ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
דרזדנר, זה נכון אם אני מחבר את המכונה לשרשרת/קראנק וכד' אז אני חייב להשתוות באנרגיה ואף יותר,
אבל אם אני מחבר אותה למצבר (או לשורת סוללות כמו ב-זירו), ככה שההתנגדות של החלקים באופנוע לא משפיעים, וכל האופנוע עובד דרך הסוללות,
אז אני יוצר מצב שאני כל הזמן טוען את הסוללות, והסוללות מניעות את האופנוע, משמע -> טווח רכיבה ארוך מאוד.. (זה מה שאני מנסה להגיע, למצב שהאופנוע לא צריך טעינה לעולם חוץ מהטעינה שהוא מקבל במהלך הנסיעה..)
למעשה - היום כבר מייצרים חשמל שטוען את הסוללות במנגנון הבלימה, ואולי גם בסיבוב גלגלים (לא יודע), אבל זה לא מספיק כדי לקבל טווח ארוך. אני רוצה להוסיף עוד מנגנונים כאלו על מנת לקבל את המטרה..
היצרנים עובדים על זה כל הזמן וכרגע זה מה יש, אין מכונות קסם שמתפוצצות דקה לפני שעומדים להציג אותה או שמישהוא שילם הרבה כסף כדי להשתיק אותם.
יש הרבה איבוד אנרגיה באופנוע, הטענת המצבר בבלימה זה בדיחה שמסתכלים באחוזים על הגדלת הטווח, צריך טכנולוגיה הרבה יותר מתקדמת ממה שיש היום.