ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
אם גם הקלאץ' וגם הצמיג הוחלפו כ"כ מוקדם - האופנוע נקרע בסבירות של 99%.
עוד 1% זה שהקלאץ' היה פגום מהמפעל, והצמיג הוחלף עקב פאנצ'ר שלא היה ניתן לתיקון.
השאלה היא למה בכלל לשקול אופנוע ישיש לגביו ספקות - הרי לא חסר כלים מהדגם הזה בשוק.

הבחור טוען שמישהו ישב לו על האופנוע בלי שהוא ידע ושיחק עם הקלאץ ולכן הוא נאלץ להחליף..

ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
ברור שהאחורי יוחלף, הקדמי לא נגע בקרקע אם הקלאץ' שרוף אחרי 10 אלף ק"מ.
לא הייתי מתקרב לאופנוע, אין לדעת מה עבר עליו אבל מה שבטוח שלא היו לו חיים קלים. כמו שקטקוב אמר - יש שפע כלים כאלה בשוק, לא תתקשה למצוא אחד שמור.

זה באמת משהו מוזר לי שהאחורי כבר הוחלף בסביבות 8KM ורק האחורי הוחלף.
משהו פה מסריח לדעתי הרי אם הצמיגים היו נשחקים שחיקה סטנדרטית היו צריכים להחליף את שניהם לא?