עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 19 מ 19

אשכול: MT09 שרשרת נקרעה חור בבלוק מנוע

  1. #16
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    לפי מה שראיתי/הבנתי מהתמונות נתלשו 2 אוזניים, אחת בצורה נקייה והשניה עם חלק מהבלוק.
    ריתוך אכן זו האפשרות הכי יעילה וטובה. את אייבי אני מכיר כבר 20 שנה והוא מעולה, תבדוק איתו עם אפשר בלי לפרק את המנוע.
    אולי אפשר אחרי הריתוך רק להחליף את האטם הקרוב של ציר גלגל שיניים שכפי הנראה יפגע מהחום.
    אני אישית הייתי מדביק את 2 החלקים עם דבק מבנים..
    לא לקפוץ כל רואיי השחורות...
    אפוקסי מבני תעופתי חזק לפחות כמו ריתוך (תלוי בסוג), יהיה מספיק חזק להחזיק את מכסה הגלגל שינים הקדמי.
    יאטום את הבלוק ללא בעיה, אין שם לחץ גבוהה והחום זניח.
    והיתרון הגדול הוא ללא אפקט החום של ריתוך שממש לא בריא מבחינת עיוותים ולא דורש פרוק של כל המנוע.
    IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי yyt צפיה בהודעה
    לפי מה שראיתי/הבנתי מהתמונות נתלשו 2 אוזניים, אחת בצורה נקייה והשניה עם חלק מהבלוק.
    ריתוך אכן זו האפשרות הכי יעילה וטובה. את אייבי אני מכיר כבר 20 שנה והוא מעולה, תבדוק איתו עם אפשר בלי לפרק את המנוע.
    אולי אפשר אחרי הריתוך רק להחליף את האטם הקרוב של ציר גלגל שיניים שכפי הנראה יפגע מהחום.
    אני אישית הייתי מדביק את 2 החלקים עם דבק מבנים..
    לא לקפוץ כל רואיי השחורות...
    אפוקסי מבני תעופתי חזק לפחות כמו ריתוך (תלוי בסוג), יהיה מספיק חזק להחזיק את מכסה הגלגל שינים הקדמי.
    יאטום את הבלוק ללא בעיה, אין שם לחץ גבוהה והחום זניח.
    והיתרון הגדול הוא ללא אפקט החום של ריתוך שממש לא בריא מבחינת עיוותים ולא דורש פרוק של כל המנוע.
    מבחינת חומרים יש לי נסיון טוב עם JB WELD, הוא מיועד לעבוד בחום גבוה ובסביבה רטובה (שמן, מים).

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי yyt צפיה בהודעה
    לפי מה שראיתי/הבנתי מהתמונות נתלשו 2 אוזניים, אחת בצורה נקייה והשניה עם חלק מהבלוק.
    ריתוך אכן זו האפשרות הכי יעילה וטובה. את אייבי אני מכיר כבר 20 שנה והוא מעולה, תבדוק איתו עם אפשר בלי לפרק את המנוע.
    אולי אפשר אחרי הריתוך רק להחליף את האטם הקרוב של ציר גלגל שיניים שכפי הנראה יפגע מהחום.
    אני אישית הייתי מדביק את 2 החלקים עם דבק מבנים..
    לא לקפוץ כל רואיי השחורות...
    אפוקסי מבני תעופתי חזק לפחות כמו ריתוך (תלוי בסוג), יהיה מספיק חזק להחזיק את מכסה הגלגל שינים הקדמי.
    יאטום את הבלוק ללא בעיה, אין שם לחץ גבוהה והחום זניח.
    והיתרון הגדול הוא ללא אפקט החום של ריתוך שממש לא בריא מבחינת עיוותים ולא דורש פרוק של כל המנוע.
    אפוקסי מתפורר משמן וחום אל תוך המנוע
    דבר כמו שפות"ש צילם מלחמים וסוגרים סיפור, למזלו זה חור קטן במקום קל לגישה באיזור שאינו נושא עומס גבוה

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    חיפשת בלוק מחו"ל?

אשכולות דומים

  1. פיצוץ בבלוק מנוע 600rr 2007
    על ידי yardenadi17 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-10-2018, 09:04
  2. שרשור הנוזלים הגדול - שמן מנוע\שרשרת\וכו'
    על ידי ronen123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 22-07-2017, 09:37
  3. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 30-04-2017, 21:20
  4. הקלאץ לא מפריד בעמידה עם מנוע כבוי (MT09)
    על ידי roikah בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-04-2017, 22:32
  5. ״התפוצץ״ מנוע של MT09
    על ידי relz בפורום פורום טכני
    תגובות: 132
    הודעה אחרונה: 22-12-2016, 17:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO