לי היה TU250, שזה פחות או יותר אותו אופנוע בשינויים קוסמטים.
הכלי הכי מגניב שהיה לי, הבעלים הקודם עשה עליו עבודה יפה, כידון נמוך, צבע, משקף, אגזוז פתוח... כל נסיעה הייתה הרפתקה.
אבל הוא גם לא אהב לנסוע רחוק בבינעירוני, מעל ל110 כבר לא היה לו כיף בכלל, אהב שמן, היו לו קצת בעיות בגיר...
זה היה מגניב תקופה מסוימת, אבל מצאתי את עצמי מוציא על כלי זול די הרבה כסף... ובסוף יש לו יכולות די מוגבלות, טסתי לחו"ל ומכרתי אותו.
להרבה מהם עשו עבודות שיפוץ מקיפות מאוד... לא יודע מה לומר לך, תלוי על איזה כלי אתה נופל.
לפני 9 שנים כשקניתי אותו השוק של הכלים הבינוניים היה מאוד מאוד עלוב... לא כמו היום שיש 250-300 בשפע, אז היה רק נינג'ה 250 יקר בהגזמה, אחרוני הבנדיט 400 המרגשים והידועים לשמצה, וGPZ 250 שגם היה קשה למצוא, היום יש חגיגה של כלים, גם חדשים מעולים וגם ביד2 במחירים טובים.
אם אתה שואל אותי היום, אז לא הייתי מתקרב לכלים האלה יותר, אולי אם זה במחיר זנות והוא במצב טוב וזה בדיוק מתאים לך... אבל קח בחשבון שזה כלי מעל 20 שנה והוא דורש טסט כל חצי שנה, וזה מבאס להתחיל להוציא כסף על תיקונים על כלים כאלה, אני אישית הייתי מוותר.


ציטוט ההודעה בתגובה