אם גם הקלאץ' וגם הצמיג הוחלפו כ"כ מוקדם - האופנוע נקרע בסבירות של 99%.
עוד 1% זה שהקלאץ' היה פגום מהמפעל, והצמיג הוחלף עקב פאנצ'ר שלא היה ניתן לתיקון.
השאלה היא למה בכלל לשקול אופנוע ישיש לגביו ספקות - הרי לא חסר כלים מהדגם הזה בשוק.
שלום לכולם,
אני מתעניין בקניית אופנוע מסוג DUKE 390 שהוחלף בו קלאץ.
האופנוע עשה 10 אלף ק"מ סך הכל.
הקלאץ הוחלף לפני שבוע.
מה זה אומר בתאכלס ? זה הגיוני בלאי כזה רק אחרי 10 אלף או שהבחור קרע את האופנוע בלנסות לסובב את הגלגל האחורי במקום או איך שלא קוראים לזה.
מה אתם אומרים?
דרך אגב הוחלף גם צמיג אחורי בלבד.
אם גם הקלאץ' וגם הצמיג הוחלפו כ"כ מוקדם - האופנוע נקרע בסבירות של 99%.
עוד 1% זה שהקלאץ' היה פגום מהמפעל, והצמיג הוחלף עקב פאנצ'ר שלא היה ניתן לתיקון.
השאלה היא למה בכלל לשקול אופנוע ישיש לגביו ספקות - הרי לא חסר כלים מהדגם הזה בשוק.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ברור שהאחורי יוחלף, הקדמי לא נגע בקרקע אם הקלאץ' שרוף אחרי 10 אלף ק"מ.
לא הייתי מתקרב לאופנוע, אין לדעת מה עבר עליו אבל מה שבטוח שלא היו לו חיים קלים. כמו שקטקוב אמר - יש שפע כלים כאלה בשוק, לא תתקשה למצוא אחד שמור.
הבחור טוען שמישהו ישב לו על האופנוע בלי שהוא ידע ושיחק עם הקלאץ ולכן הוא נאלץ להחליף..
זה באמת משהו מוזר לי שהאחורי כבר הוחלף בסביבות 8KM ורק האחורי הוחלף.
משהו פה מסריח לדעתי הרי אם הצמיגים היו נשחקים שחיקה סטנדרטית היו צריכים להחליף את שניהם לא?