עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: MT09 שרשרת נקרעה חור בבלוק מנוע

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    4

    MT09 שרשרת נקרעה חור בבלוק מנוע

    אהלן חברים צריך להתייעץ איתכם.
    ברכיבה מנהלתית אתמול ולמזלי בכביש פנימי על מהירות נמוכה יחסית נקרעה השרשרת באופנוע MT09 2016
    לאחר גרירה נגלה הנזק הרציני - חור בבלוק מנוע התחתון (תמונה מצורפת למטה)
    האופציות שניתנו לי להלן:

    1. ריתוך ארגון וסתימת החור, מישהו מכיר מקצוען שמתמחה בריתוכים שכאלה?
    2. החלפת בלוק מנוע, לטענת המכונאי מטרו מוכרים את הבלוק כיחידה אחת למרות שזה 2 קייסים, הם רוצים סכום שערורייתי של יותר מ17K
    3. חיפוש קייס משומש מפירוק - למישהו יש כיוון איפה מחפשים דבר שכזה?
    4. הבאת מנוע קומפלט מאיביי? למישהו יש ניסיון בתהליך? עלויות מכס ומה צריך לעשות? המכונאי אומר שלא יוכל לקחת אחריות על מנוע מייבוא שלא יודע מה טיבו.

    זהו התבאסות קטנה אבל ממשיכים הלאה, יומיים בלי אופנוע וצריכים להתקדם קדימה
    תודה לכולם על ההקשבה והעיצה
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אפשר בהחלט לתקן את החור, יש סיכוי שגם בלי פירוק מאסיבי
    אנשים לרתך אצלהם - ג.מ.א ראשים - מריאן מצ'וש, יושב ברחוב בן אביגדור בתל אביב, ‏053-330-7535‏
    זיו פורת הוא שם נוסף ומוכר בתחום, נמצא ברחובות
    אייבי ריתוכים גם כן מוכר, יושב בפתח תקווה

    לידע כללי קייסים תמיד מחליפים בזוג ולא רק אחד מהם מסיבות של תאימות החלקים אחד לשני, אבל אתה לא צריך להחליף קייסים בשביל החור שצילמת.

    להבא להחליף שרשרת בזמן.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    4
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אפשר בהחלט לתקן את החור, יש סיכוי שגם בלי פירוק מאסיבי
    אנשים לרתך אצלהם - ג.מ.א ראשים - מריאן מצ'וש, יושב ברחוב בן אביגדור בתל אביב, ‏053-330-7535‏
    זיו פורת הוא שם נוסף ומוכר בתחום, נמצא ברחובות

    לידע כללי קייסים תמיד מחליפים בזוג ולא רק אחד מהם מסיבות של תאימות החלקים אחד לשני, אבל אתה לא צריך להחליף קייסים בשביל החור שצילמת.

    להבא להחליף שרשרת בזמן.
    האופנוע מטופל בזמן, שרשרת שומנה כל 1000 ק"מ, האם זה תקין שאחרי 20K שרשרת נקרעת?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יש בMT מגן לבלוק או שזה קרה למרות המגן?

    לגבי הנזק, האם החלפת הקייס דורשת פירוק של כל המנוע ? אם כן אז מנוע מפירוק נשמע כמו הדבר הכי הגיוני לעשות.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי ls dmt hc צפיה בהודעה
    האופנוע מטופל בזמן, שרשרת שומנה כל 1000 ק"מ, האם זה תקין שאחרי 20K שרשרת נקרעת?
    באופנוע כמו MT09 שהשימוש בו ברובו הוא "לא רגוע" 20K לשרשרת זה המון, השימון הוא לא ערובה לאורך חיים, צריך לבדוק מה מצבה וכמה היא נמתחה מהפעם האחרונה. שרשרת שנקרעת זו שרשרת שזמנה עבר הרבה לפני הקריעה.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    4
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יש בMT מגן לבלוק או שזה קרה למרות המגן?

    לגבי הנזק, האם החלפת הקייס דורשת פירוק של כל המנוע ? אם כן אז מנוע מפירוק נשמע כמו הדבר הכי הגיוני לעשות.
    לא היה מגן לבלוק, אני בספק אם הוא היה מונע את ההצלפה אבל עכשיו זה כבר לא משנה, אם המנוע תקין למה לא לעשות ריתוך? האם יש חסרונות בריתוך ארגון? הוא יכול לא להחזיק מעמד?

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    4
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    באופנוע כמו MT09 שהשימוש בו ברובו הוא "לא רגוע" 20K לשרשרת זה המון, השימון הוא לא ערובה לאורך חיים, צריך לבדוק מה מצבה וכמה היא נמתחה מהפעם האחרונה. שרשרת שנקרעת זו שרשרת שזמנה עבר הרבה לפני הקריעה.
    מובן לחלוטין תודה על ההארה

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי ls dmt hc צפיה בהודעה
    האופנוע מטופל בזמן, שרשרת שומנה כל 1000 ק"מ, האם זה תקין שאחרי 20K שרשרת נקרעת?
    יותר סביר שהיא הייתה מתוחה אובר על המידה והגאונים במוסך התעלמו מזה
    אופנוע של 100 אלף שקל לפח על שטות... חחח אין גבול במדינה הזאת

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי ls dmt hc צפיה בהודעה
    לא היה מגן לבלוק, אני בספק אם הוא היה מונע את ההצלפה אבל עכשיו זה כבר לא משנה, אם המנוע תקין למה לא לעשות ריתוך? האם יש חסרונות בריתוך ארגון? הוא יכול לא להחזיק מעמד?
    החיסרון היחידי של ריתוך זה הרתך, העיניין פה זה יותר שיקול כלכלי בין כל האופציות (ריתוך, החלפת קייסים, החלפת מנוע).
    נערך לאחרונה על ידי zx2r; 12-10-2018 בשעה 16:11.

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אייבי ריתוכים בפתח תקווה (קרית אריה).
    רתך אומן בסגסוגות אלומיניום (ושאר מתכות אקזוטיות).
    עשה כבר עשרות אם לא מאות ריתוכים בקייסים של אופנועים.
    אם מישהו יכול, זה הוא.

    03-9226561
    (כבר כמה שנים טובות לא הייתי שם, אז אם המספר לא רלוונטי, תריץ חיפוש בגוגל).

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מה השאלה בכלל - ברור שעדיף ריתוך.. זה יעלה וייקח לך אולי 10% משאר הפתרונות.

  12. #12
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    השאלה שלי היא האם אין מצב שכל האזור מסביב לא חתף מכות וסריטות שהחלישו את עמידות הקייס? כמו שמתקנים נזילה של צנרת ישנה בסוף רק קונים זמן עד הנזילה הבאה.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ls dmt hc צפיה בהודעה
    לא היה מגן לבלוק, אני בספק אם הוא היה מונע את ההצלפה אבל עכשיו זה כבר לא משנה, אם המנוע תקין למה לא לעשות ריתוך? האם יש חסרונות בריתוך ארגון? הוא יכול לא להחזיק מעמד?
    לא ראיתי את התמונה בנייד אז עכשיו שאני רואה את זה ריתוך יעשה את העבודה.

    בקשר למגן אם היה הוא היה מציל את הקייס, מכוון שהמגן מאד צמוד לשרשרת הוא מוביל את השרשרת החוצה, הקמצנות של ימאהה לא מובנת
    maxresdefault.jpg

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    באופנוע כמו MT09 שהשימוש בו ברובו הוא "לא רגוע" 20K לשרשרת זה המון, השימון הוא לא ערובה לאורך חיים, צריך לבדוק מה מצבה וכמה היא נמתחה מהפעם האחרונה. שרשרת שנקרעת זו שרשרת שזמנה עבר הרבה לפני הקריעה.
    אני על Z1000 לא רגוע בכלל. החלפתי שרשרת ב 37,000 ק"מ

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בד"כ סדקים רואים בעין (ועין מיומנת יותר טוב).
    ריתוך ארגון שנעשה אצל מקצוען לא מחליש, גם לא את התפר שסביב.

אשכולות דומים

  1. פיצוץ בבלוק מנוע 600rr 2007
    על ידי yardenadi17 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-10-2018, 09:04
  2. שרשור הנוזלים הגדול - שמן מנוע\שרשרת\וכו'
    על ידי ronen123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 22-07-2017, 09:37
  3. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 30-04-2017, 21:20
  4. הקלאץ לא מפריד בעמידה עם מנוע כבוי (MT09)
    על ידי roikah בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-04-2017, 22:32
  5. ״התפוצץ״ מנוע של MT09
    על ידי relz בפורום פורום טכני
    תגובות: 132
    הודעה אחרונה: 22-12-2016, 17:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO