אאל"ט 2009 מצוייד במנוע רגיל. קרוספליין יצא מאוחר יותר.
היי,
אני מחפש לרכוש לעצמי אופנוע בתקציב דיי מוגבל (באזור ה-5/6 אלף דולר), ומצאתי כמה כלים מעניינים - ביניהם R1 משנתון 09 עם 8000 מייל.
מעולם לא רכבתי על R1, או על שום כלי לצורך העניין עם מנוע בתצורת קרוספליין.
שני הכלים האחרונים שלי היו 4 בשורה (זד 1000 וג'יקסר 750). האם ההבדלים בתצורת המנוע יהיו מורגשים בצורה ודרך כלשהיא, או שזה לא משהו שאני בהכרח אשים לב אליו?
בנוסף, אתם מכירים איזשהן "מחלות ילדות" עם הכלים האלה? אני יודע שב-2015 היה ריקול רציני לתיבת הילוכים, אבל בין 2009-2014 יש איזה משהו שכדאי לי לשים עליו את הפוקוס? (למעט בדיקה כללית + בדיקה מקיפה לפני קנייה כמובן, שזה השלב הבא)
אאל"ט 2009 מצוייד במנוע רגיל. קרוספליין יצא מאוחר יותר.
למה לא לחפש אופנוע קצת יותר אמין , כבר מהמודלים של ה2001 היו צרות עם הR1 , זה התחיל בבעיית מנועים כי הציפוי של הבוכנות התקלף , ותקלות ידועות של מותחנים גם בדגמי ה2001 , 2007 ו 2009 .....
מצד שני בארה"ב מתיחסים ברצינות לריקולים להבדיל מהארץ, והקילומטרז למודל לפעמים שליש מהארץ.
ממליץ לך לשאול בפורום R1 ארה"ב , יש שם אחלה חברה מנסיון , לי הם עזרו המון וגם הגעתי ל2 מפגשים בDEALS GAP כדי לפגוש אותם.