ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
כל יצרן כיוון למקום אחר, הבמוו עם מומנט גבוה יותר שמגיע בסל"ד נמוך יותר בהשוואה ל09 לכן לטעמי האישי הבמוו יהיה יותר מהנה לרכיבה (מבחינת המנוע) כי מומנט גבוה שמושג בסל"ד נמוך יותר מתאים לכביש בזמן שכח סוס גבוה שמושג ב10000 סל"ד ומעלה מתאים למסלול ופחות מהנה לרכיבה בכביש.

מומנט גבוה בסל"ד נמוך זה ממכר.
אם נסתכל על שניהם בשיא המומנט, ה-MT משיג אותו ב-8500 סל"ד ואילו ה-GS משיג את שיא המומנט ב-6250 סל"ד.
ההספק בנקודות האלה (נכפיל את המומנט בנקודה זו בסל"ד של כל אחד) הוא גבוה ב-30% במקרה של ה-MT.
ההספק (ולא המומנט) קובע את התאוצה. אז אם אמשוך את ה-MT בהילוך ואהיה בסל"ד המתאים הוא יאיץ הרבה יותר מהר (וזה עוד לפני פערי המשקל).
מה הבעיה לשמור את ה-MT בהאצה בסל"ד 8500? הוא לא מרעיש במיוחד והוא עולה לשם מהר מאד.

אז מה עוזר מומנט גבוה בסל"ד נמוך אם התאוצה לא גבוהה?