי הפורום נתקל בזה זה יוכל לעזור מאוד.