עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: מסירת אופנוע חדש ע"פ מטרו...

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291

    Exclamation מסירת אופנוע חדש ע"פ מטרו...

    בתחילת מאי 2018 נמסר לי אופנוע חדש שרכשתי ממטרו.
    מיותר לציין שהאופנוע הגיע בלי כול כיסויי הניילונים הנלווים שצריכים להיות למעט 2, ועם 3 שריטות קטנות - 2 בפיירינג, 1 על הקייס במנוע.
    שמתי לב לכול אלה על היום הראשון, אבל אני לא מהאנשים שיתקשרו בחזרה לסוכן על דברים כאלה, זה אני וזה שמי - מי שרוצה לקרוא לי פראייר, מוזמן.. לא על זה השרשור.

    איפשהו ביולי-אוגוסט שרציתי להוריד את המגן רוח לנקות אותו כמו שצריך, שמתי לב שאחד ברגי האלן שמהדקים את המראה (ועצם גם את המגן רוח) מעוגל עיגול מושלם.
    לא רציתי לגעת בזה ולא בדקתי אפילו אם אני יכול לשחרר את זה, ישר הזמנתי ברגי M6X25.

    היום הם הגיעו לי וכמובן רצתי לנסות להוציא ולהרכיב את החדשים..ניסיתי עם ביט טורקס שקצת יותר גדול ולא עזר כלום, עיגול מושלם. אם היה לי תקווה שאיכשהו אצליח להוציא את הבורג בלי כלים מיוחדים, היום הוא כבר לא קיים.

    ועל כאן בעצם נפתח השרשור, מדוע שאני רוכש אופנוע חדש אני מקבל אותו עם שריטות, ומעבר לזה, בורג מראה מסריח מהודק אובר על המידה עם סיכוי שבמידה ואצליח להוציא את הבורג גם ההברגה כנראה חרושה כבר מבפנים? למה אין אף אחד במחלקת ההרכבות של אופנועים חדשים במטרו שעובר לבדוק את הדברים האלה? למה מהדקים ברגים כאלה עם מברגת אימפקט ולא עם רצ'ט פשוט ומסכן? ולהססנים - לסגור בורג כזה בכזאת אלימות וחוראניות, בחיים לא יקרה עם כלי ידני מכיוון שמרגישים מתי מתחילים לחרוש בורג!

    נכון לעכשיו לא פניתי למטרו כי אני לא רואה טעם בכלל, ברור שברגע שאני אבוא לשם על תלונה כזאתי (ולא משנה שהיום, חצי שנה אחרי, או מתי שגיליתי את זה, 2-3 חודשים אחרי) ינפנפו אותי ויהיה חבל לי על הנסיעה, אני שואל ברצינות. יש שיטות להוציא ברגים חרושים עם סט מיוחד שדורש מברגה, אין לי מברגה ואין לי את הסט המיוחד, ונשמע לי פשוט לא הגיוני שאני אצטרך להוציא כמה מאות יפות (במקרה העדין, במידה וההברגה בפנים לא חרושה, סיכוי קלוש גם היא!) בשביל להוציא בורג מסכן. על מה? על פאדיחה של ילד בן 21 שעושה מועדפת אצלם ואף אחד לא טורח לתת לו הדרכה ראויה?

    עצוב לי שאני משלם סכום לא מבוטל על אופנוע, וכול הדרך אל המסירה מטופל בצורה הכי חובננית שיש ע"י היבואן הכי גדול בארץ. כי ילד בן 21 שעושה מועדפת מהדק בורג אובר על המידה, חורש את הבורג ואת ההברגה (ומיקומה של ההברגה היא חלק פיירינג מלא בפני עצמה!) וכשאני אני אבוא להתלונן, ברור לי שאין עם מי לדבר כי יגידו שעשיתי את זה בעצמי ואני סתם מחפש לקחת סיבוב וינפנפו אותי פשוט.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מבאס אין ספק.
    בשביל להוציא את הבורג, הכי קל לדעתי זה לעשות חריץ טוב עם דרמל (אם אין אז עם דיסק חיתוך), ואח"כ פשוט מברג ישר גדול ואם קשה אז לשים על המברג פלייר פטנט.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    יכול להבין את הכעס שלך והאכזבה.
    אבל, וכאן יש אבל מאד מאד גדול:
    אולי אתה מרגיש שמטרו זילזלו בך כלקוח, אבל אתה זילזלת בעצמך יותר מאשר מטרו.
    לא היו ניילונים-לא פנית והתלוננת אצל מטרו.
    2 שריטות בפיירינג ואחת על הקייס של המנוע-לא פנית והתלוננת אצל מטרו.
    בורג דפוק-לא פנית והתלוננת אצל מטרו.

    נכון, האופנוע לא היה צריך להגיע אליך כך מלכתחילה, בזה אין ספק.
    אבל איפה האחריות שלך בענין שלך? אני לא מוצא אותה.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    יכול להבין את הכעס שלך והאכזבה.
    אבל, וכאן יש אבל מאד מאד גדול:
    אולי אתה מרגיש שמטרו זילזלו בך כלקוח, אבל אתה זילזלת בעצמך יותר מאשר מטרו.
    לא היו ניילונים-לא פנית והתלוננת אצל מטרו.
    2 שריטות בפיירינג ואחת על הקייס של המנוע-לא פנית והתלוננת אצל מטרו.
    בורג דפוק-לא פנית והתלוננת אצל מטרו.

    נכון, האופנוע לא היה צריך להגיע אליך כך מלכתחילה, בזה אין ספק.
    אבל איפה האחריות שלך בענין שלך? אני לא מוצא אותה.
    בשבילי, השריטות האלה שוליות. זה נטו לשיקול דעתי אם להתלונן על זה או לא. ולא משנה אם אני מתלונן או לא, זה עדיין לא מוריד מהאחריות שלהם על כלים ועל תהליך המסירה הדפוק שלהם.

    באמת שזה לא עניין אותי ברמה של "להתלונן" על זה. כי אני לא הטיפוס.
    אבל שזה מגיע לבורג, שחרשו לו את הצורה ברמה שצריך כלים מיוחדים לחלץ אותו (.. מה שמחזיק בסופו של דבר את המראה, את הבורג השני מרוב שהידקו אותו כזה חזק וגם את המראה), וכנראה גם את התבריג שהוא בתוך הפיירינג, מה שגורם לי לספקנות אם שווה לי בכלל לחלץ אותו - כי אני יכול אחרי זה להיתקע בלי תבריג ראוי שישב שם בורג --> שישב שם המגן רוח --> שתשב שם המראה.
    אז כן, ציינתי גם את השריטות על הדרך - כי זאת רק חלק מההתנהגות הדפוקה שלהם. והצגת התמונה הכללית אף פעם לא דבר רע.


    ואם אתמול הייתה נשברת לי מראה בתאונה והייתי צריך להחליפה? או שהייתי רוצה להחליף מגן רוח? אתה מאבד את הנקודה לגמרי.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    רוצה לפרוק קיטור? סבבה פרקת.
    מטרו הם זונות. מבסוט?
    להתלונן אתה יכול רק אצלם, לא פה. כי כמו שאמרו לך, אם אתה אפילו לא מתכוון לפנות אליהם אתה לא יכול לבוא בטענות.

    לגבי הילד שמרכיב,
    כך זה היה מאז ומעולם במוסך המרכזי (לא רק של מטרו).
    סרט נע ומכונאים בתחילת דרכם.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    אחי בשורה התחתונה, טעויות קורות... ובשביל זה יש אחראיות יצרן ויבואן על הכלי... אתה יכול ללכת אליהם ולבוא בדרישות.
    אתה כבר טוען שינפנפו אותך ובא בטענות על יחס לא הוגן עוד לפני שפנית אליהם - אם זה הרושם הראשוני שהיה לך אל היבואן, למה עשית איתם עסקה מלכתחילה ?
    בבקשה לך אליהם קודם, תדווח על הבעיה, תראה מה התגובה, ואז תבוא בטענות אם צריך.

    אני לא חושב שהיבואן יעשה כזה עניין מפאקינג בורג.

    זה לא הוגן לעשות שיימינג למישהו ולהחליט מראש מה תהיה התגובה שלו, זה גם די גובל בחוצפה.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אחי בשורה התחתונה, טעויות קורות... ובשביל זה יש אחראיות יצרן ויבואן על הכלי... אתה יכול ללכת אליהם ולבוא בדרישות.
    אתה כבר טוען שינפנפו אותך ובא בטענות על יחס לא הוגן עוד לפני שפנית אליהם - אם זה הרושם הראשוני שהיה לך אל היבואן, למה עשית איתם עסקה מלכתחילה ?
    בבקשה לך אליהם קודם, תדווח על הבעיה, תראה מה התגובה, ואז תבוא בטענות אם צריך.

    אני לא חושב שהיבואן יעשה כזה עניין מפאקינג בורג.

    זה לא הוגן לעשות שיימינג למישהו ולהחליט מראש מה תהיה התגובה שלו, זה גם די גובל בחוצפה.
    כי אני בטוח שהם יקבלו אותי בסבר פנים יפות, יגידו סליחה וישר יקראו למנהל המוסך שיבוא ויחלץ את הבורג עם הכלים המיוחדים שהם מחזיקים אצלם, כי בכול זאת
    כול יום אנשים באים אליהם בתלונה שיש להם בורג מעוגל שזקוק לחילוץ, ועל הדרך יזמינו לי חלק פלסטיק פנימי חדש שבתוכו ההברגה, יפרקו את כול הפרונט של האופנוע ויריכיבו את החלק החדש ביחד עם הבורג, וכול זה בלי לגבות ממני שקל ולהגיד לי שיש כאן עלילת שווא ועשיתי את זה בעצמי.

    אתה תמים יותר מדי.

    עשיתי איתם עסקה כי הם היחידים שמוכרים את האופנוע הזה, חדש. זה שקניתי מהם אופנוע לא אומר שהתחתנתי איתם.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    אני תמים יותר מדי, ואתה מפחד לבוא ולהתלונן ליבואן על בעיה שקיימת אצלך, ובמקום זה אתה מעדיף להתלונן בפורום ולהכפיש את היבואן בטענה שאתה יודע שהוא לא יעזור לך, אף על פי שבכלל לא פנית אליו.

    כמו שאמרתי, גובל בחוצפה.

    אם אתה מפחד ללכת למישהו לממש אחראיות, או שתשלם למוסך פרטי ותבלע רוק, או שאל תעשה איתו עסקים מראש.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אני תמים יותר מדי, ואתה מפחד לבוא ולהתלונן ליבואן על בעיה שקיימת אצלך, ובמקום זה אתה מעדיף להתלונן בפורום ולהכפיש את היבואן בטענה שאתה יודע שהוא לא יעזור לך, אף על פי שבכלל לא פנית אליו.

    כמו שאמרתי, גובל בחוצפה.

    אם אתה מפחד ללכת למישהו לממש אחראיות, או שתשלם למוסך פרטי ותבלע רוק, או שאל תעשה איתו עסקים מראש.
    תכל'ס
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    פות"ש: לנסות לא עולה כסף, פנה לסוכן והסבר לו את העיניין בצורה יפה ורגועה ,חכה לראות מה התגובה ושקול צעדים אח"כ. סה"כ אתה עדין ב"אחריות" (לא שהיא מכסה הכול אבל עדיין).
    נכון, כשאתה קונה משהו אתה לא מצפה לעבור עליו מכף רגל ועד ראש ו"סומך" על המוכר אבל טעויות קורות וכל עוד זה לא יובא לידיעת המערכת היא גם לא תדאג לתקן.
    בין אם היא תבחר לתקן או להתנער זה כבר עיניין אחר, אבל כל עוד לא ניסית אין לך מה להפסיד.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אמ;לק,
    לא צריך להניח הנחות. היתה פה רשלנות אבל כנראה שלא היה פה זדון. פנה לשירות של מטרו, תתאר להם את הבעיה ותראה איך הם יטפלו בך. אל תשכח לספר לנו גם.

    ולתוכן הסיפור שלפני השינה,
    לפני שנה וחצי קניתי מכונית חדשה. מכונית זולה למדי, יצרן מערב אירופאי ותיק ויבואן מקומי סביר/בינוני.

    כעבור שבוע שמתי לב שיש בליטות קלות בטמבון האחורי. חברת ההתקנות שעובדת עם היבואן התקינה חיישני רוורס בבונדד והם עשו עבודה אופיינית.
    כעבור עוד שבוע, נסעתי בשעת ערביים, השמש הגיחה במראות הצד ולמרות השמש, העיניים דווקא חשכו למראה סווירלים איומים שמוטבעים בזכוכית של שתי המראות. כנראה פועל יוצא של עובד סבלני במיוחד שניקה את המראות עם מטלית מטונפת מלאה בחול.

    הנחת העבודה שלי היתה שאכלתי אותה. האמנתי שחברת ההתקנות תשחק אותה שהכל בסדר ותזרוק אותי בתואנה שאני סתם פדנט שמבלבל להם בשכל ושהיבואן יספר לי שעברו שבועיים/שלושה מאז המסירה ושהשריטות במראות זה משהו שאני עשיתי.
    עדיין, פניתי לחברת ההתקנות לגבי הבליטות בטמבון וליבואן בנוגע למראות. לא היה לי מה להפסיד...

    חברת ההתקנות קבעה איתי מועד בשביל להסתכל על מה מדובר (הם הציעו לשלוח אלי מישהו הביתה אבל התעקשתי להגיע אליהם). מפקח העבודה שלהם ראה מיד את הבעיה, צימד לרכב איזה עובד מבוגר שהסיר את הטמבון, סידר את הכבלים מאחורה והתקין את הטמבון באופן נקי ומיושר לחלוטין.
    בנוגע למראות, המוסך המקומי קבע לי פגישה עם מפקח מטעם היבואן שיסתכל על הבעיה ויחליט מה לעשות. בגלל תנאי התאורה במוסך, היה בלתי אפשרי לראות את הסווירלים ולמרות הכל, המפקח אמר שאני קניתי רכב חדש, הוא מאמין לי וחשוב לו שאני אהיה מרוצה. הם הזמינו לי מראות חדשות מהיצרן והתקינו לי אותם על חשבונם.
    לא הפכתי שולחנות. לא הרמתי קול. הכל נעשה בצורה מכובדת ועניינית.

    אז כן, הם ביזבזו לי זמן מהחיים בשביל לרוץ אחרי בעיות שלא היו צריכות להיות ברכב ועדיין, אני מבין שבעיות קורות, היתה פה רשלנות מסוימת אבל לא היה פה זדון והטיפול בי היה ראוי. יש יבואני רכב מקומיים שאני לא מוכן להתקרב אליהם עם מקל אבל מהיבואן הזה אני בשמחה אקנה עוד רכב.

    תן למטרו לפחות את הצ'אנס להוכיח לך אם השירות שלהם גרוע או לא. הרי אין לך מה להפסיד, במקרה הכי גרוע אתה תחזור לנקודה שבה אתה נמצא עכשיו.

  12. #12
    Member הסמל האישי של mor-t
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    58
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אמ;לק,
    לא צריך להניח הנחות. היתה פה רשלנות אבל כנראה שלא היה פה זדון. פנה לשירות של מטרו, תתאר להם את הבעיה ותראה איך הם יטפלו בך. אל תשכח לספר לנו גם.

    ולתוכן הסיפור שלפני השינה,
    לפני שנה וחצי קניתי מכונית חדשה. מכונית זולה למדי, יצרן מערב אירופאי ותיק ויבואן מקומי סביר/בינוני.

    כעבור שבוע שמתי לב שיש בליטות קלות בטמבון האחורי. חברת ההתקנות שעובדת עם היבואן התקינה חיישני רוורס בבונדד והם עשו עבודה אופיינית.
    כעבור עוד שבוע, נסעתי בשעת ערביים, השמש הגיחה במראות הצד ולמרות השמש, העיניים דווקא חשכו למראה סווירלים איומים שמוטבעים בזכוכית של שתי המראות. כנראה פועל יוצא של עובד סבלני במיוחד שניקה את המראות עם מטלית מטונפת מלאה בחול.

    הנחת העבודה שלי היתה שאכלתי אותה. האמנתי שחברת ההתקנות תשחק אותה שהכל בסדר ותזרוק אותי בתואנה שאני סתם פדנט שמבלבל להם בשכל ושהיבואן יספר לי שעברו שבועיים/שלושה מאז המסירה ושהשריטות במראות זה משהו שאני עשיתי.
    עדיין, פניתי לחברת ההתקנות לגבי הבליטות בטמבון וליבואן בנוגע למראות. לא היה לי מה להפסיד...

    חברת ההתקנות קבעה איתי מועד בשביל להסתכל על מה מדובר (הם הציעו לשלוח אלי מישהו הביתה אבל התעקשתי להגיע אליהם). מפקח העבודה שלהם ראה מיד את הבעיה, צימד לרכב איזה עובד מבוגר שהסיר את הטמבון, סידר את הכבלים מאחורה והתקין את הטמבון באופן נקי ומיושר לחלוטין.
    בנוגע למראות, המוסך המקומי קבע לי פגישה עם מפקח מטעם היבואן שיסתכל על הבעיה ויחליט מה לעשות. בגלל תנאי התאורה במוסך, היה בלתי אפשרי לראות את הסווירלים ולמרות הכל, המפקח אמר שאני קניתי רכב חדש, הוא מאמין לי וחשוב לו שאני אהיה מרוצה. הם הזמינו לי מראות חדשות מהיצרן והתקינו לי אותם על חשבונם.
    לא הפכתי שולחנות. לא הרמתי קול. הכל נעשה בצורה מכובדת ועניינית.

    אז כן, הם ביזבזו לי זמן מהחיים בשביל לרוץ אחרי בעיות שלא היו צריכות להיות ברכב ועדיין, אני מבין שבעיות קורות, היתה פה רשלנות מסוימת אבל לא היה פה זדון והטיפול בי היה ראוי. יש יבואני רכב מקומיים שאני לא מוכן להתקרב אליהם עם מקל אבל מהיבואן הזה אני בשמחה אקנה עוד רכב.

    תן למטרו לפחות את הצ'אנס להוכיח לך אם השירות שלהם גרוע או לא. הרי אין לך מה להפסיד, במקרה הכי גרוע אתה תחזור לנקודה שבה אתה נמצא עכשיו.
    אני חושב שליבואן שנתן שרות כלכך טוב מגיע שיזכירו את שמו ויתנו מילה טובה

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי mor-t צפיה בהודעה
    אני חושב שליבואן שנתן שרות כלכך טוב מגיע שיזכירו את שמו ויתנו מילה טובה
    סמל"ת. אני לא חושב שזה בהכרח היה שירות חריג לטובה. קיבלתי שירות טוב מיבואני רכב נוספים ושירות מחורבן מאחרים. יבואן נורמלי מבין שלקוח מרוצה הוא אינטרס שלו.

  14. #14
    פות"ש ,
    אם תחליט שאתה רוצה לבצע לבד. ואתה מאיזור השפלה , תוכל להגיע אלי, יש לי קיט שחולץ ברגים חרושים. ואם ההברגה בפנים הרוסה , יש לי גם מברזים במספר מידות.

    Sent from...

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה
    פות"ש ,
    אם תחליט שאתה רוצה לבצע לבד. ואתה מאיזור השפלה , תוכל להגיע אלי, יש לי קיט שחולץ ברגים חרושים. ואם ההברגה בפנים הרוסה , יש לי גם מברזים במספר מידות.

    Sent from...
    הבהרה : בשעות הערב בשפלה או אחהצ במרכז (במקום העבודה)

    Sent from...

אשכולות דומים

  1. למה כולם "אוהבים" את מטרו?
    על ידי ofirus בפורום אוף טופיק
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 02-05-2017, 03:29
  2. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-04-2017, 16:52
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 21-10-2016, 22:11
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-10-2016, 00:05
  5. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-07-2016, 23:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO