דווקא הכידון לא בר החלפה.
המידות לא הגיוניות בעליל.
אהלן חברים.
אני רוכב דיי טרי בעל רשיון מוגבל, התאהבתי בכל הקשור בקרוזרים ומצאתי כי ה-EN500 הוא הכלי המתאים לי, הן במראה והן בתקציב (כ-20 אש"ח).
אשמח לדעת מה לחפש בכלים אלו מבחינת נזקים, בעיות ודברים שרצוי להחליף (מלבד הכידון שאני שוקל להחליף לאחד דמוי ספורטסטר מהעדפה אישית והיכרות עם הכלי).
בנוסף - חוץ מה-EN והויראגו של ימאהה, אילו כלים נכנסים בטווח שלי (גם תקציבית, אני מודע לקיומם של ה-VN900 וכלים גדולי נפח אחרים).
דווקא הכידון לא בר החלפה.
המידות לא הגיוניות בעליל.
מוזר כי ראיתי ברשת אנשים עם כידון קצר (דיי ספורטיבי) בדגם הזה כשחיפשתי.
מה הכוונה המידות לא הגיוניות? של הכלי לכידון בסגנון הספורטסטר? כי כזכור לי ניתן לפרק בכל אופנוע את הכידון.
בשנתונים מסויימים הכידון אינו כידון "רגיל"
יש כאלו שיש להם שני "צ'ופצ'יקים" מלמטה שנכנסים למזלג
וזה סיפור למצוא כזה אפטר-מרקט, לפי שנת היצור תדע.
רכשתי עבור חבר אינטרודר 800 מודל 96 ב 16K לפני כמה חודשים
(לא יודע אם זה מתאים לרשיון שלך)
לצערי האינטרודר רשום כ-52 כ"ס ולכן לא נכנס לי ברשיון.
איך ה-EN500 בכללי? יש לי מכר שרוכב על אחד שנבנה כצ'ופר והכלי מאוד מרשים, אך אשמח לחוות דעת יותר אובייקטיבית מרוכבים יותר מנוסים.
היו כבר שני שרשורים לפחות בפורום על ה- EN500
בלינק הזה תמצא סיכום לא רע.. דפדף בשרשור
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...ighlight=en500
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T
תודה על השיתוף, המון מידע מאוד מספק.
איך הוא בהשוואה ל-KLE500? זה יהיה כלי התחבורה היחיד שלי (לעיר בימי חול וטיולים ארוכים בסופי שבוע). הבנתי שהם חולקים אותו מנוע, אבל ככלי רב-עונתי יומיומי מי יתמודד יותר טוב עם הנטל (אני רוכב גם בגשם וברוחות זה לא מפחיד אותי).