תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: האם גרסאות 125 של 250 הם באמת לא מומלצות ונחותות?

צפייה משולבת

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2018
    הודעות
    26

    האם גרסאות 125 של 250 הם באמת לא מומלצות ונחותות?

    כפי שאתם יודעים, חברה כמו סאן יאנג וחברות אחרות, מייצרות קטנוע מסוים בנפח הסטנדרטי שלו. למשל, גוי מקס 250 - זה הנפח הסטנדרטי. אבל הם גם מייצרים במיוחד למוגבלי רישיון את הגרסת 125 - אבל לכאורה, מבלי שיקולים של אולי זה לא יסחוב מספיק טוב או אידיאלי לדברים מסוימים, וכדומה.

    בעבר רכבתי על 50 סמק והרגשתי עד כמה זה גרוע ובקושי סוחב. אבל גם 125 מרגיש ככה במובנים מסוימים. אבל לא כל 125 הוא ככה, אלא אני מדבר על קטנוע סטנדרטי שהופכים אותו לצורה כזאת שיהיה מותאם לרישיון, אבל בפועל לא סוחב כפי שצריך.

    אקס איבו 125, גוי מקס 125, דאון טאון 125... וכדומה.

    עכשיו, בהנחה שלמישהו יש רישיון A1 - הוא בחיים לא יילך על נפח נמוך יותר. לכן, אלה קטנועים שמיועדים למוגבלים - A2.

    לי באופן אישי מאוד מפריע הנפח מנוע, בגלל שאני בחור שמן ונוסע בעליות. אני צריך משהו שיסחוב אותי כפי שצריך.

    אבל למה באמת היצרנים האלה מייצרים קטנועים שיותאמו לנפח של דרגה מסוימת, אבל בפועל, בקושי סוחבים את עצמם? זה לא במקרה של מובי 125 למשל, שהוא 125 אבל לא שוקל הרבה ופשוט ונוח לשימוש. לדעתי קטנועי מנהלים כאלה שהם נועדו להיות 250, אבל בפועל הרכיבו להם מנוע של 125 - לא רעיון טוב לטעמי.

    גוי מקס 250 בנוי בצורה כזאת שלא יתאים לו מנוע בנפח קטן יותר. לכן, התחושה היא בהחלט נחותה. אבל, במובי 125 - אין לו גרסה גדולה יותר ולכן הוא לא מרגיש ככה וגם בפועל לא נוסע ככה.

    אתם מבינים?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי אליה0 צפיה בהודעה
    אתם מבינים?
    לא כל כך. יצא לך מאוד מבולבל.
    בכל אופן, עם כל הכבוד לצורכי ותנאי השוק הישראלי, הכלים הללו בד"כ לא מיוצרים במיוחד עבור התנאים שלנו.
    דגמי 125 מיוצרים כדי להתאים בעיקר לדרגות הרישוי באירופה ונהנים מעלויות אחזקה, רישוי וביטוח מוקטנות יותר. זו הסיבה שיש כאלו שבוחרים ב-125 למרות שהוא כביכול חלש יותר ולא הרבה יותר זול, מקטנוע דומה בנפח גדול יותר. בנוסף, דרגת הרישוי של הכלי בישראל, קובעת גם את היקף ההכרה שלו (מבחינת הוצאות) לעסק, ובכך הוא מועדף על פני קטנועים גדולים יותר.
    דוגמה נוספת ניתן לראות בדגמי ה-150 סמ"ק שלא מיובאים לישראל, אבל מיוצרים כדי להתאים לדרגות הרישוי במזרח. שם הנפח הזה הוא הנמכר ביותר ובאופן משמעותי מכל נפח אחר.
    הדוגמאות שנתת לגבי קטנועי 250 הן די פגות תוקף. אלו כלים שמתחילים להעלם בשווקים האירופאיים, כשהנפח הנ"ל לא מתאים להתמודדות עם היורו4, ולכן מוחלפים בקטנועי 300 סמ"ק.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    86
    ציטוט נכתב במקור על ידי אליה0 צפיה בהודעה
    כפי שאתם יודעים, חברה כמו סאן יאנג וחברות אחרות, מייצרות קטנוע מסוים בנפח הסטנדרטי שלו. למשל, גוי מקס 250 - זה הנפח הסטנדרטי. אבל הם גם מייצרים במיוחד למוגבלי רישיון את הגרסת 125 - אבל לכאורה, מבלי שיקולים של אולי זה לא יסחוב מספיק טוב או אידיאלי לדברים מסוימים, וכדומה.

    בעבר רכבתי על 50 סמק והרגשתי עד כמה זה גרוע ובקושי סוחב. אבל גם 125 מרגיש ככה במובנים מסוימים. אבל לא כל 125 הוא ככה, אלא אני מדבר על קטנוע סטנדרטי שהופכים אותו לצורה כזאת שיהיה מותאם לרישיון, אבל בפועל לא סוחב כפי שצריך.

    אקס איבו 125, גוי מקס 125, דאון טאון 125... וכדומה.

    עכשיו, בהנחה שלמישהו יש רישיון A1 - הוא בחיים לא יילך על נפח נמוך יותר. לכן, אלה קטנועים שמיועדים למוגבלים - A2.

    לי באופן אישי מאוד מפריע הנפח מנוע, בגלל שאני בחור שמן ונוסע בעליות. אני צריך משהו שיסחוב אותי כפי שצריך.

    אבל למה באמת היצרנים האלה מייצרים קטנועים שיותאמו לנפח של דרגה מסוימת, אבל בפועל, בקושי סוחבים את עצמם? זה לא במקרה של מובי 125 למשל, שהוא 125 אבל לא שוקל הרבה ופשוט ונוח לשימוש. לדעתי קטנועי מנהלים כאלה שהם נועדו להיות 250, אבל בפועל הרכיבו להם מנוע של 125 - לא רעיון טוב לטעמי.

    גוי מקס 250 בנוי בצורה כזאת שלא יתאים לו מנוע בנפח קטן יותר. לכן, התחושה היא בהחלט נחותה. אבל, במובי 125 - אין לו גרסה גדולה יותר ולכן הוא לא מרגיש ככה וגם בפועל לא נוסע ככה.

    אתם מבינים?
    מציע שתשלח את השאלה ליצרנים, סיכוי גבוה שהם לא חשבו על זה ועלית פה על משהו מהפכני !
    אבא תרחם.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    כשם שבעבר היה הויראגו 535 ובארץ הוא נמכר כויראגו 500.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אין הרבה יצרנים שיכולים להרשות לעצמם לותר על פלח שוק רק בגלל שהכלי פחות סוחב (גם ברכבים).

    אולם יש פתרונות נקודתיים כגון מנועים בעלי תזמון שסתומים משתנה, חשמלי ועוד שמסייעים מבחינת שיפור המצ״ב (ובאופנועים אפשר גם לשחק עם הספורקט וכיוצ״ב אבל זה יהיה ע״ח המהירות הסופית).

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    92
    אני חושב שהבעיה המרכזית שלך היא בכותרת השרשור,
    צא מהבועה שאלמוני "נחות" מפלוני,
    אם 125 לא מתאים לצרכים שלך, תעבור לA1 ותרכב על 250, השוק רחב ומציע שלל אופציות לצרכים שונים,
    אם עדיין מפחיד אותך ללמוד הילוכים, תעבור למובי כפי שציינת שיעשה את העבודה עבורך.

  7. #7
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    חוכמת ההמונים אומרת שאתה טועה. הקטנועים הכי נמכרים בארץ ובהפרש גדול אלו ה-125 כולל הגוירייד, לפני דגם ה200 שלו (אני לא יודע האם ה250 שלו מיובא, קטנועים אף פעם לא עניינו אותי).

    http://fullgaz.co.il/%D7%94%D7%90%D7...C-%D7%91-2017/

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-11-2017, 11:45
  2. דוקאטי חושפת: סקרמבלר 1100 ב-3 גרסאות
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-11-2017, 20:27
  3. ציוד במבחן: סקאלה ריידר FREECOM ב-3 גרסאות
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-07-2017, 11:57
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16-08-2015, 01:26
  5. סוכנויות יד2 מומלצות?
    על ידי uriar בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 09-08-2015, 18:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO