אותי מעניין מתי הטכנולוגיה הזאת תזלוג לאופנועי כביש, ומתי לעזאזל נראה יבואן שלהם בארץ.
סיר אלן קאת'קארט רכב במסלול בריטי על האב-טיפוס של מנוע הטריפל החדש של טריומף ל-Moto2 שיחליף את מנוע ההונדה הנוכחי; העתיד הולך להישמע טוב (אבל לא רק).
http://fullgaz.co.il/?p=136474
![]()
אותי מעניין מתי הטכנולוגיה הזאת תזלוג לאופנועי כביש, ומתי לעזאזל נראה יבואן שלהם בארץ.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שמישהו יביא לי את הבונוויל שלי כבר 😫
מבחינת סאונד ה MV אוגוסטה 3 צילינדר (של השכן) ייצר את הסאונד שהכי צימרר אותי, מענין איך הוא בהשוואה לטריומף.
כבוד לטריומפ.
יופי של חדשות.
ההסטורייה חוזרת.
סקוזה על השאלה אבל האם החברה עדיין מייצרת בבריטנייה? .
אם המנדט הבריטי היה כאן , גם טריומפ היה.
אבל מה נשאר לנו מהמנדט? כמה B.S.A..? ונמל חיפה...
צאו.'
אפרופו אופנועים עתיקים, בכדי לקבל תחושה של איך זה לרכוב על אופנוע של פעם חייבים כמה דברים.
אתה חייב אופנוע במצב טוב ששופץ לרמת המקור. כי אופנוע נכה או לא בשיא כושרו, ייתן לך תחושות אחרות
כמו גם אופנוע שלא שופץ לרמת המקור.
אתה חייב לרכוב ולהבין את ההקשר והתקופה בכדי לדעת אם הוא עומד בסטנדרט של פעם.
ואסור לך בשום פנים להשוות אותו לכל מה שאתה מכיר מהיום. אין שום בסיס להשוואה.
רכבתי על אופנועים בריטיים משופצים, ואני יכול להגיד בלב שלם, שהטריונף נחשב ובצדק
בין הטובים שבהם. הן דינמית והן איכותית, גם היום אופנועים שמורים של המותג הזה נמכרים
בהרבה כסף.
https://www.facebook.com/groups/675648205910515/
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 22-10-2018 בשעה 07:37.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!