התפקיד של הגליל זה להאיץ פינוי גז בעזרת תהודה,כנ"ל בעניין heat wrap.
השני מקצר את החיים של הסעפת ולא למטרת בידוד חום מהרוכב.
התפקיד של הגליל זה להאיץ פינוי גז בעזרת תהודה,כנ"ל בעניין heat wrap.
השני מקצר את החיים של הסעפת ולא למטרת בידוד חום מהרוכב.
כן, לגבי הבידוד חום הזה, חקרתי עוד טיפה
בעיקר בפורומים בחול וטיפה בפורומים של מירוצים ועל הדגם הספציפי שלי, אני יורד מהרעיון של הדבר הזה.
כלומר הסעפת של דלטא, יפה אולי יותר יפה. היא אולי חוסכת 60 גרם, אבל אין שום הבדל ביצועים. וזה סתם יעשה לי חם ברגל.
לכן היא יורדת מהפרק.
אז לגבי הסעפת פאוור-בוקס.
זה עולה בערך 780 ש"ח (לפני מיסים ומע"מ), מטלבת האם זה באמת שווה את זה.
בנתיים מתחיל לנטות לכיוון של "לא"
אשמח לעוד דעות
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.