עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 36

אשכול: Chip Tuning for Motorcycles (HP and TQ upgrades)

  1. #1
    Junior Member הסמל האישי של AUTOTECH
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    מיקום
    USA\ISR\EURO
    הודעות
    18

    Question Chip Tuning for Motorcycles (HP and TQ upgrades)

    שלום לכולם,

    הייתי מעוניין לדעת אם קיים ביקוש ל: Chip tuning לאופנועים בשוק הישראלי,

    אני ישראלי שמתגורר בארה"ב, ונוסע הרבה בתוך ארה"ב ואירפוה על מנת לבצע עבודות מהסוג הזה,
    כרגע אני נמצא בישראל ויצא לי להתקל בהמון אופנועים עם פוטנציאל רב לשיפור ויצא לי לחשוב שאולי גם כן בישראל קיים ביקוש ואלי אוכל להתחיל ולפתח את הנושא גם בישראל.

    הייתי מאוד מעוניין לשמוע את דעתם בנושא.

    לדוגמא 2013 BMW S1000RR אחרי שיפור:

    AUTOTECH-2013 BMW S1000RR page1_Page_1.jpg

    תודה.
    AUTOTECH
    Racing Maps and Chip Tuning for Motorcycles
    Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    נשמע מגניב, השאלה מה המחירים פחות או יותר ובכמה זה מקצר את חיי המנוע?

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי Cheburek צפיה בהודעה
    נשמע מגניב, השאלה מה המחירים פחות או יותר ובכמה זה מקצר את חיי המנוע?
    האם זה זמין לכל כלי או רק למפלצות קצה דוגמת הs1000rr

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    מעניין. תעלה טבלה של כמה דגמים עם פוטנציאל שיפור

  5. #5
    Junior Member הסמל האישי של AUTOTECH
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    מיקום
    USA\ISR\EURO
    הודעות
    18
    ציטוט נכתב במקור על ידי Cheburek צפיה בהודעה
    נשמע מגניב, השאלה מה המחירים פחות או יותר ובכמה זה מקצר את חיי המנוע?
    המחירים משתנים בין דגם הכלי ולאופי העבודה, בחלק מהמקרים נדרש להחליף או לשפר חלק מהמכלולים (ברוב המקרים מדובר בשינויים מינורים, Air filter, Exhaust' sprockets etc...)

    המחירים מתחילים באזור ה$300 ומטפסים למעלה בהתאם לדרישות.

    לגבי אמינות וחיי מנוע, רוב השיפורים הם לרוב התאמה של הכלי לחלקים שהוחלפו, לדוגמא, מי שהחליף פילטר אויר באופנוע שלו לא ירגיש הבדל משמעותי בשיפור אלא אם כן נעדכן את התוכנת ניהול מנוע שלו ו"נודיע" שכעת מתוקן פילטר אויר משופר שיכול להכניס כמות יותר גדולה וביותר מהירות לתא הבעירה.
    זאת אומרת שהשיפור הוא לא בהכרח לסחוט עוד מהמנוע ולאמץ אותו אלא לעשות לו התאמות, התאמות לסוג הדלקיםת אקליםי תקנות זיהום אוירי אופן שימוש מטרת שימוש וכו'...

    לעוד אינפורמציה תוכל לקרוא את ההסבר הנ"ל, זה הסבר שכתבתי שמתייחס למכוניות אבל זה על אותו משקל,
    הסבר:
    יצרני הרכב משקיעים המון זמן וכסף בפיתוח מנועים, כל יצרן מנסה לבנות את המנוע הכי טוב (למטרה) משאר היצרנים כדי להיות יותר טוב משאר היצרנים וכדי למכור ברחבי בעולם כמה שיותר משאר היצרנים.
    בזמן הפיתוח היצרן צריך לעמוד מול מגוון נתונים שצריך לקחת בחשבון, כמה דוגמאות:

    - תקנות מיסוי - במדינות מסוימות בעולם גובה אחוז המיסים על רכב נקבע על פי כ"ס ונפח מנוע ושאר נתונים הגורמים לרכבים "חזקים" יותר להיות גם יקרים יותר.

    - תקנות פליטת פיח (זיהום אויר) - קיימות מדינות בעולם ששוטר עשוי להוריד את הרכב מהכביש בשל פליטת עשן, מנגד קיימות מדינות (לצערנו) ללא פיקוח על נושא זה בכלל.

    - אקלים - אחד הנתונים החשובים בפיתוח מנוע, האקלים שהמנוע מתמודד איתו, מזג אויר חם, קר, יבש, לחות, טמפרטורות קיצוניות, שיוני קיצוני.

    - מיקום - מקומות גבוהים, נמוכים, לחץ אטמוספרי, דלילות/צפיפות אויר.

    - סוגי דלקים - סוגי דלק משתנים, אם זה איכות בנזין וכמות האוקטן הנורמאלי (בארה"ב הבנזין הסטנדרטי בתחנות הוא 85, היקר ביותר 91), דלקי דיזל (סולר) באיכויות ברמות שונות לגמרי מרמות דילול לא תקינות ועד צפיפות קרסין מוגזמת.

    - מכירות - המון יצרנים משתמשים בתוכנות ניהול מנוע שונות כדי למכור יותר ביותר, אותו רכב עם אותו מנוע במדיוק דגם אחד מפיק 120 כ"ס ודגם אחד מעל שעולה קצת/הרבה מפי' 170 כ"ס, אותו מנוע בדיוק עם תוכנת ניהול מנוע שונה מפיק יותר, נמכר ביותר, פתרון מאוד יצירתי מצד היצרנים כדי למכור ביותר, כדרך אגב, השיטה הזו פותחה על ידי מרצדס וקיום משמשת את מרבית יצרני הרכב הגדולים בעולם.

    סיבות אלו ועוד רבות גורמות ליצרני הרכב להגיע להמון פשרות בפיתוח המנוע כדי לכסות שוק יעד רחב יותר, המון נתונים שצריכים להלקח בחשבון מביאים המון פשרות בפיתוח המנוע מה שמביא מנועים מסויימים להיות בעלי המון פוטנציאל לא מנוצל.
    AUTOTECH
    Racing Maps and Chip Tuning for Motorcycles
    Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

  6. #6
    Junior Member הסמל האישי של AUTOTECH
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    מיקום
    USA\ISR\EURO
    הודעות
    18
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    האם זה זמין לכל כלי או רק למפלצות קצה דוגמת הs1000rr
    לא לכל כלי אך לא רק למפלצות,

    בעיקרון תמיד ניתן לשפר, השאלה בכמה ואם זה שווה את ההשקעה.

    כמה דוגמאות לחלק מהכלים בהם השיפור ניכר ומשמעותי:

    Yamaha:
    YZF-R1 2003-2015
    YZF-R6 2002-2015
    T-Max 500
    T-Max530

    :Kawasaki
    ZX10R
    ZX10R KRT Race
    ZX14R / ZZR1400
    ZX14 / ZZR1400
    ZX6R
    ZX6R KRT Race
    ZX6RR
    Z1000
    Z1000SX / Ninja 1000
    Z800
    ER-6n
    EX650 - Ninja 650
    EX250R / Ninja 250
    EX300 - Ninja 300
    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14

    :Suzuki
    GSX1300R (Hayabusa)
    GSX-R 600
    GSX-R 750
    GSX-R 1000
    GSX-R 1000 EM-Pro Race
    GSX1300BK (B-King)
    GSR 750
    GSR 600
    SV 1000
    GSF 1250 (Bandit)
    GSF 650 (Bandit)
    M109R
    SV 650
    SFV 650 SV 650S (Gladius)
    GSX 1400

    KTM 4T F.I. EXC SXF
    KTM 1190 Adventure R

    Honda CBR1000RR
    Honda CBR600RR

    Yamaha MT-07

    Ducati 1199 Panigale

    הרשימה הזאת היא מאוד חלקית וקיימים עוד המון סוגים של כלים עם פוטנציאל לשיפור.

    *אני חייב לציין שמדובר ב-ECU MAP TUNING, זאת אומרת עדכון תוכנה מלא במחשב ניהול מנוע ולא בקרי-Piggyback כדוגמאת PowerCommander והשאר.
    נערך לאחרונה על ידי AUTOTECH; 18-08-2015 בשעה 00:04.
    AUTOTECH
    Racing Maps and Chip Tuning for Motorcycles
    Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

  7. #7
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    זה תחום שתפס תאוצה חזקה מאוד עם רכבים ויש כמה סדנאות שמבצעות את השיפורים האלו.
    בעולם האופנועים עוד לא נתקלתי אבל אשמח לראות!
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  8. #8
    Junior Member הסמל האישי של AUTOTECH
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    מיקום
    USA\ISR\EURO
    הודעות
    18
    האם יש כאן משתמשים או מכרים שיש בבעלותם כלים כגון הכלים שצויינו ברשימה? אשמח לשיתוף פעולה ללא עלות.
    AUTOTECH
    Racing Maps and Chip Tuning for Motorcycles
    Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    מאיזה אזור אתה והאם אתה מחפש כלים רק מהרשימה? יש לי דיוק 690 2009 ואפילו יש את הכבלים לחיבור למחשב.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    יש אפריליה rx עם 15hp..
    אפשר להוציא 33 עם זילטרוניק.

  11. #11
    Junior Member הסמל האישי של AUTOTECH
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    מיקום
    USA\ISR\EURO
    הודעות
    18
    ציטוט נכתב במקור על ידי cheburek צפיה בהודעה
    מאיזה אזור אתה והאם אתה מחפש כלים רק מהרשימה? יש לי דיוק 690 2009 ואפילו יש את הכבלים לחיבור למחשב.
    אני נמצא באזור ראש העין,

    אם אפשר קצת פרטים לגבי ה-duke:
    יצרן:
    דגם:
    שנה:
    קוד מנוע:
    כ"ס בסטוק:
    האם נעשו שיפורים במכלולים אם כן אז איזה:
    נערך לאחרונה על ידי AUTOTECH; 19-08-2015 בשעה 08:32.
    AUTOTECH
    Racing Maps and Chip Tuning for Motorcycles
    Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

  12. #12
    Junior Member הסמל האישי של AUTOTECH
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    מיקום
    USA\ISR\EURO
    הודעות
    18
    RX המנוע אטמוספרי עם יחסים נמוכים אין כל כך מה לעשות עם המנוע הזה.
    אתה מתכוון ל-Zeitronix? מ-15HP ל-33HP נשמע קצת לא הגיונית מאיפה הנתונים האלו?

    לגבי אפריליה, אלו הם הדגמים עם הפוטנציאל:

    Atlantic 500 Sprint
    Dorsoduro 750
    Dorsoduro abs
    Mana 850
    Mana 850 abs
    Mana 850 GT abs
    Rsv
    Rsv4
    Rsv4 Factory
    Rsv4 R
    Scarabeo 200 Light
    Scarabeo 500 i.e.
    Shiver 750 GT
    Shiver 750 GT abs
    Sl 750 Shiver
    Sl 750 Shiver abs
    Tuono
    AUTOTECH
    Racing Maps and Chip Tuning for Motorcycles
    Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    יש לי k1200s 2007
    ואני יודע מפורומים בחו"ל שיש כל מיני מודיפיקציות כדי לגרום לחיה הגרמנית הזו לפעול יותר חלק בטורים נמוכים.
    ובגלל שאני ממש לא מטפס איתו לטורים גבוהים ורוב הזמן דווקא כן בנמוכים (רוב הרכיבות יומיומיות מנהלתיות/טיולים) הייתי אולי מעוניין.
    השאלה היא (חוץ מזה שזה לא ייפגע במכלולים הקיימים ואני רוצה להשאיר אותו מקורי ככל האפשר) האם מבחינת צריכת דלק האם זה ישפיע לרעה.
    כרגע הניצולת במנהלתי 1-16 בערך ויכול להגיע לאפילו ל 18 ק"מ לליטר בטיול רגוע
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  14. #14
    Junior Member הסמל האישי של AUTOTECH
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    מיקום
    USA\ISR\EURO
    הודעות
    18
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    יש לי k1200s 2007
    ואני יודע מפורומים בחו"ל שיש כל מיני מודיפיקציות כדי לגרום לחיה הגרמנית הזו לפעול יותר חלק בטורים נמוכים.
    ובגלל שאני ממש לא מטפס איתו לטורים גבוהים ורוב הזמן דווקא כן בנמוכים (רוב הרכיבות יומיומיות מנהלתיות/טיולים) הייתי אולי מעוניין.
    השאלה היא (חוץ מזה שזה לא ייפגע במכלולים הקיימים ואני רוצה להשאיר אותו מקורי ככל האפשר) האם מבחינת צריכת דלק האם זה ישפיע לרעה.
    כרגע הניצולת במנהלתי 1-16 בערך ויכול להגיע לאפילו ל 18 ק"מ לליטר בטיול רגוע
    אכן קיימות תוכנות (עדכוני יצרן) לרוב הכלים של bmw motorrad, העדכונים האלו משפרים את הביצועים כי הם למעשה ביטול של הגבלות שהגיעו מהיצרן למטרות שיווק ומכירה עתידית של אותו הדגם רק עם יותר כוח כביכול ביותר כסף, זאת אומרת שזה אותו מנועת אותם מכלולים, תוכנה מעודכנת = ביצועים יותר טובים.

    שיפור הביצועים ברוב המקרים מביא לשיפור בצריכת הדלק אבל הכל כמובן בהתאם לסגנון הנהיגה.

    לא תמיד זה נחוץ להחליף משהו בכלי אבל לפעמים זה משתלם, במקרה של k1200s אין כל כך צורך כי ברוב המקרים עדכון תוכנה בלבד עושה את העבודה.

    בכל אופן, במהלך שנת 2007 של הייצור הייתה החלפת תוכנה, תבדוק בבקשה על המדבקה או מוטבעה על השילדה אתה vin (מספר שלדה) ולידו את תאריך הייצור שזה בעצם החודש והשנהת זה בערך נראה משהו כזה:

    DateOfManufacture (1).jpgModelCodeGraphic.jpg
    AUTOTECH
    Racing Maps and Chip Tuning for Motorcycles
    Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

  15. #15
    Member הסמל האישי של shay-p
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    דרום
    הודעות
    141
    מעניין מאוד

    יש לי אפריליה tuono עם פילטר אויר רב פעמי ואגזוז אפטרמרקט. יכול להיות שמודיפיקציה במחשב הניהול תנצל טוב יותר את התוספות האלו.
    אשמח ליצור קשר.
    Aprilia Tuono APRC 2013

    APRILIA

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO