ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
תפסת את העניין, כדי שהMT יהיה בטווח עבודה יעיל אתה תיהיה בסל"ד גבוה ותשחק יותר בהילוכים בנוסף המומנט הוא זה שמעיף לך את הראש אחורה בהאצה לא כח הסוס.

בדיוק החלפתי רכב מ420 נ"מ עם 150 כח סוס לרכב עם 200 כח סוס אבל עם 260 נ"מ, הראשון למרות 50 כח סוס פחות היה מדביק אותך לכיסא בזמן שהשני מאיץ מהר אבל מרגיש חלבי.

מכוון שקטגורית הספורט הפכה לנישה בכל העולם היצרנים מכוונים בשנים האחרונות למומנט בסל"ד הנמוך כי זה מה שהקהל רוצה, גם הMT נחשב למכוון יותר למומנט מאשר כח סוס אבל לא לעומת הבמוו
אבל למה כתבת שאשחק יותר בהילוכים? ההפך, ממשיך להאיץ בהילוך נמוך כדי להעלות סלד ולא מעלה הילוך.

לא יכול להיות ש "המומנט הוא זה שמעיף לך את הראש". תאוצה היא תאוצה היא תאוצה ומה שמאיץ אותך זה ההספק ביחס למשקל ולחיכוך (פנימי וחיצוני), ולאופנוע שמאיץ לא אכפת המומנט אלא רק ההספק.

אם תקח MT ואת ה-BMW להשוואת האצה אז נראה לי ברור שה-MT יאיץ יותר מהר. הרי לא מדובר על סל"ד מטורף של GP.

לא מבין את ההערה "מאיץ מהר אבל מרגיש חלבי", איך זה יכול להיות? אולי זו תחושה מוטעית?