הגעתי בפעם הראשונה מרחוק למוסך השירות המרכזי של הונדה עם האפריקה טווין שלי, כי היה לי עניין שנוגע לאחריות ורציתי את המוסך המרכזי.
מהרגע הראשון כל מי שהיה לי איתו ממשק פעל באדיבות ובמקצועיות.
כשהגעתי עשו בדיקה קצרה ומשנוכחו לדעת שזו בעיה שכלולה באחריות, אמרו שהעסק יטופל על חשבונם ומיד הזמינו את החלקים הנדרשים מחו"ל.
לאחר כמה ימים כשהחלקים הגיעו הוזמנתי למוסך וקיבלתי אופנוע חלופי למשך זמן התיקון.
בנוסף לבעיה שטופלה תחת האחריות, החלטתי גם לעשות טיפול 24000 כי בדיוק הגיע גם הזמן לזה.
כל הטיפול וההתנהלות נעשתה בזריזות ובנעימות, לא חייבו אותי על חלקים של הטיפול השוטף שהיו נושקים לאלו שטופלו בחינם תחת האחריות (למשל הורידו שעות עבודה, ושמן ממחיר הטיפול השוטף). בסוף גם האריכו לי את האחריות על האופנוע שכמעט פגה, כדי שאהיה רגוע לעוד כמה חודשים.
כל הכבוד על שירות הלקוחות המצוין. זאת הפעם הראשונה שהיתה לי התעסקות עם היבואן/שירות של הונדה ויצאתי לקוח מאוד מרוצה.