לפי מה שראיתי/הבנתי מהתמונות נתלשו 2 אוזניים, אחת בצורה נקייה והשניה עם חלק מהבלוק.
ריתוך אכן זו האפשרות הכי יעילה וטובה. את אייבי אני מכיר כבר 20 שנה והוא מעולה, תבדוק איתו עם אפשר בלי לפרק את המנוע.
אולי אפשר אחרי הריתוך רק להחליף את האטם הקרוב של ציר גלגל שיניים שכפי הנראה יפגע מהחום.
אני אישית הייתי מדביק את 2 החלקים עם דבק מבנים..
לא לקפוץ כל רואיי השחורות...
אפוקסי מבני תעופתי חזק לפחות כמו ריתוך (תלוי בסוג), יהיה מספיק חזק להחזיק את מכסה הגלגל שינים הקדמי.
יאטום את הבלוק ללא בעיה, אין שם לחץ גבוהה והחום זניח.
והיתרון הגדול הוא ללא אפקט החום של ריתוך שממש לא בריא מבחינת עיוותים ולא דורש פרוק של כל המנוע.