כמו שחשבתי.
אז בעצם השיטה שלי הייתה נכונה.
עד שיתפסו אותי רוכב על השוליים אבל זה שווה את זה.
כמו שחשבתי.
אז בעצם השיטה שלי הייתה נכונה.
עד שיתפסו אותי רוכב על השוליים אבל זה שווה את זה.
בעקרון אתה צודק, ככה אכן היה בהתחלה כשהייתי רוכב בזמנים האלו. עם הזמן כבר למדתי איפה המקומות הבעייתיים להשתלבות, איפה עומדים השוטרים כדרך קבע (בבוקר מחלפים לה גוארדיה והשלום לכיוון צפון, אחה"צ בהלכה ולפעמים בשלום לכיוון דרום), ומה המחלף שבד''כ מנקז אליו הכי הרבה 'שכחנים'.
תעשו לעצמכם טובה, לא סתם אסור לחתוך מהזברות, אני זוכר לא מעט רוכבים שנהרגו באיילון או כבישי דומים כשהם עקפו מימין ורכב שהגיע משמאל וחתך את כל הנתיבים כדי להספיק למחלף הוריד אותם.
אם הכביש לא עמוס פשוט תברחו לנתיב הכי שמאלי לפני כל מחלף.
Tracer 900
שול ימיני זה המקום הכי טוב זה ידוע, אבל בכביש כשיש לך יציאה כל 200 מטר אין מה להישאר שם בשול.
כי אתה נוסע קצת בשול. ואז אתה נכנס כבר לאזור של היציאה ימינה.
נראה סיוט לנסוע כל יום בכביש הזה.
תכלס,
השול השמאלי הרבה יותר בטוח בשעות העומס כשהתנועה זוחלת.
אבל,
אותי, לא תמצא שם. מאותה סיבה שאני לא עולה על שטחי ההפרדה.
לפני כמה שנים היו איזה שלושה מקרים של אופנועים שנפלו לאיילון.