תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: מחפש חוות דעת על SMT 990 וכלים אחרים באותו סגנון

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608

    Smile מחפש חוות דעת על SMT 990 וכלים אחרים באותו סגנון

    אני כרגע רוכב על NC750 ופוזל קצת לכיוון האופציה לשדרג קצת את חוויית הרכיבה.

    אני מחפש אופנוע all rounder לכביש שיהיה סבבה לזוג ושיהיה מספיק מומנט בשביל הנשמה.
    ל-NC יש מספיק כח לכל מה שאני צריך אבל בזוג עם ארגז מלא, הוא קצת לוקה בחסר.
    דבר נוסף שהוא הכרחי; בלמים איכותיים. אני חייב לציין שאני מתגעגע לבלימת hair trigger כשרכבתי על טימקס. אצבע אחת הספיקה כדי לבלום ובשתי אצבעות הייתי יכול בקלות להגיע להתערבות של ABS. הבלמים של ה-NC עושים עבודה טובה אבל יש גבול לקסמים שאפשר לעשות עם דיסק אחד ושתי בוכנות.
    כדאי גם שהאופנוע לא יהיה גבוה באופן חריג. אני סה״כ 171 עם Inseam של 31".

    השדרוג הזה הוא בעיקר גחמה ולכן הוא לא לחוץ אבל אם כבר, אז הייתי רוצה להכיר את האופציות שלי.
    התקציב הוא בערך 45 אלף.

    כרגע הכי קורצים לי ה-SMT, הטרייסר הגדול והוורסיס.
    הבעיה שהטרייסר נמכר מעל לתקציב והמכלולים שלו לא בדיוק בשמיים, הוורסיס בהמתי ונראה הרבה יותר מסיבי ותיורי לפקקי גוש דן.
    ה-SMT נראה חד עם מכלולי קצה אבל נראה לאופנועי KTM יש מחלות ידועות, במיוחד ה-950 וה-990 המוקדמים.
    אם למישהו יצא להיות בעלים של אחד כזה, יהיה נהדר לשמוע על החוויה.

    אני אשמח לשמוע דעות והתרשמויות שלכם והמלצות נוספות, אם יש.

  2. #2
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    בתור בעלים של 990 ADV
    אל תקנה אותו.
    יקר לאחזקה.
    אם אתה רוכב על NC כנראה שאתה חסכן מחשב כל שקל וסופר כל ליטר דלק שאתה מתדלק וכאן ה990 יהרוג אותך.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הקטמ הוא האופנוע הכי טוב בקטגוריה שלו והוא עולה גם על דגמים חדשים ממנו אבל הוא מתפרק ומשלב מאד מוקדם, לי אישית פרמטר האמינות לא ממש משנה כי אופנוע בשבילי זה תחביב אבל הקטמ SMT שבר אותי, לא ממש בכסף כי תקנתי בעצמי אבל באי הוודאות אם אני יגיע ליעדי או לא.

    קטמ אוסטריה למרות שהם יודעים על הכשלים ההנדסיים מסרבים לקחת אחריות אחרי תקופת האחריות או להוציא ריקול גם שהכשל יכול להוביל לנעילת גלגל ומוות

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אני משוחד, אבל תנסה לעלות לתקציב של 50 ותמצא טרייסר שמור, לא חסר כאלה, נשמע בול בשבילך.
    אם לא, אולי ויסטרום? gs 700?
    Tracer 900

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
    בתור בעלים של 990 ADV
    אל תקנה אותו.
    יקר לאחזקה.
    אם אתה רוכב על NC כנראה שאתה חסכן מחשב כל שקל וסופר כל ליטר דלק שאתה מתדלק וכאן ה990 יהרוג אותך.
    ה-DCT התאים בול לצרכים שלי, זה אחלה פתרון אבל לא משהו שלא ניתן לחיות בלעדיו.
    אני רוכב סביב ה-10 אלף בשנה ולמרות שאני נהנה מהפן החסכוני, זאת לא הסיבה שבחרתי ב-NC.

    היה לי סיפור ארוך עם אפריליה נקסוס שבערך כל חודש-חודשיים לא היה מניע והיה מייצר לעצמו תקלות אקראיות. לא חוויה שאני מת לחזור אליה.
    קצת מבאס לשמוע אבל עדיף להתאכזב פה במקום לקלל אחרי הקניה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    הבעיה שהטרייסר נמכר מעל לתקציב והמכלולים שלו לא בדיוק בשמיים, הוורסיס בהמתי ונראה הרבה יותר מסיבי ותיורי לפקקי גוש דן.
    בתקופה שהמשרד שלי היה בתל אביב, רכבתי כל יום את כביש איילון על הורסיס ( 2013 ) בפקקים של הבוקר.
    הוא רק נראה בהמתי, אבל כשעולים עליו מרגישים עד כמה קל לתמרן איתו. בפקקים מושך יפה מכל הילוך.
    כמו כן הכידון שלו ( או ההגה ) עובר מעל 90% מהמראות של הרכבים.

    מבחינת החזקה אין לי הרבה למה להשוות , אבל משמעותית יותר זול מהטנרה 660 שהיה לי.
    גם אין לי מילים לתאר כמה "פאן" האופנוע הזה יכול לתת כשאתה מחליט לתת קצת בראש.
    לא חסר כאלה שמורים ביד 2 בתקציב שלך. ממליץ בחום על נסיעת מבחן.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    מסכים עם ה-
    0x80, היום רוכב על ה-NC ופוזל לכוון הורסיס 1000. הזמנתי רכיבת מבחן,(שבועיים, עדיין לא הביאו את האופנוע לאיזור ת"א.)
    בתור מאותגר גובה-170. היחידי מהקטגוריה של ליטר שאני מגיע לרצפה בנוחות.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    ה-DCT התאים בול לצרכים שלי, זה אחלה פתרון אבל לא משהו שלא ניתן לחיות בלעדיו.
    אני רוכב סביב ה-10 אלף בשנה ולמרות שאני נהנה מהפן החסכוני, זאת לא הסיבה שבחרתי ב-NC.

    היה לי סיפור ארוך עם אפריליה נקסוס שבערך כל חודש-חודשיים לא היה מניע והיה מייצר לעצמו תקלות אקראיות. לא חוויה שאני מת לחזור אליה.
    קצת מבאס לשמוע אבל עדיף להתאכזב פה במקום לקלל אחרי הקניה.
    10K ק"מ בשנה זה לא הרבה, בטח שלא בבינעירוני מבחינת בלאי, לא חושב שיהיו לך עלויות גבוהות כ"כ, גם לא ל 3/4 צילינדר יפני.
    Tracer 900

  9. #9
    Member הסמל האישי של mor-t
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    58
    במשך שש שנים רכבתי על SMT. הדעה שלי היא שזהו אופנוע לא מושלם אבל עדיין כנראה אחד האופנועים המוצלחים ביותר אי פעם.
    שילוב מטריף של פאן אינסופי, פונקצוינאליות ונוחות.
    לגבי אמינות - עשיתי עליו קלומטרז נמוך מאד ולא סבלתי מבעיות בכלל למעט לוח השעונים המחורבן שרגיש ללחות והוחלף פעמיים.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    רוכב שנתיים על ויסטרום 650.
    חייב לציין שאני מאוהב באופנוע הזה. לא עשה לי תקלה אחת (משמעותית) כל התקופה הזו למעט טיפולים שוטפים.
    נראה גדול וכבד בעמידה אבל ברגע שמתחילים לרכוב הכל משתנה והוא נהיה ממש קליל. אני רוכב רוב הזמן על ציר חולון ת"א, בית עבודה, פקקים והכל ומשתחל יופי יופי. אני גם 170.
    חייב לציין שאחרי שנתיים אני עדיין מתלהב כשאני רואה אותו וכמעט ומתרגש כל פעם מחדש.
    פשוט אופנוע מעולה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    רוכב שנתיים על ויסטרום 650.
    חייב לציין שאני מאוהב באופנוע הזה. לא עשה לי תקלה אחת (משמעותית) כל התקופה הזו למעט טיפולים שוטפים.
    נראה גדול וכבד בעמידה אבל ברגע שמתחילים לרכוב הכל משתנה והוא נהיה ממש קליל. אני רוכב רוב הזמן על ציר חולון ת"א, בית עבודה, פקקים והכל ומשתחל יופי יופי. אני גם 170.
    חייב לציין שאחרי שנתיים אני עדיין מתלהב כשאני רואה אותו וכמעט ומתרגש כל פעם מחדש.
    פשוט אופנוע מעולה.
    היה לי וי סטרום 1000 ואם לשים בצד את עניין האמינות של קטמ, אם הוי סטרום גורם לך להתלהב הSMT יגרום לך להתקף לב, כמו להשוות סקס עם מינה צמח לסקס עם גל גדות

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    רוכב שנתיים על ויסטרום 650.
    חייב לציין שאני מאוהב באופנוע הזה. לא עשה לי תקלה אחת (משמעותית) כל התקופה הזו למעט טיפולים שוטפים.
    נראה גדול וכבד בעמידה אבל ברגע שמתחילים לרכוב הכל משתנה והוא נהיה ממש קליל. אני רוכב רוב הזמן על ציר חולון ת"א, בית עבודה, פקקים והכל ומשתחל יופי יופי. אני גם 170.
    חייב לציין שאחרי שנתיים אני עדיין מתלהב כשאני רואה אותו וכמעט ומתרגש כל פעם מחדש.
    פשוט אופנוע מעולה.
    הויסטרום הוא לא שדרוג מבחינתי.
    הוא שוקל בדיוק כמו ה-NC אבל המשקל שלו נמצא גבוה למדי ועם פחות סמ"ק יש גם פחות מומנט.
    הוא אחלה אופנוע אבל לא מספיק בשביל לקרוא לזה שדרוג.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    היה לי וי סטרום 1000 ואם לשים בצד את עניין האמינות של קטמ, אם הוי סטרום גורם לך להתלהב הSMT יגרום לך להתקף לב, כמו להשוות סקס עם מינה צמח לסקס עם גל גדות

    הכל עניין של אופי בסופו של דבר.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. הרכבת אגזוז של דגמים אחרים
    על ידי דורון_ק בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 04-05-2018, 10:09
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-03-2018, 17:54
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-01-2017, 12:59
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-12-2015, 18:55
  5. קלאץ' הידראולי וימים חמים
    על ידי budahh767 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-08-2015, 15:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO