שכחת לכתוב מה הייתה הבעיה בפעם השלישית
זה פחות רלוונטי לדיון ולכן לא נכנסתי לזה. אבל אם זה מעניין אותך... עשו איזה עבודה באזור המנוע ותיבת האויר וכשחיברו חזרה נוצר קפל קטן בגומי של המניפולד שמתחבר לתיבת האויר, מה שפגע באטימה ואפשר לאדי דלק ושמן לצאת משם.
תכל'ס זו תקלה שיכולה לקרות כשאתה מחבר תיבת אויר וברור לי שלפעמים לא יוצא מושלם בפעם הראשונה. על זה אין לי ביקורת.
אכזב אותי שלא מצאו את זה בפעם הראשונה או השניה שחיפשו. הרי זו לא בעיה שצצה משום מקום, היה מיקוד איפה לחפש כי ידעו באיזה חלקים טיפלו ביום שלפני כן. וגם העובדה שהברגים שראיתי בעין שניזוקו היו גם באותו אזור גאוגרפי, יכולים אולי להעיד על טיב העבודה של מי שסגר את החלקים האלה...
You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
KTM 790 Adventure R
יש הבדל בין להבין ששום מכונאי לא מושלם וכולם עושים טעויות לפעמים.
לבין להשלים עם זה שעשו לך עבודה לא מושלמת ושיחררו את הכלי ככה.
"לא יוצא מושלם בפעם הראשונה"? אז אדוני המכונאי, קח פנס ותעבור על המניפולד 30 פעם עד שתוודא שהוא יושב כמו שצריך. ועבדתי כמכונאי וזו הייתה ההנחייה.
קיצור, אולי עשו לך אחלה קפה ויש להם מזכירה כוסית. על האופנוע עשו חרא עבודה.
כשאני הולך לפאב הכי חשוב לי שירות לקוחות. כשאני הולך למוסך כי חשוב לי הטיפול בכלי הרכב. נראה לי שמוטב שגם אצלך סדרי העדיפויות יהיו כאלה.
ומי ייתן ותגיע רק לטיפולים שוטפים!