
נכתב במקור על ידי
א הזקן
פולו-אפ וסיום סיפור: התקשרתי ליבואן של המצלמה (ברקום) ובקשתי לדעת מי נותן השירות לאחר שהאחריות פגה. התשובה שקבלתי הייתה שאין. לצורך תיקון הם שולחים את המצלמה ליצרן, ואם זה לא באחריות יהיה זול יותר לקנות מצלמה חדשה (המחיר באתר ברקום 990 ₪). כמוכן שאלתי מאיפה ניתן להוריד את האפליקציה לניהול המצלמה, וקבלתי לינק שממנו הורדתי את האפליקציה.
התחושה שלי הייתה שכרטיס הזיכרון נדפק. החלטתי שלפני שאני זורק את המצלמה אני מנסה לתקן אותה. מצאתי שהמצלמה בנויה נפלא. אין שום דבר מודבק, הכול ניתן לפירוק במברג פיליפס קטן, ויש קונקטורים במקרה שצריך לנתק חוטים ולחבר מחדש בהרכבה. לי, שאיני בעל מקצוע בתחום, לקח חצי שעה לפרק, להחליף כרטיס זיכרון ולהרכיב מחדש. המצלמה עובדת "כמו חדש" ויש אפשרות להוריד את הסרטים למחשב. האפליקציה שקבלתי מברקום לא עובדת כלל. לא רק שאינה מתחברת למצלמה, אלא שהיא אינה מכילה שליטה על הפרמטרים (כגון רזולוציה, ניהול כרטיס זיכרון וכיו"ב). זו כפי הנראה אפליקציה המיועדת למצלמה אחרת.
אגב, מחיר המצלמה באי ביי הוא כ-510 שקל, ובבנגוד כ-450 שקל. תעשו לעצמכם את החשבון בהתחשב בשירות ובתמיכה (הלא קיימים) של ברקום.