חיפוש זריז לא מוצא לזה סימוכים. הוא כן מוצא תלונות של אנשים מסביב לעולם שאין להם אחריות כי הם קנו בסין.
באתר של שיאומי (
https://www.mi.com/global/service/warranty/), מדיניות האחריות המוצהרת לגבי ישראל מציינת שהאחריות הספציפית תלויה בספק האחרון שמכר לך את המוצר. מדיניות האחריות המוצהרת לגבי מדינות אירופה היא תרגום אחד לאחד של המשפט שמופיע לגבי ישראל בשפות הרלוונטיות.
בדפי המוצרים של שיאומי בגירבסט יש התייחסות לאחריות בצורת הפניה לעמוד כללי של האתר (
https://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html) בו מפורט שמימוש האחריות מחייב שליחה של המכשיר אליהם תוך צירוף מספר לא מבוטל של תנאים ואזהרות (וזה גירבסט, אתר שיכול ללמד אפילו סוחרים לבנטינים דבר או שניים על שיטת מצליח).
יתכן וישנם מקרים שבהם חברות מבחינות בין שווקים שבהם יש יבוא ושירות של החברה עצמה לבין שווקים שבהם יש למוצרים שלהם יבואנים מקומיים. גם במקרים האלה, ישראל נמצאת באותה קבוצה של רוב מדינות העולם וזה לא שישראל מופלית לרעה כמו שהמדינות האלה מופלות לטובה.