עבור גיר אידיאלי (גיר רציף - CVT) המנוע צריך להיות כל הזמן בסל"ד של שיא ההספק ולא בסל"ד של שיא המומנט כדי לקבל תאוצה מקסימלית.
כשהגיר לא רציף אז ההחלפות צריכות להיות סביב סל"ד שיא ההספק כך שהסל"ד יהיה מעליו ומתחתיו בין ההחלפות ואילו הסל"ד של שיא המומנט אינו כלל מטרה שמכוונים אליה.
נראה לי שיצרן כזה רצה להוריד את ההספק וכתוצאה ירד גם סל"ד שיא המומנט.
כי הרי תמיד סל"ד שיא ההספק גבוה מסל"ד שיא המומנט.
יכול להיות שיש מטרה אחרת כגון להימנע מסל"ד גבוה אבל לדעתי אם המטרה היא אך ורק תאוצה מקסימלית אז סל"ד שיא ההספק הוא המטרה.
אבל קצת חרגנו...במקור עניין אותי האם ה-GS בכוונה נותן פחות הספק.