אז הטילו.
לא משנה את העובדה שמלא מוסכים עובדים עם הכלים שלהם בכיף.
אני אישית קרוב לעשור עם כמה ערכות של סיגנט, בעבודה שוטפת על כמה וכמה אופנועים (לא ברמה של מוסך אבל הרבה מעל המטפל העצמאי הממוצע).
ההכלים היחידים שנשברו לי היו שתי בוקסות אלן (כי באמת הגזמתי עם הכוח שהפעלתי עליהן) ומתאם ביטים (שגם עליו דפקתי מבלי להתחשב).
נכון, זה לא הכלים הכי איכותיים שוק. אבל תמורה למחיר שלהם - בהחלט, והרבה מעבר.
יש, אגב, לא מעט אלטרנטיבות עם יחס עלות/תועלת דומה ואף טוב יותר, תלוי את מי תשאל. יש סטים של profxen שהם אחלה. לויל בזמנו המליץ על koken (?) או איזה יצרן אחר שהוא מכיר שנמכר די בזול ומספק אחלה איכות.
אבל אם אין לך כוח לחפש ולחפור ולהשקיע מאמץ - סט של סיגנט או profxen יסדר אותך להתחלה.
הסט המקורי של האופנוע מפרק בו בערך דבר וחצי. לא ממש רפרנס טוב למה שהבחור יצטרך.
אין לי שום בעיה עם טכנו צינור, להיפך, כשאני צריך איזו חתיכת גומי - אני קודם כל מברר שם, וגם סט כלים יצא לי כבר לקנות משם. רק נתתי אלטרנטיבה, איפה שקניתי את הסט ה-noname שלי לפני עשור (והוא עדיין כאן, אחרי היכרות עם איזה 3-4 אופנועים ו-10-20 מכוניות, חלק שלי והרוב לא).
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 14-09-2015 בשעה 21:07.
אני יוצא מנקודת הנחה שאתה מכיר את הדרוזי יותר טוב ממני.
אני מכיר את מה שיש לי.
ובין היתר מה שיש לי זה סט צ'כי עלום שם בן 20 שאני משתמש אולי בשתי בוקסות ממנו - ה10 וה14.
אז באיזו פעם שאני שוב פותח כמו וואחש עם שבדי איזה ציר של גלגל עשיתי פוס, התיישבתי עם קפה וסיגריה מול הנבלה וחשבתי - "מה חסר לי בחיים?"
טוב אצלי זה מידות מילימטריות אז התחלתי בקטן -
* שמונה בשביל הגובלים במזלג ובשביל מנקז האוויר של הפילטר שמן.
* עשר. תמיד אבל תמיד צריך. וגם יש אז אולי נתפנק גם ב t10 בשביל לפרק את המושב, או את האגזוזסט.
הלאה 11 זניח, 12 זניח... 14 חשוב ל...17 סופר חשוב לניקוז שמן.... וכך הלאה וכך הלאה.
גילוי נאות התפנקתי גם בt5 אלן בשביל שאוכל לחרוש את ההברגות של הקייס יותר בקלות.
ברשימת הפינוקים גם מופיעה ברך בשביל המצת וגם בוקסה בשביל המצת.
עם הרשימה הזו ניגשתי לטכנו צינור וקניתי ... סיגנט.
(את הבוקסה של המצת קניתי ממוטודיפו)
אבל חפרתי.
פות"ש אין בספר רכב פירוט של מה שצריך?