עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: חוזר לכביש משטח וזקוק לכמה עצות

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    25

    חוזר לכביש משטח וזקוק לכמה עצות

    אני מוכר את ה250 שלי ומעוניין לחזור לכביש והפעם עם 600RRR
    יש שוני דיי גדול בתגובות האופנוע בפניות מבחנית משקל וכח ואחיזה
    ממה אני צריך להיזהר ? ואיזה הרגלים שאימצתי בשטח\סופרמוטו לבטל שאני עולה על אופנוע סופרספורט עם קליפ אונים מתחת למשולש
    אני מרגיש מוכן והשנה בשטח עשתה לי רק טוב
    לפני שאתם מציעים לי להתחיל ממשו יותר נמוך כל עיניין הקניה והמכירה גוזל זמן יקר וכסף ואחרי שרכבתי על ה390 החדש וCBR500R עד לקצה פחות או יותר ולא התרגשתי..
    תודה לעוזרים

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    לפי מה שאתה כותב אתה מנוסה ובשל מספיק כדי לשבת על 4 בשורה.
    תהיה עדין. תזכור שהשטח מאוד מאוד סלחן לעומת הכביש. בכביש כל נפילה במקרה הטוב זה מפח נפש. במקרה הפחות טוב... נו... אתה יודע.
    בשטח מרוב הנפילות מסדירים נשימה מניעים וממשיכים עם חיוך דבילי.

    בגדול, אני תמיד מזכיר לעצמי בשטח שיש המון משקל למה שאני עושה עם האחורי. מבחינתי האחורי יותר דומיננטי בשטח.
    בכביש- זה הפוך. הקדמי מנצח על הסימפוניה והאחורי זורם בעקבותיו.
    זה השנקל שלי. לא רוכב מקצועי לא בשטח ולא בכביש אבל מסתדר די טוב בכל העולמות.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    25
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    לפי מה שאתה כותב אתה מנוסה ובשל מספיק כדי לשבת על 4 בשורה.
    תהיה עדין. תזכור שהשטח מאוד מאוד סלחן לעומת הכביש. בכביש כל נפילה במקרה הטוב זה מפח נפש. במקרה הפחות טוב... נו... אתה יודע.
    בשטח מרוב הנפילות מסדירים נשימה מניעים וממשיכים עם חיוך דבילי.

    בגדול, אני תמיד מזכיר לעצמי בשטח שיש המון משקל למה שאני עושה עם האחורי. מבחינתי האחורי יותר דומיננטי בשטח.
    בכביש- זה הפוך. הקדמי מנצח על הסימפוניה והאחורי זורם בעקבותיו.
    זה השנקל שלי. לא רוכב מקצועי לא בשטח ולא בכביש אבל מסתדר די טוב בכל העולמות.
    תודה על התגובה ועל הטיפים ,אני יתחיל לאט כמובן ויתרגל דברים בסיסים כמו שמניות וכיכרות לאט ,הכביש של העליה לאדמית ולערב אל ערמשה נמצא 5 דקות מהבית ואני מתאמן שם הרבה על "התגרזנות" בסגנון סופר מוטו
    אז אני אתחיל לאט כדיי להכיר את הבלימה ואת הזוויות בפניות והתנהגות האופנוע.
    יש משהו מיוחד שאני צריך לדעת על אופי המנוע 4 בשורה לעומת הסינגלים שהייתי רגיל אליהם ? 125\25\650

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אצלי הבעיה הכי גדולה היא שבסיבובים, במקום להכניס את הגוף והראש לכיוון המראה הפנימית, אני עדיין זורק תחת הכי קדימה שאני יכול. ממש יושב על על המיכל, רגל פנימית קדימה, ולפעמים חצי ישבן לכיוון ההפוך.... ועוד הרגל שאני לא מצליח להפטר ממנו, זה עמידה בבורות/במפרים.
    (-;
    שווה לך לקחת קורס רכיבה.
    הרבה מדריכים הם רוכבי סופרמוטו/שטח, ואם תסביר להם מאיפה אתה בא, הם יוכלו ןתת לך את הדגשים הנכונים
    בנוסף,
    בשטח אתה מתרכז נטו בסינגל, בשביל, ולא סביב.
    בכביש זה כמעט הפוך.
    אתה חייב לתרגל ראיה היקפית/מרחבית ולנטר כל הזמן מטומטמים שמתחילים לסמן שעוד שניה הם יעשו שטות.

    כבר הרבה שנים אני לא עושה שטח (למעט שבילים, ועם כלים שהיצרן שלהם היה מתאבד אם היה יודע), ועדיין לפעמים מתפלק לי איזה הרגל מגונה.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    55
    חזרתי לכביש לאחרונה על cb1000r. מתרגל מחדש לפרטנרים לכביש. חוש ההשרדות מתחדד, בשטח היה לי כלי חזק אמנם אבל עכשיו פי כמה יותר וצריך להתרגל לאט לאט לכח של 4 בשורה ולתגובות מצערת אחרת מהר מאוד שוב יגיע המפגש עם האספלט.
    בהצלחה. תהנה ותשמור על עצמך.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    למה דווקא 600 סופרספורט? האם זה כלי ליומיום? מדובר בכלים קטנים, הכי חדים ועצבניים, לטעמי אם מתעקש על סופרספורט אז כבר ללכת לליטר שהם פחות קופצניים בתגובות, יותר כבדים ועם יותר מומנט בנמוכים ליומיום, אני בכלל הייתי שוקל נייקד חזק.
    Tracer 900

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    25
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    למה דווקא 600 סופרספורט? האם זה כלי ליומיום? מדובר בכלים קטנים, הכי חדים ועצבניים, לטעמי אם מתעקש על סופרספורט אז כבר ללכת לליטר שהם פחות קופצניים בתגובות, יותר כבדים ועם יותר מומנט בנמוכים ליומיום, אני בכלל הייתי שוקל נייקד חזק.
    האופנוע לא בדיוק ליום יום ,אני כן מתכוון ליסוע איתו לחדר כושר לפעמים או לפאב הקרוב אבל בעיקר טיולי שישי שבת על כביש הצפון ,לבד או עם מורכבת לפעמים
    ואחת לשבועיים בערך רכיבת לילה באמצא השבוע שהמטרה בה היא לתת גז במחלפים ישרים שהכביש ריק ואפשר לתת לגוף מנת אנדרנלין שמרגיעה לתקופה..
    לסידורים קטנים וליום יום אני מתכנן לרכוש קטנוע פשוט ואמין בכמה אלפים

    לגבי אופנוע ליטר , אני מאוד רוצה אבל אני לא יודע כמה אני מוכן. לפני שנה בערך ירדתי מהכביש לשטח בעקבות תאונה וטרואמה מאסלפט , עד היום אני רוכב "פחדן" לעומת מה שהייתי לפני התאונה ... אך עם זאת הרבה יותר מיומן לאחר שנה של אנדורו בשטח לא קל
    כמו שאמרתי היה לי סינגל 650 דוש ורכבתי דיי בקיצוניות על CBR500R ודיוק 390 ולא הרגשתי שום איום או ריגוש מסמר שיער
    עברו לי מחשבות על אופנועים בסגנון אמטי07 SV650 ודיוק 690 אבל אני חושב שאני ימצא אותם מאוד מהר ואמצא אותם כלא מספיק מרגשים ברכיבה ספורטיבית
    יש לי אפשרות החלפה היום על האופנוע שטח שלי R6 2004 שטוענים שמטופל ומצב מצויין (חייב לעשות בדיקה כמובן)
    וזה סוג של חלום נעורים מבחינת מראה וסאונד ,מצד שני כמעט 200 אלף קמ ו14 שנה על הכביש עושים את שלהם
    איזה עוד אופנועים יכולים להתאים לי על פי מה שאני מתאר ? ובתקציב של עד 35 אש"ח

    עוד הדגשה:אני מספיק בוגר כדיי להבין שאני עוד לא מספיק בוגר
    סגנון הרכיבה שלי עדיין מערב פוזה וסיכונים לפעמים מיותרים ,כל אופנוע שיש לי אני מרגיש צורך לקחת לקצה ,אני מפחד שעל ליטר בלי מספיק נסיון ושיקול דעת אחראי אני יכנס לסטטיסטיקה של החברה בניי ה20 פלוס שנשארו באותו גיל...
    נערך לאחרונה על ידי 1click; 10-11-2018 בשעה 21:07.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1click צפיה בהודעה
    לגבי אופנוע ליטר , אני מאוד רוצה אבל אני לא יודע כמה אני מוכן.
    אני ממליץ לך לראות את זה: (Fast Eddie) https://www.youtube.com/watch?v=LOE8CQioGSA&t=1s
    או לחליפין FORT9 https://www.youtube.com/watch?v=gOlPR8kRgZ0

    תשמע מה הם חושבים על רעיון של "אופנוע ליטר". ספוילר: אף אחד (שלא רוכב MotoGP) לא צריך כזה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1click צפיה בהודעה
    אני מפחד שעל ליטר בלי מספיק נסיון ושיקול דעת אחראי אני יכנס לסטטיסטיקה של החברה בניי ה20 פלוס שנשארו באותו גיל...
    600RR יעניש כמו גדול, אל תזלזל
    בשביל מנת אדרלין כדי להרגיע את היצרים יש עוד כלים מגניבים.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    25
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    600RR יעניש כמו גדול, אל תזלזל
    בשביל מנת אדרלין כדי להרגיע את היצרים יש עוד כלים מגניבים.
    לא מזלזל בכלל ,yz250F משופר הרים לי בגז עד הילוך 4 בליטוף דיי קליל על המצערת והשוואה למוטוקרוס אופנועים כביש שרכבתי עליהם הרבה יותר סלחניים ורגועים באופי
    נסעתי על טימקסים עם ואריאטורים משופרים וגם על 390 קטמ וזה כוח נחמד שעושה חיוך אבל לא עושה דום לב קטן וצרמורת מהתאוצה
    אני מכוון ללפחות 80 כוח סוס או 100 וקצת במידה ויש בקרות אחיזה והחלקה וווילי שיכולות לשמור עליי(אין לי ניסיון בזה רוכבים אמרו לי שהיום הרבה יותר קל לרכב חזק בגלל על המערכות האלה ) אמר לי אז בחור בעל פיירבלייד1000RRR חדש..

    הכיוון עכשיו הוא בערך כזה : אופנוע שאני יכול ללמוד אותו בקצב שלי והיה ספורטיבי וחזק אבל לא מאיים מדיי שיפגע לי ברכיבה ובסופו של היום אני יהיה איטי יותר מהפחד
    "עדיף ליסוע מהר על אופנוע איטי מאשר ליסוע לאט על אופנוע מהיר"

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    היכולת שלי הסוויץ' בראש ובגוף היא קלה לי .
    הסיבה לכך היא שאני נוהג על הכל , אופנועי כביש , ספורט , שטח , טרקטורנים , מסחריות , טנדר , רכבי ספורט , משאיות.

    ברגע שהגוף רגיל לחפיפה קבועה הוא מפתח "לימוד שריר" גם של המוח.
    לכן אני לא "מתרכז" יותר מידי .
    פשוט נוסע מ A ל B .. לפעמים "כנוסע" ולא "כנהג" ...

    זה עובד לי מצוין.
    יש לי מעל ל 2 מליון קילומטר רק על כבישים.
    אני חי בחוץ

    קח את האופנוע לכביש פנוי .
    בצע סלולם סתמי שמאל ימין שמאל.
    גז זקוף , גב מקופף , גז זקוף.
    תרגילים סתמיים כאלה ...

    הגוף יקלוט , ואתה תתנתק מהחשבות בראש.

    גילו נאות : כיום אני רוכב על כלים "חלשים" , מסיבות אחזקה וכו.
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    רוב הסיכוי ש R6 מ 2004 הוא נבלה שחרשו עליו לא מעט אנשים ולך תדע איך טיפלו וכמה התעללו.
    לפי איך שאתה מתאר את גילך והרצון שלך לחוץ בקו ישר, אני בכלל ממליץ לך על נייקד 600-1000, גם כדי לעלות בשנתון ולקנות כלי שמור ובעיקר כדי לשמור על הרשיון ועל החיים שלך.
    Tracer 900

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    25
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    רוב הסיכוי ש R6 מ 2004 הוא נבלה שחרשו עליו לא מעט אנשים ולך תדע איך טיפלו וכמה התעללו.
    לפי איך שאתה מתאר את גילך והרצון שלך לחוץ בקו ישר, אני בכלל ממליץ לך על נייקד 600-1000, גם כדי לעלות בשנתון ולקנות כלי שמור ובעיקר כדי לשמור על הרשיון ועל החיים שלך.
    כמו ? איזה אופנוע הייתי ממליץ ?
    חשבתי לקחת לתקופה כלי "ביניים" אבל חזק כמו SMC690 או המקביל 701 אבל זה להישאר באותה תנוחת רכיבה ומנוע סינגל

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    לפי השאלות אתה חייב קורס רכיבה מתקדמת

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    25
    קורס רכיבה חייב לקחת אין ספק ברגע שאוכל לפנות לזה זמן זה גבוהה בסדר העדיפיות שלי
    אני גם חושב שכרגע ליטר זה מוגזם ואין לי צורך בזה ואני לא ירכב עליו כמו ולנטינו רוסי של המושבים בצפון אז זה פחות אופציה בשבילי
    אני מבין לגמרי שיש דבר כזה יותר מדיי כוח שכבר מעייף ולא נותן הנאה ברכיבה אלא יותר תחושה של להילחם עם הכלי ולהגיע למימדים חדשים של דיוק בגז - זה למה בשטח אני מעדיף 250 ולא 450 כי לכל מה שאני עושה ל250 יש מספיק ויותר כוח ,רק בדיונות הרגשתי חוסר כוח בקטנה וגם זה בגלל חוסר ניסיון וטכניקה שלי

אשכולות דומים

  1. לילה לבן בהונדה 29.6
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 30-06-2017, 13:32
  2. 3 אמונות / עצות -רכיבה.
    על ידי ilang בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 04-05-2017, 17:37
  3. גזע עץ בשוליים בירידה מכביש 1 לבת ים
    על ידי סער666 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-02-2017, 08:07
  4. עצות לשימור חיי סוללה של Zero
    על ידי nihrider בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-01-2017, 21:58
  5. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 23-02-2016, 09:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO