זה שבוקסה נשברת פעם באלף שנה זה פחות בעיה.
מה שרע בכלים זולים זה שהם לא תופסים טוב וחורשים את הבורג. וזה כבר צרה.
זה שבוקסה נשברת פעם באלף שנה זה פחות בעיה.
מה שרע בכלים זולים זה שהם לא תופסים טוב וחורשים את הבורג. וזה כבר צרה.
+1
מתחיל את הקורס מכונאות של אביעד אברהמי וצריך להצטייד בכלים מתאימים.
יש המלצה למוט מומנט טוב?
הסט המקורי של האופנוע מפרק בו בערך דבר וחצי. לא ממש רפרנס טוב למה שהבחור יצטרך.
אין לי שום בעיה עם טכנו צינור, להיפך, כשאני צריך איזו חתיכת גומי - אני קודם כל מברר שם, וגם סט כלים יצא לי כבר לקנות משם. רק נתתי אלטרנטיבה, איפה שקניתי את הסט ה-noname שלי לפני עשור (והוא עדיין כאן, אחרי היכרות עם איזה 3-4 אופנועים ו-10-20 מכוניות, חלק שלי והרוב לא).
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 14-09-2015 בשעה 21:07.
אני יוצא מנקודת הנחה שאתה מכיר את הדרוזי יותר טוב ממני.
אני מכיר את מה שיש לי.
ובין היתר מה שיש לי זה סט צ'כי עלום שם בן 20 שאני משתמש אולי בשתי בוקסות ממנו - ה10 וה14.
אז באיזו פעם שאני שוב פותח כמו וואחש עם שבדי איזה ציר של גלגל עשיתי פוס, התיישבתי עם קפה וסיגריה מול הנבלה וחשבתי - "מה חסר לי בחיים?"
טוב אצלי זה מידות מילימטריות אז התחלתי בקטן -
* שמונה בשביל הגובלים במזלג ובשביל מנקז האוויר של הפילטר שמן.
* עשר. תמיד אבל תמיד צריך. וגם יש אז אולי נתפנק גם ב t10 בשביל לפרק את המושב, או את האגזוזסט.
הלאה 11 זניח, 12 זניח... 14 חשוב ל...17 סופר חשוב לניקוז שמן.... וכך הלאה וכך הלאה.
גילוי נאות התפנקתי גם בt5 אלן בשביל שאוכל לחרוש את ההברגות של הקייס יותר בקלות.
ברשימת הפינוקים גם מופיעה ברך בשביל המצת וגם בוקסה בשביל המצת.
עם הרשימה הזו ניגשתי לטכנו צינור וקניתי ... סיגנט.
(את הבוקסה של המצת קניתי ממוטודיפו)
אבל חפרתי.
פות"ש אין בספר רכב פירוט של מה שצריך?
12 לא זניח בכלל. 11 ו13 חובה אם אתה מתעסק עם משהו אמריקאי (פולריס למשל)
T6 וt7 אני ממש אוהב להשתמש בהם לבנדים.
10 מאוד שימושי כנ"ל 8
19 זה בד"כ הגודל של בורג ריקון קטנועים. 17 ברוב האופנועים, 13 בקטמ... אום גלגל אחורי בד"כ 27 בכלי שטח... וכו' וכו'
עדיף קודם לקנות סט בסיסי נניח רבע וחצי ואז לאט לאט לראות מה אתה צריך בשביל הכלי שאתה מתחזק....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
קסד. מה שאתה מפספס זה שכלים זה לכל החיים. עד מתי תעשה השלמות כשתגלה שחסרה לך בוקסה? כל פעם תתחיל בעבודה עם סריקה של הכלים שצריכים?
ואיפה אתה שם אותם? בקופסאות קוטג' מלוכלכות בגריז?
שאיג כשאתה עני ואוסף בוקסות מכל הבא ליד זה לא פשוט להתקבע על הדרייב.
וכשהתקבעת סוף סוף על הדרייב של הטונה צריך לעשות השלמות לפעמים.
איפה אני שם אותם? בארגז של תנובה ביחד עם השמן, מטען מצברים וספרי קרבוטורים חצי מטר מהמיטה. אופנוען אמיתי נושם את הבנזין שנוזל מהאופנע בלילה.
הלו זה רדיו? איזה כלים צריך בשביל דרוזי?
חברה תודה רבה ! ממש עזרתם !
אבאלה. דבר איתי על אקססוריז כשיפול לך בורג לתוך הבית פלאג. אבל זה בסדר, אתה מוזמן להמשיך להתנגח עם הראש בקיר האנטרפרטציה שלך למכונאות/כלי עבודה/משמעות החיים
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
טוב למה אתה נעלב הנה - מה שמאירסון כתב זה כלים חובה לטיפול בדרוזי.
מרוצה?
אל תשאל... עשית לי את החג...
פשוט משעשע לראות אותך מבטל דברים שאנשים מנוסים ממך by very far כותבים. יש פה חברה שכנראה טיפלו ביותר אופנועים ממה שיצא לך לראות ואתה פשוט מרשה לעצמך לבטל אותם בהינף יד... או מקלדת
נעלב אני ממש לא. אבל תסלח לי אם קשה לקחת ברצינות את הדברים שאתה כותב
Sent from my LG-D802 using Tapatalk