בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
"העולם" לא מעניין , ישראל כן .
מבירור קטן ביד 2 וברשת הישראלית , רוב ה SV עם מעל ל 90 אלף קילומטר בלי שום בעיה במנוע.
זה פרט מאוד חשוב לי לכן נראה לי שבאמת אקשיב לעצתך ואלך על הSV.
רובוטריקים זה אני.
החזית של הסוקזי לא יפה , והמושב מזעזע.
ה XSR ממש יפה אבל הוא לא בתקציב .
ובסופו של דבר זה לשלם יותר על אותו אופנוע.
סקר - שקר.
חוכמת הרחוב והמוסך היא הנכונה .
הסקרים האלה וכל מבחני האמינות של המגזנים ,אתה יודע מה אפשר לעשות איתם....
רוב האנשים שמדרגים הם פשוט סתומים שמחזיקים את הכלי 5 דקות ... ועשים עליו 2000 קילומטר בשנה.
אי אפשר להסתמך על זה.
בכל מקרה אני אכן מאמין שקווסאקי אמין .
באיזה דגם ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לסיכום :
ה MT07 נורא יפה [רובוטריקים זה אני] והמושב שלו הכי נוח לדעתי מבין כולם .
אבל נחשפתי לכך שיש ל MT07 בעיות אמינות של מתכות קלות.. כל דבר קטן חודר.
ואין באמת ביקורת אמינות של המנוע הזה באזור ה 80 אלף קילומטר .
אני אלך כנראה על ה SV650 .
הסיבה היחידי זה YAD2 קטן שהרצתי בארץ ובעולם [במיוחד בארץ] , הם עושים בקלות בלי סטייה בסטטיסטיקה 100 אלף קילומטר.
גם אצל בעלים "חמורים".
החסרונות :
-האמינות שלו לדעתי זה כי האופנוע הזה בעצם עתיק , אין בו שום דבר חדש .
אם הוא לא היה אמין אחרי פס יצור של כל כך הרבה שנים כשהכלי אותו הדבר , זה כבר היה פאדיחה.
- המושב פשוט מזעזע פשוט תחושה של זבל טהור בניחוחות אופנוע של מורה נהיגה.
- לא יודע איך ניתן לטעון שהחזית של האופנוע בכלל יפה או "קלאסי".
הדבר הבטוח זה 5 דקות אחרי שאני אקנה את האופנוע , אני הולך להחליף לאופנוע את המושב.
איך בכלל אפשר להשוואת? נראה כמו לשון של פרה וממש לא "אוחז".
![]()
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד
אני חצי שנה עם המושב הזה בSV וכמו שרשמתי מקודם, הוא פשוט בשבילי.
הזמנתי מושב חלופי של bagster מחו"ל (בדרך אבל עדיין לא הגיע) שלפחות מהתמונות נראה יותר הגיוני ואני מקווה לטוב.
מצטרף לממליצים על סוזוקי.
הדבר היחיד שדופק אותם מבחינתי ( ולדעתי שאר הירושלמים) שאין כלי מבחן לירושלים החל מוי סטורם שביקשתי בעבר ונגמר בבורגמן 400 שלאחרונה השארתי הודעה אבל נתקלו בקשיים לספק את הכלי לירושלים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מושב שונה, חזית שונה וקליפאונים במקום כידון בגרסת ה-X של ה-SV650
![]()
ראיתי אותו , שוקל לקח אותו כי הוא יותר משודרג מה SV650 הרגיל.
העניין שעשיתי היום טיול עם חבר ונסענו לסתם סוכניות וזה.
ונפתח לי כיוון של GSR750/GSXS750.
לא חדש כמובן יד שניה עם ממש קצת קילומטר.
הדילמה היא בין SV650X חדש 2019 או GSR750/GSXS750 לא חדש.
עוד לא קפצתי לעופר אבניר .
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד
ראית שיש מבצע בהונדה על ה-CB650F ?
53,400 על הכביש
עדכון גדול [חפירה]:
היי חברים אז ככה.
אתמול התחדשתי ב SV650 לא חדש .
מאדם נחמד אשר מתגורר איתי בישוב , שלא ידעתי על קיומו בכלל .
אבל דרך חבר שלי גיליתי שיש בחור בישוב עם SV650.
הזמינו אותי לקפה בערב ומפה לשם ראיתי את האופנוע .
האופנוע נקי , היה מכוסה בתוך הגראז' .
הוא שנת 2016 עם 18 אלף קילומטר יד 00 ברישיון.
הבחור לא שקל בכלל למכור את האופנוע .
לטענתו הוא בקושי רוכב , וכשהוא ניסה למכור את האופנוע היצעו לו סכומים מצחיקים אז הוא העדיף להשאירו.
לא הצלחתי למצוא בכלל מחירון ל SV650 ולא רציתי לוותר על ההזדמנות.
שלא יכנסו לו רעיונות של לפרסם את האופנוע למכירה פתאום.
הצעתי לו 26 אלף אבל הוא סרב .
בסוף סגרנו על 30 אלף + העברת בעלות ודלק עלי.
יש לציין הבחור בן 48 ולא רצה לתת לי לעשות על האופנוע נסיעת מבחן מחוץ לישוב .
מפה לשם עשינו זכרון דברים , וכמעט ריסקתי את האופנוע על השעות הראשונות.
אחרי הזכרון דברים ישר עליתי עם האופנוע הביתה , שמתי מעיל רכיבה , כפפות ונעליים.
וישר לירידות של כביש 1 לכיוון מרכז.
הירידות היו ממש נעימות ולא הרגשתי יותר מידי כוח כי היתי על הילוך די גבוה.
עשיתי פרסה והסתובבתי לכיוון העלייה רציתי להרגיש איך האופנוע סוחב בעלייה.
אני כל כך הרבה זמן רוכב על נפחים קטנים ורגיל לתת טורים גבוהים כדי שהאופנוע יסחוב את העלייה.
מפה לשם אני עולה לי בכיף , ברגוע [מכיוון שכשירדתי ראיתי את השוטרים מתמקמים לתפוס "טייסים" בעליה].
ואז רכב מלפני בולם , ואני גם.
אני מכניס קלאץ' , מוריד 2 הילוכים ומשחרר קלאץ'.
מתוך "הרגל" כדי שהאופנוע "יעלה".
איך שאני משחרר קלאץ' ומשלב מצערת.
אני מקבל התפרצות של כוח לא מתוכננת , נועל מבט מלחץ ישר ללוחית של הטויטה.
תופס את המצערת חזק ולא מרפה , הבעיה שאני על פול גז.
לוחץ את הקלאץ בחזרה , היד עדיין על פול גז .
הקלאץ' בפנים , האופנוע "שט" , ברקס ביד ברקס ברגל .
מצליח לשחרר גז, מעלה הילוך בחזרה משחרר קלאץ'.
ועולה את העלייה רגיל.
היתי בטוח שאני לא אצליח לצאת מהמצב של הפירפור .
האופנוע הזה כזה יציב וסלחני .
אני לא מאמין שלא עפתי מהאופנוע.
איזה פאניקה נכנסתי שהתחלתי לצחוק כל הדרך בחזרה הביתה.
לא להאמין שחשבתי שאני צריך יותר כוח מ SV650.
- האופנוע חזק .
- הוא ממש סלחני .
- המושב בכלל לא מזעזע בישביה , אם כי לא סקסי בעין.
- הפניות בוא מרגישות ממש טבעיות , אתה לא מרגיש שאתה במודע עושה היגוי הפוך.
זה כאילו לאופנוע הזה יש 2 זהויות.
1 רגועה לא מתאמצת והשניה לא רגועה שגם מאוד סולחת.
עבדכם הנאמן עדיין פה , חיי.
ויותר מ SV650 אני לא צריך .
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד
שיהיה בהצלחה ,סע בזהירות ובבטחה ואכן אופנוע טוב לכל הדעות.
ד"א מחירון של לוי יצחק יש באתר ובאפליקציה של פול גז![]()
בהצלחה תתחדש!!! סע בשלום!
תתחדש סוזוקי בחירה מצויינת.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI