נראה לי שאתה מפספס את חוק שימור האנרגיה.
בשביל שרכב ייסע ללא טעינה אתה צריך שהאנרגיה שאתה שורף גם תזיז את הרכב וגם תוכל לצבור אותה בחזרה ב100% בשביל להמשיך להזיז את הרכב..
אתה מבין למה זה קצת בעיה??
בלימה רגנרטיבית עובדת על זה שכשאנחנו רוצים לעצור זאת בעצם אנרגיה שאפשר לנצל לטובתנו, כשאנחנו נוסעים בלימה רנגרטיבית פשוט תאט אותנו ותתן לנו פחות אנרגיה ממה שאנחנו מוציאם בשביל להמשיך לנסוע.
ואגב בלימה רגנטיבית מצליחה במקרה הטוב בקושי להגדיל את הטווח ב5-15%.
יש לך גם טעות שאתה חושב שבגלל שזה רכב חשמלי אין אובדן של אנרגיה.
המנוע פועל ב85-90% יעילות ולא ב100%, בנוסף יש גם אובדן אנרגיה בחוטים\כבלים\בקר וכו' שמתחממים.
הכוח עדיין עובד מהמנוע לגלגל דרך שרשרת וגם שם יש אובדן קטן.
מהתנועה הסיבובית של הגלגל לא מצאו שום דרך להפיק אנרגיה בכמות משמעותית (דינמו של פעם בקושי היה מדליק פנס מסכן).
ולכן כל עוד לא ימציאו משהו שישנה דרמטית את כל עולם האנרגיה, אנחנו עדיין נהיה מוגבלים לאנרגיה הראשונית שבסוללות\דלק\מקור כוח שלנו.