בתור בעלים של 990 ADV
אל תקנה אותו.
יקר לאחזקה.
אם אתה רוכב על NC כנראה שאתה חסכן מחשב כל שקל וסופר כל ליטר דלק שאתה מתדלק וכאן ה990 יהרוג אותך.
אני כרגע רוכב על NC750 ופוזל קצת לכיוון האופציה לשדרג קצת את חוויית הרכיבה.
אני מחפש אופנוע all rounder לכביש שיהיה סבבה לזוג ושיהיה מספיק מומנט בשביל הנשמה.
ל-NC יש מספיק כח לכל מה שאני צריך אבל בזוג עם ארגז מלא, הוא קצת לוקה בחסר.
דבר נוסף שהוא הכרחי; בלמים איכותיים. אני חייב לציין שאני מתגעגע לבלימת hair trigger כשרכבתי על טימקס. אצבע אחת הספיקה כדי לבלום ובשתי אצבעות הייתי יכול בקלות להגיע להתערבות של ABS. הבלמים של ה-NC עושים עבודה טובה אבל יש גבול לקסמים שאפשר לעשות עם דיסק אחד ושתי בוכנות.
כדאי גם שהאופנוע לא יהיה גבוה באופן חריג. אני סה״כ 171 עם Inseam של 31".
השדרוג הזה הוא בעיקר גחמה ולכן הוא לא לחוץ אבל אם כבר, אז הייתי רוצה להכיר את האופציות שלי.
התקציב הוא בערך 45 אלף.
כרגע הכי קורצים לי ה-SMT, הטרייסר הגדול והוורסיס.
הבעיה שהטרייסר נמכר מעל לתקציב והמכלולים שלו לא בדיוק בשמיים, הוורסיס בהמתי ונראה הרבה יותר מסיבי ותיורי לפקקי גוש דן.
ה-SMT נראה חד עם מכלולי קצה אבל נראה לאופנועי KTM יש מחלות ידועות, במיוחד ה-950 וה-990 המוקדמים.
אם למישהו יצא להיות בעלים של אחד כזה, יהיה נהדר לשמוע על החוויה.
אני אשמח לשמוע דעות והתרשמויות שלכם והמלצות נוספות, אם יש.![]()
בתור בעלים של 990 ADV
אל תקנה אותו.
יקר לאחזקה.
אם אתה רוכב על NC כנראה שאתה חסכן מחשב כל שקל וסופר כל ליטר דלק שאתה מתדלק וכאן ה990 יהרוג אותך.
הקטמ הוא האופנוע הכי טוב בקטגוריה שלו והוא עולה גם על דגמים חדשים ממנו אבל הוא מתפרק ומשלב מאד מוקדם, לי אישית פרמטר האמינות לא ממש משנה כי אופנוע בשבילי זה תחביב אבל הקטמ SMT שבר אותי, לא ממש בכסף כי תקנתי בעצמי אבל באי הוודאות אם אני יגיע ליעדי או לא.
קטמ אוסטריה למרות שהם יודעים על הכשלים ההנדסיים מסרבים לקחת אחריות אחרי תקופת האחריות או להוציא ריקול גם שהכשל יכול להוביל לנעילת גלגל ומוות
אני משוחד, אבל תנסה לעלות לתקציב של 50 ותמצא טרייסר שמור, לא חסר כאלה, נשמע בול בשבילך.
אם לא, אולי ויסטרום? gs 700?
Tracer 900
ה-DCT התאים בול לצרכים שלי, זה אחלה פתרון אבל לא משהו שלא ניתן לחיות בלעדיו.
אני רוכב סביב ה-10 אלף בשנה ולמרות שאני נהנה מהפן החסכוני, זאת לא הסיבה שבחרתי ב-NC.
היה לי סיפור ארוך עם אפריליה נקסוס שבערך כל חודש-חודשיים לא היה מניע והיה מייצר לעצמו תקלות אקראיות. לא חוויה שאני מת לחזור אליה.
קצת מבאס לשמוע אבל עדיף להתאכזב פה במקום לקלל אחרי הקניה.
בתקופה שהמשרד שלי היה בתל אביב, רכבתי כל יום את כביש איילון על הורסיס ( 2013 ) בפקקים של הבוקר.
הוא רק נראה בהמתי, אבל כשעולים עליו מרגישים עד כמה קל לתמרן איתו. בפקקים מושך יפה מכל הילוך.
כמו כן הכידון שלו ( או ההגה ) עובר מעל 90% מהמראות של הרכבים.
מבחינת החזקה אין לי הרבה למה להשוות , אבל משמעותית יותר זול מהטנרה 660 שהיה לי.
גם אין לי מילים לתאר כמה "פאן" האופנוע הזה יכול לתת כשאתה מחליט לתת קצת בראש.
לא חסר כאלה שמורים ביד 2 בתקציב שלך. ממליץ בחום על נסיעת מבחן.
מסכים עם ה-0x80, היום רוכב על ה-NC ופוזל לכוון הורסיס 1000. הזמנתי רכיבת מבחן,(שבועיים, עדיין לא הביאו את האופנוע לאיזור ת"א.)
בתור מאותגר גובה-170. היחידי מהקטגוריה של ליטר שאני מגיע לרצפה בנוחות.
במשך שש שנים רכבתי על SMT. הדעה שלי היא שזהו אופנוע לא מושלם אבל עדיין כנראה אחד האופנועים המוצלחים ביותר אי פעם.
שילוב מטריף של פאן אינסופי, פונקצוינאליות ונוחות.
לגבי אמינות - עשיתי עליו קלומטרז נמוך מאד ולא סבלתי מבעיות בכלל למעט לוח השעונים המחורבן שרגיש ללחות והוחלף פעמיים.
רוכב שנתיים על ויסטרום 650.
חייב לציין שאני מאוהב באופנוע הזה. לא עשה לי תקלה אחת (משמעותית) כל התקופה הזו למעט טיפולים שוטפים.
נראה גדול וכבד בעמידה אבל ברגע שמתחילים לרכוב הכל משתנה והוא נהיה ממש קליל. אני רוכב רוב הזמן על ציר חולון ת"א, בית עבודה, פקקים והכל ומשתחל יופי יופי. אני גם 170.
חייב לציין שאחרי שנתיים אני עדיין מתלהב כשאני רואה אותו וכמעט ומתרגש כל פעם מחדש.
פשוט אופנוע מעולה.