הולכים לחדר כושר , לוקחים כמה משקולות ומרימים. רואים מה הסטייה.
Sent from...
זו ממש לא דרך לכייל...
א' איך אתה יודע מה המשקל המדויק של מה שאתה תולה עליו? אין הרבה דברים שאתה יודע בדיוק את המשקל שלהם
ב' נניח שמצאת כזה דבר, אז אתה רק יכול לבדוק את המשקל ולא לכייל אותו, וגם בדקת אותו בנקודה אחת בלבד והוא כנראה מתנהג אחרת בכל משקל.
אם אתה רוצה באמת לכייל כמו שצריך אתה צריך להביא הרבה דברים במשקלים ידועים ושונים ולבנות גרף של הסטייה במשקל לאורך כל הטווח.
נעשה לך את החיים פשוטים יותר..
קניתי את הסיני ב80ש"ח, כשיגיע אני אבדוק מול אחר שיש לי בבית ושניים בעבודה.
השיטה הכי טובה ופשוטה לבדיקה/כיול היא לקחת בורג ו2 אומים, להדק את האומים ביחד ואז לבדוק מול מד מומנט שידוע שהוא טוב (אפשר לבקש ממוסכניק נחמד רק לבדוק).
הסגירה הכי נפוצה היא בסביבות 12-15 ניוטן/מטר. אז משווים בין מדי המומנט ורואים אם דיי קרוב, זה מספק.. ב- NASSA שיבדקו עם משקולות.
נעדכן בהמשך לכשהמד יגיע.
IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS
לא די לעשות חישוב אורך עפ משקל הגוף ולשים את משקל הגוף בנקודה הנכונה? למשל 100ניוטון * מטר ~ 10 קילו * מטר אם משקלי 50 קילו אז אורך 20סמ
אין מה להתייחס למשקל מדויק עד הסיפרה העשירית אחרי הנקודה. אתה לא בודק כאן דיוק של גרמים או פחות.
גם מד המומנט , שיוצא מכויל מהמפעל, יש לו סטיה. כמו לכל מדידה.
ואם אנחנו מדברים על סגירה של בורג במנוע למשל. בהיינס לרוב יש טווח. כלומר גם אם נהיה בטווח זה בסדר.
לכן כיול של משקל מזוודות בתחום השקילה שלו הוא פשוט יחסית. (שוב אפשר לטעון שפלטות המשקל בחדר הכושר לא מדויקות ו 1 ק''ג ישקול 1032 גר. אבל זה לא מעניין)
Sent from...