אני יוצא מנקודת הנחה שאתה מכיר את הדרוזי יותר טוב ממני.
אני מכיר את מה שיש לי.
ובין היתר מה שיש לי זה סט צ'כי עלום שם בן 20 שאני משתמש אולי בשתי בוקסות ממנו - ה10 וה14.
אז באיזו פעם שאני שוב פותח כמו וואחש עם שבדי איזה ציר של גלגל עשיתי פוס, התיישבתי עם קפה וסיגריה מול הנבלה וחשבתי - "מה חסר לי בחיים?"
טוב אצלי זה מידות מילימטריות אז התחלתי בקטן -
* שמונה בשביל הגובלים במזלג ובשביל מנקז האוויר של הפילטר שמן.
* עשר. תמיד אבל תמיד צריך. וגם יש אז אולי נתפנק גם ב t10 בשביל לפרק את המושב, או את האגזוזסט.
הלאה 11 זניח, 12 זניח... 14 חשוב ל...17 סופר חשוב לניקוז שמן.... וכך הלאה וכך הלאה.
גילוי נאות התפנקתי גם בt5 אלן בשביל שאוכל לחרוש את ההברגות של הקייס יותר בקלות.
ברשימת הפינוקים גם מופיעה ברך בשביל המצת וגם בוקסה בשביל המצת.
עם הרשימה הזו ניגשתי לטכנו צינור וקניתי ... סיגנט.
(את הבוקסה של המצת קניתי ממוטודיפו)
אבל חפרתי.
פות"ש אין בספר רכב פירוט של מה שצריך?


 
			
			 נכתב במקור על ידי jack_r1
 נכתב במקור על ידי jack_r1
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה