יש הבדל בין להבין ששום מכונאי לא מושלם וכולם עושים טעויות לפעמים.
לבין להשלים עם זה שעשו לך עבודה לא מושלמת ושיחררו את הכלי ככה.
"לא יוצא מושלם בפעם הראשונה"? אז אדוני המכונאי, קח פנס ותעבור על המניפולד 30 פעם עד שתוודא שהוא יושב כמו שצריך. ועבדתי כמכונאי וזו הייתה ההנחייה.
קיצור, אולי עשו לך אחלה קפה ויש להם מזכירה כוסית. על האופנוע עשו חרא עבודה.
כשאני הולך לפאב הכי חשוב לי שירות לקוחות. כשאני הולך למוסך כי חשוב לי הטיפול בכלי הרכב. נראה לי שמוטב שגם אצלך סדרי העדיפויות יהיו כאלה.
ומי ייתן ותגיע רק לטיפולים שוטפים!



ציטוט ההודעה בתגובה