אחלה בחירה.
גר במודיעין. עד עכשיו התניידתי על קו
מודיעין בני ברק עם קטנוע בליץ חשמלי.
עברתי לעבוד בבית ינאי.
160 ק"מ הלוך חזור ועוד כ 20 עד 40 במהלך היום.
אז בממוצע כ 180 ליום.
חשבתי על ה V Storm 650. חדש.
לזכות ה VS, טיפולים 1/12000.
1/18 ליטר/ק"מ .יש יגידו 1/20
דעתכם?
פלוס/מינוס?
המלצות אחרות?
אני בתהליך ל A1.
בחירה מעולה. לויסטרום רקורד אמינות של מנועים שיכולים בטיפול נכון להגיע ל-200 אלף ק"מ, לשימושים שלך הוא יתאים בול.
תודה רבה
רק טיפ קטן - אחת הדרכים לגרום למנוע לשרוד לאורך זמן רב יותר אלה החלפות שמן תכופות. ממה שזכור לי היצרן ממליץ כל 6 להחליף שמן (לא זוכר אם מדובר רק בשמן או שמן ופילטר), זו עבודה פשוטה שאפשר לעשות בבית בחצי שעה.
הוא רוצה לקנות חדש מה שהופך את הקטע של להחליף שמן בבית לבעייתי בפוטנציה, לפחות בשנתיים הראשונות של האחריות.
לא נכון.
בנוסף להחלפות של המוסך, הוא יכול להוסיף החלפת ביניים בבית.
הוא פשוט לא צריך לנדב את האינפורמציה הזאת.
"בעייתי בפוטנציה" לא אומר בלתי אפשרי. זה רק אומר שהוא צריך להיות מודע למה שהוא עושה ולהשפעה שיש לזה על האחריות.
גם NC750 מוגבל יעשה את אותה העבודה, לדעתי עם קצת יותר נוחות ו-30 ק"מ לליטר
חברה ממש תודה.
אצמד לאדם שמבין וככל שאתפוס אומץ אחליף שמן לבד.
לפני שאני קונה שאלות תם :
1. האם כדאי ללבקש צמיגים לפני הקניה, לכאלו שיהיו מותאמים לחורף או לכאלה שיהיו מותאמים לשבילי עפר.
לא מתכוון לשטח קשה, פה ושם שבילי עפר או טיולי שביל ישרא.
2. תוספות - תיקי צד וכו׳ - כדאי אחרי, או לקנות ולבקש שיתאימו כבר עם הקבלה.
3. אני תמיד רוצה (עניין של ביטחון) יותר אור אזהרה מאחור. יש רעיון ?
4. גמו 3. ראיתי שיש קסדות שיש עליהן פנס. יש משהו ממומלץ?
6. האם כדאי לי לדעתכם להכניס חומר פנימי נוגד פאנצ׳רים (ריינו לדוגמא)?
5. סליחה - האם אתם מאמינים בקורס נהיגה מתקדמת בקטע של בטיחות (לא משלה את עצמי - אין בטיחות על אופנוע - הכוונה ״יותר בטיחות״).
האם רוכשים כלים ששווים השקעה בקורס.
תודה על הכל.