הריח תקין, גם לגבי השימון והWD40 אתה צודק.
פרט לכך לעשות את כל מה שאתה בודק במהלך השנה, בדגש על בטיחות ונראות-תקינות ולחצי אוויר בצמיגים, לבדוק רפידות ודיסקים, תקינות אורות ומאותתים.
תתמגן בהתאם מקור ורטיבות ותרכב בצורה מודעת ובטוחה.
שלום לכולם, היום רשמית התחיל החורף מבחינתי כשהתחיל גשם זלעפות באמצע נסיעה בינעירונית ונאלצתי לעצור בצד ולחכות שכל הזבל של הכביש ישטף.
מבחינת תחזוקה בחורף, מעבר לשימון וניקוי שרשרת, איזה עוד טיפולים שוטפים צריך ומומלץ לעשות ואיך לעשות אותם?
קראתי איפה שהוא שיש שמשמנים עם wd40 את כל מה ש"נע על ציר" כגון קלאצ', רגלית ומנופים וכולי, אשמח לפירוט מעבר בנושא.
עכשיו למה ששמתי לב בסוף הנסיעה, שיש ריח של פלסטיק/גומי שרוף או חרוך, ניסיתי לעקוב אחרי הריח וזה כנראה הגיע מהמנועה, מהצד ששמים שמן, ליד החלונית שבודקים את גובה השמן, על מה זה יכול להעיד?
רוכב על cbr250r, חורף ראשון שלי עם אופנוע וגשם דיי רציני לרכיבה רטובה ראשונה. אשמח לעוד טיפים בכל מה שעולה לכם בראש.
תודה חברים.
הריח תקין, גם לגבי השימון והWD40 אתה צודק.
פרט לכך לעשות את כל מה שאתה בודק במהלך השנה, בדגש על בטיחות ונראות-תקינות ולחצי אוויר בצמיגים, לבדוק רפידות ודיסקים, תקינות אורות ומאותתים.
תתמגן בהתאם מקור ורטיבות ותרכב בצורה מודעת ובטוחה.
Tracer 900
ברוך הבא, אתה יכול להתחיל מפה http://fullgaz.co.il/%D7%90%D7%95%D7...%D7%A8%D7%A3/\
מעניין. גם אצלי התחיל לאחרונה ריח שרוף ולא מצליח לאתר את המקור
הריח השרוף הוא ג'יפה שצפה על הכביש - לכלוך, שמן וכו', שמתאדה מהאגזוזים והמנוע.
סירחון חורף אפשר לקרוא לזה
וואלה, טוב לדעת😂 כבר חשבתי שבהנעה הבא לא יהיה חשמל באופנוע בגלל רכיב שרוף