ציטוט נכתב במקור על ידי אלעד הירדני צפיה בהודעה
אם נסתכל על שניהם בשיא המומנט, ה-MT משיג אותו ב-8500 סל"ד ואילו ה-GS משיג את שיא המומנט ב-6250 סל"ד.
ההספק בנקודות האלה (נכפיל את המומנט בנקודה זו בסל"ד של כל אחד) הוא גבוה ב-30% במקרה של ה-MT.
ההספק (ולא המומנט) קובע את התאוצה. אז אם אמשוך את ה-MT בהילוך ואהיה בסל"ד המתאים הוא יאיץ הרבה יותר מהר (וזה עוד לפני פערי המשקל).
מה הבעיה לשמור את ה-MT בהאצה בסל"ד 8500? הוא לא מרעיש במיוחד והוא עולה לשם מהר מאד.

אז מה עוזר מומנט גבוה בסל"ד נמוך אם התאוצה לא גבוהה?
תפסת את העניין, כדי שהMT יהיה בטווח עבודה יעיל אתה תיהיה בסל"ד גבוה ותשחק יותר בהילוכים בנוסף המומנט הוא זה שמעיף לך את הראש אחורה בהאצה לא כח הסוס.

בדיוק החלפתי רכב מ420 נ"מ עם 150 כח סוס לרכב עם 200 כח סוס אבל עם 260 נ"מ, הראשון למרות 50 כח סוס פחות היה מדביק אותך לכיסא בזמן שהשני מאיץ מהר אבל מרגיש חלבי.

מכוון שקטגורית הספורט הפכה לנישה בכל העולם היצרנים מכוונים בשנים האחרונות למומנט בסל"ד הנמוך כי זה מה שהקהל רוצה, גם הMT נחשב למכוון יותר למומנט מאשר כח סוס אבל לא לעומת הבמוו