שלומות,
רוכב על הורנט 2010 כבר שנתיים כאשר מעל 95% מהנסיעות הן מנהלתיות, כלומר לימודים- עבודה- בית .
הרכיבות עצמן הן לא איטיות ורגועות אך גם לא קיצוניות(!). זאת אומרת שאני רוכב מעט מהר מעל הממוצע (של הרכבים בכביש באותה עת),
עם גיחות מדי פעם לכיוון הלא מתון.
לא עושה ווילי, סטופי, ברפיז או סלטות (אם זה רלוונטי בכלל).
אני מעוניין לשנות את כיול הבולמים לחווית נסיעה קצת שונה לכיוון הספורטיבי-מהיר ולכן ארצה את דעתכם.
משקלי: 70 ק''ג לפני החגים.
גובהי: 173 ס''מ בקיץ וס''מ פחות בחורף.
משקל כבודה: רוב הזמן תיק גב של סטודנט המכיל לפטופ ומלא אוכל.
מעבר לכך מרכיב רק כשבחורות עושות לי לייק בטינדר וזה נדיר. (רוכב לבד לרוב).
חשבתי לשנות את כיול הבולמים לכיוון הקשה יותר כדי לקבל תחושת גיהוץ כביש טובה יותר
אך איני יודע אם נכון הדבר ולכן אשמח אם תעזרו לי.
כרגע הבולמים מכוילים לסטנדרט וניתן לשנותם ( בולמים קדמיים ובולם אחורי) עליי להפחית או להגביר?
בבולמים יש אפשרות ל-spring preload to reduce(soft) /to increase(hard)
ו- rebound damping to reduce(soft)/ to increase(hard)
מה זה אומר?
תודה מראש!