עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 22 מ 22

אשכול: הבדלי הספק בין ימאהה טרייסר ל-BMW 850 החדש

  1. #16
    עבור גיר אידיאלי (גיר רציף - CVT) המנוע צריך להיות כל הזמן בסל"ד של שיא ההספק ולא בסל"ד של שיא המומנט כדי לקבל תאוצה מקסימלית.
    כשהגיר לא רציף אז ההחלפות צריכות להיות סביב סל"ד שיא ההספק כך שהסל"ד יהיה מעליו ומתחתיו בין ההחלפות ואילו הסל"ד של שיא המומנט אינו כלל מטרה שמכוונים אליה.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעד הירדני צפיה בהודעה
    עבור גיר אידיאלי (גיר רציף - CVT) המנוע צריך להיות כל הזמן בסל"ד של שיא ההספק ולא בסל"ד של שיא המומנט כדי לקבל תאוצה מקסימלית.
    כשהגיר לא רציף אז ההחלפות צריכות להיות סביב סל"ד שיא ההספק כך שהסל"ד יהיה מעליו ומתחתיו בין ההחלפות ואילו הסל"ד של שיא המומנט אינו כלל מטרה שמכוונים אליה.
    אם לא מטרה למה כל יצרן שלקח מנוע ספורט והשתיל אותו באופנוע אדוונצ'ר או תיור מיתן את ההספקכדי להוריד את הסל"ד שבו מתקבל שיא המומנט? נראה שיצרנים מכוונים לשם לא במקרה.

  3. #18
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם לא מטרה למה כל יצרן שלקח מנוע ספורט והשתיל אותו באופנוע אדוונצ'ר או תיור מיתן את ההספקכדי להוריד את הסל"ד שבו מתקבל שיא המומנט? נראה שיצרנים מכוונים לשם לא במקרה.
    נראה לי שיצרן כזה רצה להוריד את ההספק וכתוצאה ירד גם סל"ד שיא המומנט.
    כי הרי תמיד סל"ד שיא ההספק גבוה מסל"ד שיא המומנט.
    יכול להיות שיש מטרה אחרת כגון להימנע מסל"ד גבוה אבל לדעתי אם המטרה היא אך ורק תאוצה מקסימלית אז סל"ד שיא ההספק הוא המטרה.
    אבל קצת חרגנו...במקור עניין אותי האם ה-GS בכוונה נותן פחות הספק.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעד הירדני צפיה בהודעה
    אבל קצת חרגנו...
    תחרגו בכיף - שרשור מעניין..

    עוקב
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעד הירדני צפיה בהודעה
    נראה לי שיצרן כזה רצה להוריד את ההספק וכתוצאה ירד גם סל"ד שיא המומנט.
    כי הרי תמיד סל"ד שיא ההספק גבוה מסל"ד שיא המומנט.
    יכול להיות שיש מטרה אחרת כגון להימנע מסל"ד גבוה אבל לדעתי אם המטרה היא אך ורק תאוצה מקסימלית אז סל"ד שיא ההספק הוא המטרה.
    אבל קצת חרגנו...במקור עניין אותי האם ה-GS בכוונה נותן פחות הספק.
    סתם מתעניין או מתלבט ברכישה?
    Tracer 900

  6. #21
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    סתם מתעניין או מתלבט ברכישה?
    מתעניין ב-GS ומנסה להבין למה ההספק צנוע

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעד הירדני צפיה בהודעה
    מתעניין ב-GS ומנסה להבין למה ההספק צנוע
    אני לא חושב שהוא צנוע, אם לדוגמה ויסטרום 1000 עומד על 100 כ"ס.
    הכי טוב שתיקח רכיבת מבחן, גם על הטרייסר.
    Tracer 900

אשכולות דומים

  1. ימאהה טרייסר 700-לחץ אוויר
    על ידי נתן לוין בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-07-2018, 08:35
  2. רכיבה ראשונה: ימאהה טרייסר 700
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10-10-2017, 04:11
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 11:31
  4. טרייסר 700 החדש, יש מחיר
    על ידי adnan בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-08-2016, 23:38
  5. ימאהה חושפת: טרייסר 700
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 20:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO