אענה לך בתשובת דיפלומטית סובייטית:
מעולם לא עברתי על החוק ולעולם לא אעשה זאת שוב.
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
אני נהג זהיר, מודע, שקול ואדיב שנוסע (לרוב) כחוק ובתוך גבולות היכולת אבל מדי פעם לוחץ הרבה מעבר למהירות החוקית.
רוכב הרבה באזור כפרי, הכבישים כמעט ריקים וההפרשים מהמהירות בשלט לפעמים מגיעים ל-100%.
רבאק, הכביש ישר, ריאות טובה, שוליים ללא תעלה במקרה שתן החליט להתאבד ובלי להרגיש או בכוונה להתעבריין, ועד לסיבוב אני ב-100 או 120 ומשם גולש בבלימת מנוע. גם בכבישים בין עירוניים קורה שמדי פעם אני נוסק לכפול מהמהירות המותרת עד לגלישת בלימה ממושכת.
לוחץ במקטעים, לא מדובר בנהיגה רציפה וארוכה.
מפחד בעיקר מהחוק. נוסע בלי סמארטפון מול העיניים ואין סימון מצלמות וניידות של וויז או אמצעים אחרים.
איך אתם נוהגים?
איך מתמודדים עם האכיפה? (לא אתם, חברים שלכם)
שואל מתוך סקרנות כדי לשמוע דיעות ועמדות ומעבר לכסת"ח באמת שלא ממליץ או קורא לאף אחד לעבור על החוק או לסכן את עצמו.
אני לא שוטר וכבר לא אהיה...
אענה לך בתשובת דיפלומטית סובייטית:
מעולם לא עברתי על החוק ולעולם לא אעשה זאת שוב.
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
סע עם וויז פתוח.. מקסימום אפשר להוסיף גלאים למינהם.
בכל מקרה, תזכור ש"סוף גנב לתלייה".
אם אתה נוסע כל הזמן מעל המותר, מתי שהוא תחטוף.
זה יכול להיות עוד שבוע ויכול להיות עוד 5 שנים. אבל זה יקרה.
תשדל לפחות להיות במהירויות שהם לא כלא![]()
זה נכון להרבה תחומים בחיים.
הצעה שלי: צמצם בבלימת מנוע.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
תקטין נפח
יהיה לך הרבה יותר קל לרכב על כלי שפשוט לא מגיע להרבה מעבר למהירות המותרת, וכאשר הוא עושה זאת, זה נעשה לאט.
קח איזה RS125 ותפגיז.
המהירות המותרת בחוק נקבעת על ידי שלל פאקטורים שכוללים מזג אוויר משתנה, שעות במהלך היום, תנאי מזג אוויר וכו'.
אני משתדל לרכב במהירות חוקית. אם זה כביש של 90 קמ"ש אני ארכב 90, לא מפריע לי ואני לא ממהר לשום מקום. באזורים כפריים תמיד יכול לרוץ משהו לכביש, אתה לא יודע מה יכול להיות, לכן עדיף להיות זהיר ואחראי.
וכן, הייתה תקופה שהייתי מתאבד לפניות על 130 (על 500 סמ"ק, כן?) ורוכב בין רכבים בזגזוג אבל מגיע שלב שאתה פשוט מבין שאם תמשיך כך אתה תמצא את עצמך מרוח על הכביש, ולכן מיתנתי קצב והאמת? הרבה יותר כיף לרכב ככה.
בכביש שמותר 90 ללא תנועה כנראה שאסע באזור 100 לפי תנאי הדרך, אבל כשיש תנועה אני מאיץ עד לרווח בטוח מהטמבל התורן כדי שמאחורי יהיה הפחות טמבל או פחות תנועה ובדרך לשם (עניין של שניות עד דקה) אני עלול להיות במהירות מאוד לא חוקית. שוב, אני רוכב זהיר ורגוע ולא מעניין אותי לחתוך את כביש 6 על 180-200. מצד שני, לזחול על שני ב-50-60 כשאין סביבך נפש חיה והדרך טובה ופתוחה...מאתגר.
המהירות הגבוהה אינה הורגת . מה שהורג זה מהירות לא מתאימה לתנאי הדרך.
ניתן לרכב גם על 300 חצילים והכל בסדר. ואפשר למות ב 20.
מה שאני עושה ---
אני רוכב עם וייז.
אם רוכבים בחבורה משתדל לא להיות ראשון ,
נהנה מהמהירות לפרקים...
כן זה נורא קשה לרכב על אופנוע ספורט במהירות חוקית. .
תמכור את האופנוע תעבור לכלי 250 סמ"ק ושם יהיה לך יותר קל להשאר בגבול של המהירות החוקית.
כפי שאמרה סבתא שלי "מי שישן עם כלבים שלא יתפלא שעקצו אותו פישפשים".![]()
לנסוע מהר לא הורג אותך אבל כשאתה נוסע 80 בכביש עירוני ופתאום קופץ לך הולך רגל בין 2 מכוניות, מה תעשה?
כשתסע בכביש מהיר מעל 160 ורכב שנוסע 100 יחליט להשתלב בנתיב שלך כי במראה הוא לא יודע כמה אתה נוסע, מה תעשה?
לא משנה מה תעשה, זה לא יעבוד כל פעם.
עזוב את החוק, תשים את עצמך בנעליים של שאר המשתמשים בכביש ותבין למה זה לא סבבה. לא כולם בסדר, אבל בדיוק בכלל זה אתה צריך להיות עירני.
רוצה להכנס ב100 לפניה שמסומנת ב40? בכיף אם אתה יכול ולא תפגע באף אחד. כל כלי תחבורה הוא כלי נשק לכל דבר, אז תחשוב על זה קצת ותשתדל לקבל החלטות שקולות.![]()