ניקוי בסולר או נפט (ככה גם מוגדר אצלי בספר הרכב) עם מברשת
שימון בספריי ייעודי
תדירות - יש כאלה שיגידו כל כמה מאות ק"מ, אני משמן כשהשרשרת נראית יבשה
במה מומלץ לנקות ? במה מומלץ לשמן ? כל כמה ?
תודה.
ניקוי בסולר או נפט (ככה גם מוגדר אצלי בספר הרכב) עם מברשת
שימון בספריי ייעודי
תדירות - יש כאלה שיגידו כל כמה מאות ק"מ, אני משמן כשהשרשרת נראית יבשה
אהלן,
אני פותח את השרשור הזה כדי לדעת מאיפה אתם קונים את הנוזלים לאופנוע במחיר הטוב ביותר, חנות אינטרנט או מוסך וכדומה.
ובאיזה סוג אתם משתמשים? האם יש יתרון למותג כזה או יותר באיכות השמן?
אהיה יותר ספציפי גם:
מחפש כרגע ספריי לשימון השרשרת, האם יש יתרון לmutol או ל motorex על פני תרסיסים אחרים זולים יותר? כי הם הכי יקרים שראיתי.
כמו כן שמן מנוע של איזה חברה אתם ממליצים?
טוב יהיה אם השרשור הזה יהפוך שרשור שמנים ונוזלים, עם המלצות וביקורות.
מוטול יצאה בהנחה עכשיו על השמנים שלהם. ה300v בפרט.
היי חברים
כמה שאלות....
1.עם אילו חומרים רצוי לנקות את השרשרת?
2.עם איזה שמן רצוי לשמן (שמן גיר,ספריי יעודי)
3.מהי תדירות הניקוי והשימון?
יש ספריי דגריזרים יעודיים לניקיון, המורעלים יגידו נפט אבל לדעתי חבל על כל ההתעסקות הזאת, לגבי שימון כמובן שיש גם ספריי שימון ייעודי.
תדירות השימון בערך כל 500 ק"מ בחורף או אחרי גשם רציני שנסעת בו, בקיץ אפשר לרדת קצת בתדירות.
עם הניסיון רואים כבר בעין מתי החוליות של השרשרת כסופות בלי חומר עליהן.
Tracer 900
השרשור הזה לא יהפוך להמלצות וביקורות, מהסיבה הפשוטה: כאן זה הפורום הטכני, ו"אני משתמש בשמן x וממליץ עליו כי הוא טוב" לא מתקבל בלי הסברים. אם לשמן שרשרת יש עוד איזשהם הסברים של נוחות שאפשר לספק (למרות שספר הרכב של רוב הכלים אומר - שמן מנוע משומש זה הכי טוב), אז לשמן מנוע אין שום הסבר שאפשר לספק בלי בדיקות מעבדה. כל מיני "שמתי שמן והרגשתי איך המנוע יותר חלק והביצועים משתפרים" יימחקו, כי זה קשקוש, ומה יישאר?
שאלה רטורית.
יש לי דזוו
מנקים ומשמנים והכל במכה עושים עם שמן גיר פשוט אם השרשרת ממש מלוכלת שמן גיר atf וזהו.
לא הסתבכות לא התעסקות מיותרת לא חומרים יקרים
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מה אתה רוצה לדעת מבחינה כימית? אין כאן שום כימיה בדיון. אם תשאל משהו קונקרטי אולי אוכל לעזור.
יכול להעיד על 2 שמנים
מוטול 7100 הוא זוועת עולם אל תתקרב! אחרי שפתחתי מנוע ב48 אלף הבוכנה שחוקה לחלוטין , מעבר למותר ומעברי השמן בצד האחורי של הבוכנה סתומים עם שמן שרוף.
קאסטרול פאוור 1 רייסינג שמן מעולה
אותו מנוע שנסגר ב48 עם בוכנה חדשה נפתח ב84 כמעט 40 אלף אחרי נסע רק על הקאסטרול הבוכנה חדשה ללא בלאי נראה לעין למעט ליכלוך באזור תא השריפה שזה תקין וקיים תמיד
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor