ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
ממה שאני הכרתי במערכות הפשוטות הישנות, היו 2 חיישני חום, אחד לחיווי בלוח השעונים והשני למחשב המנוע. יכול להיות שאצלך זה אותו אחד, ויכול להיות שלא - לא מכיר, צריך לבדוק בספר הרכב או לקוות שמישהו אחר מחברי הפורום מכיר.
בד"כ קיים חיישן יחיד זה גם חוסך עלויות.

https://www.google.co.il/search?q=XE...whT_xPT-38BWM:

נורת מנוע שמדליקה את המאוורר לא בהכרח מעידה על תקלה שקשורה למעגל הטמפ',המערכת לא יודעת לזהות מה התקלה ולא לוקחת סיכון שהמאוורר לא יעבוד בכלל אז פשוט מדליקה אותו קבוע.

ברכב שלי שהוא מהסנוניות של מערכת הזרקה עם OBD II זה גם עובד ככה.
מניח שהיום כבר התשכללו.