עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 72

אשכול: ZERO - טווח גדל או "אשליה" ?

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643

    ZERO - טווח גדל או "אשליה" ?

    במסגרת חיפוש הכלי הבא גלשתי גם לאתר של זירו לראות מה חדש..

    ראיתי שהם מצהירים על טווח של עד 300 ק"מ כבר, ברור לי שזה לא באמת 300, אולי בתנאי מעבדה ועל 50 קמ"ש, אבל היה טבלה מעניינת למטה שמשווה בין הדגמים..

    zero range.jpg

    לצרכים שלי, טווח של 200 ק"מ (אולי אפילו 180) יהיה סבבה..
    (זה מוריד את הצורך לטעון בעבודה.. ואין לי בעיה להיות מתוכנן מראש מבחינת הטווחים)

    השאלה שלי אם מישהו בדק לגבי הנתונים הללו או יכול לשפוך אור על הטווח לפני שאני נכנס להרפתקה הזו..

    תודה מראש !
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    אני עם זירו S עם סוללות 13.0
    אני נוסע בעיקר ביןעירוני, והמספרים המצויינים בטבלהלטווח ביןעירוני תואמים למציאות עם כמה השגות -

    1. על מנת להשיג את הטווח הזה אתה צריך ליסוע במהירות חוקית. לא חוקית+, לא "כולם נוסעים ככה" - חוקית. יעני 90-100 גג בביןעירוני. זה מבאס. כל 10 קמ"ש נוספים חותכים את הטווח מאוד. כל עקיפה אגרסיבית מורידה את אחוז הסוללה שנשאר.

    2. אני משתדל שלא להגיע למתחת ל20% סוללה, לא שיש עם זה בעיה על הנייר אבל לו רק בשביל האפשרות שיהיה בלת"מ ויהיה לי טווח ספייר, אפילו בזחילה (יצא לי כבר ליסוע מזכרון יעקב להרצליה על 15% וללה בערך. כביש החוף ב40 קמ"ש ב3 בלילה זה לא כיף)


    מה הבעיה לטעון בעבודה?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643

    ZERO - טווח גדל או "אשליה" ?

    מה זה מאוד ?
    נגיד ואני מתחזר על הגז, כל הדרך על 443..
    מה הטווח שישאר לי ?

    אין לי נקודת חשמל בחניון בעבודה.. בדקתי את הנושא עם בעל הבניין לצערי..
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    אני לא יודע בדיוק כמה זה מאוד כי ספציפית הS לא מאפשר לך להתחזר על הגז לאורך זמן, הוא מתחיל להתחמם ולהבהב בנורת אזהרה ואני מוריד קצב, למרות שנאמר לי בזמנו בסוכנות שאין שום בעיה שהנורה מהבהבת ואפשר להמשיך ליסוע עד שהיא נדלקת - אני מעדיף שלא.

    אני כן יודע שהטווח בשיוט של ~100 קמ"ש אצלי עומד על סביבות ה120 קילומטר והטווח על שיוט 120 כבר הטווח יורד לסביבות ה90 קילומטר.

    חוץ מהחניון, אין עוד מקום ליד שאפשר להסתדר איתו? קיוסק? עסק כלשהו?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    לא ממש - מקומות כאלו בסביבה מגבילים אותם בשעות..

    יש ZERO אחד (לבן - לא יודע דגם) שאני פוגש לפעמים על 443, אם הוא במקרה קורא פה בפורום אשמח אם יגיב פה על הטווח ורמת ה"חזירות" שלו..

    אבל אם זה ככה אצלך, כנראה שלא באמת השתנה משהו משמעותי בטווח..

    תודה !
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    15
    אני נוסע כל יום כ 200ק'מ עם DSR 13.0 , מטעין גם בבית וגם בעבודה ומגיע לכל צד עם 40% בערך, הדגם החדש 14.4נותן כ15% יותר, לדעתי ה S חמש סוללות יתן לך את מה שאתה צריך ואף יותר

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי gil.zero1 צפיה בהודעה
    אני נוסע כל יום כ 200ק'מ עם DSR 13.0 .. ומגיע לכל צד עם 40% בערך
    ומה אופי הנסיעה ?
    90-100 כזה או מתפרע בכיף.. ?
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    אם זה מה שעומד בדרכך - מציע לשקול חיפוש נקודת חשמל שאתה כן יכול להתחבר אליה.
    חשמל זו תשתית שנמצאת בכל מקום, הטעינות זולות וגם קל להתחשבן עליהן. יש סיכוי לא רע שאם תחפש תמצא באזור הקרוב לעבודתך מקום בו אפשר להתחבר בחינם או בתשלום.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    30
    קצת בדיליי אבל...
    יצא לי לשבת עם המנכ"ל של ZERO ולברר על כל האופציות: קודם כל לגבי הביצועים הכי טובים והטווח הכי גדול, זה לגמרי הZERO SR, מה גם שחוץ מSPEED KIT שאפשר להוסיף לו, שמעלה את המהירות המקסימלית מ170 בערך ליותר מ200 (אם אתה מעוניין), יש גם את עניין ההטענה המהירה (מ0 ל-100 אחוז בשעה וחצי) שבא במקום אותו "מיכל דלק" (מקום לפלאפון והארנק), ובנוסף, הם עובדים עם חברת צד שלישי שיכולים גם להוסיף לך סוללה חמישית גדולה יותר מה4 האחרות (יותר מ20% אקסטרה טווח) שמתחברת מתחת לגחון, אז כן, זה טיפה מצמצם את מרווח העלייה למדרכות, אבל במידה כזו שלא תשפיע כמעט, מה גם שאם אתה כבר רוכב על אופנועים ולא קטנועים, אני יכול רק להניח שאתה לא עושה את זה.
    עוד משהו קטן, רק עכשיו חשבתי על זה שאולי אתה בכלל לא רוצה את הSR כי הוא קצת יקר, אל דאגה, גם בS אפשר לעשות את כל הנאמר לעיל.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    תרכיב גנרטור מאחורה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי ChocolateFigure צפיה בהודעה
    הם עובדים עם חברת צד שלישי שיכולים גם להוסיף לך סוללה חמישית גדולה יותר מה4 האחרות (יותר מ20% אקסטרה טווח) שמתחברת מתחת לגחון
    נשמע מעניין - נברר עם אנשים שעשו את זה, אם זה באמת מוכיח את עצמו ומגדיל טווח..

    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    תרכיב גנרטור מאחורה.
    את האמת - אני לא מבין באלקטרוניקה וכו' אבל זה נראה לי דבר פשוט למדי שאני לא מבין איך לא עשו את זה כבר ?...
    אשמח לשמוע הסברים מהמלומדים בתחום..
    קודם כל - למה לא "לנצל" את האנרגיה הסיבובית של הגלגל למשל כדי לטעון את הסוללות תוך כדי נסיעה (או שאולי זה כן קיים ולא הבנתי נכון ?), ואולי אפילו לעשות כונסי אוויר שיהיו סוג של טורבינות קטנות שמייצרות חשמל..

    דבר שני - יש לא מעט מדריכים ביוטיוב וכו' איך לבנות מטענים לטלפונים, בלי חיבור לחשמל..
    למשל, לקחו 2 מנועים קטנים (של מאווררים של ילדים) חיברו ביניהם עם גומייה ו"הניעו" אותם בהתחלה עם היד ואח"כ הם המשיכו מהאנרציה להסתובב והם מייצרים חשמל שטוען טלפון (לא יודע עד כמה זה ברור, יש כמה סרטונים כאלה ביוטיוב..)
    אז נכון שזה מטענים שמייצרים בקושי זרם (1A ? 1.5A ?), אבל אני מניח שניתן לבנות משהו קצת יותר רציני שייתן יותר..

    ואם זה נכון - אז כל עניין הסוללה הוא כמו המצבר ברכב, פשוט יטען כל הזמן וישמש רק לפעולות כמו התחלת נסיעה וכו'

    אני טועה ? אם כן - איפה ?
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי ChocolateFigure צפיה בהודעה
    קצת בדיליי אבל...
    יצא לי לשבת עם המנכ"ל של ZERO ולברר על כל האופציות: קודם כל לגבי הביצועים הכי טובים והטווח הכי גדול, זה לגמרי הZERO SR, מה גם שחוץ מSPEED KIT שאפשר להוסיף לו, שמעלה את המהירות המקסימלית מ170 בערך ליותר מ200 (אם אתה מעוניין), יש גם את עניין ההטענה המהירה (מ0 ל-100 אחוז בשעה וחצי) שבא במקום אותו "מיכל דלק" (מקום לפלאפון והארנק), ובנוסף, הם עובדים עם חברת צד שלישי שיכולים גם להוסיף לך סוללה חמישית גדולה יותר מה4 האחרות (יותר מ20% אקסטרה טווח) שמתחברת מתחת לגחון, אז כן, זה טיפה מצמצם את מרווח העלייה למדרכות, אבל במידה כזו שלא תשפיע כמעט, מה גם שאם אתה כבר רוכב על אופנועים ולא קטנועים, אני יכול רק להניח שאתה לא עושה את זה.
    עוד משהו קטן, רק עכשיו חשבתי על זה שאולי אתה בכלל לא רוצה את הSR כי הוא קצת יקר, אל דאגה, גם בS אפשר לעשות את כל הנאמר לעיל.
    אתה גר בארה"ב? איפה פגשת את Sam Paschel Jr?

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    אתה גר בארה"ב? איפה פגשת את Sam Paschel Jr?
    כוונתי הייתה למנכ"ל ZERO בישראל.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לגבי כל הרעיונות שזרקת לייצור חשמל,
    אז גנרטור זה בעצם מנוע בערה פנימית.
    רוצה כזה? קנה אופנוע רגיל. או רכב היברידי.
    הטענה ע"י בלימה יש. באופנוע זה פחות יעיל מברכב, אבל קיים.
    כל שאר הרעיונות הם בסופו של דבר בזבוז אנרגיה.
    ל
    שבשבת, לדוגמה, כדי לייצר חשמל, מייצרת התנגדות. בעולם אידיאלי, האנרגיה המושקעת כדי להתגבר על ההתנגדות הזאת תהיה שווה לאנרגיה שהשבשבת מייצרת. במציאות, יש אבדן אנרגיה בכל אחד ואחד מהשלבים במעגל. כך שבסוף, אתה מפסיד ולא מרוויח. כנ"ל לגבי גלגלי אינרציה- כדי לסובב אותם צריך להשקיע הרבה אנרגיה. הפתרונות היום הם בדמות הפקת חשמל יעילה וזולה יותר (אנרגיה מתחדשת) וסוללות יעילות יותר לקיבול וניצול האנרגיה הזאת. יש רכבים נסיוניים סולארים. גם הם עוד לא משהו שניתן להשתמש בו ביומיום. ולאופנועים, כמובן, זה פחות ישים בגלל מחסור בשטח.
    נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 13-11-2018 בשעה 09:55.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    גנרטור זה בעצם מנוע בערה פנימית.
    רוצה כזה? קנה אופנוע רגיל. או רכב היברידי.
    .....
    כל שאר הרעיונות הם בסופו של דבר בזבוז אנרגיה.
    מתחיל להיות מעניין..

    לא התכוונתי גנרטור בעירה פנימית ממש אלא משהו חשמלי..
    לגבי הגלגל אינרציה - השקעת האנרגיה בהם (לפחות במה שראיתי) היא התחלתית, אח"כ זה מחזיר את עצמו ע"י הטעינה שנוצרת.. לא ?
    כמו המצבר ברכב, אתה משתמש במצבר לסטרטר בהתחלה ואח"כ האלטרנטור טוען חזרה את המצבר..
    אני מבין שיש איבוד אנרגיה גדול, אבל כ"כ גדול שהכל הולך לאיבוד ? אין איזה 30% רווח ?
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

אשכולות דומים

  1. אינדיאן עם טווח 500 ק"מ.
    על ידי levil בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-08-2018, 14:45
  2. טווח מחיר לקטמ או האסקי 250 דו"פ בן כשנתיים
    על ידי runer בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-07-2018, 10:58
  3. הקיט של בוש, אופניים עם טווח של 180 ק"מ
    על ידי levil בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-01-2017, 10:29
  4. נסיעה איטית על זירו: 381 ק"מ טווח
    על ידי nihrider בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-01-2017, 11:13
  5. (כ"ע) מה טווח המחירים הסביר לen500 שנת 2004
    על ידי יגאל.ש בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 10-09-2016, 17:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO