עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 33

אשכול: מדוע לא לרכוש קסדה בחו"ל

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אחריות בינלאומית היא דבר נדיר יחסית שמקובל במחשבים ניידים של יצרנים מסוימים אבל לא בהרבה דברים אחרים. זה שירות שמגולם במחיר הקניה של המוצר.
    יכול להיות שרווזילה יסכימו לטפל עבורך באחריות (שווה לבדוק איתם) אבל סביר שזה יעלה לך במשלוח שלה אליהם ואולי גם במשלוח חזרה. זה יכול להיות עסק יקר וגם טרחני למדי (צריך לערב עמיל מכס או למלא טפסים בבית המכס שמאשרים שהמוצר יוצא לתיקון ואח"כ לדאוג לשחרור שלו מול המכס). מהצד השני, אם כל מה שיש פה זה פאק באיזה קפיץ במנגנון של המשקף אז יתכן ויהיה יותר זול ופשוט הרבה יותר לתקן אותה שלא באחריות (דרך אבזריון, לבד או עם אחרים).

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אחריות בינלאומית היא דבר נדיר יחסית שמקובל במחשבים ניידים של יצרנים מסוימים אבל לא בהרבה דברים אחרים. זה שירות שמגולם במחיר הקניה של המוצר.
    יכול להיות שרווזילה יסכימו לטפל עבורך באחריות (שווה לבדוק איתם) אבל סביר שזה יעלה לך במשלוח שלה אליהם ואולי גם במשלוח חזרה. זה יכול להיות עסק יקר וגם טרחני למדי (צריך לערב עמיל מכס או למלא טפסים בבית המכס שמאשרים שהמוצר יוצא לתיקון ואח"כ לדאוג לשחרור שלו מול המכס). מהצד השני, אם כל מה שיש פה זה פאק באיזה קפיץ במנגנון של המשקף אז יתכן ויהיה יותר זול ופשוט הרבה יותר לתקן אותה שלא באחריות (דרך אבזריון, לבד או עם אחרים).
    מניסיון אישי (שאחרי זה גרם לי לא לקנות מחשב מהחברה הספיציפית, כי היה צריך לתקן אותו) אבל קיבלתי אחריות ביןלאומית לDELL ASUS LENOVO וכו'
    ואני יכול להגיד שASUS ישראל עומדים מאחורי מחשב שנקנה בחו"ל. וכן SONY.
    אז אולי בקסדות וסלולר לא כ"כ אוהבים לתת אחריות בין לאומית למרות שמבחינה עסקית היבואן המקומי שנותן אחריות למכשיר שנקנה בחו"ל מקבל מהיצרן כסף.
    אני יכול להעיד שברכבים באירופה יש מדינות ויבואנים שנותנים שירות לרכבים שלא נקנו במדינה אלא במדינה השכנה. לדוגמא רכב שנקנה בסרביה יקבל שירות במונטנגרו תחת האחריות.
    אז אני בטוח שהיבואן כאן יכול לעשות אותו דבר בקסדה, אבל בגלל שהיבואן כאן אוהב כסף אבל לא את שלנו - אני בתור רוכב אופנוע מעבר לכלי עצמו שאין לי ברירה לא קונה כאן כלום. (אוקיי גם שמן ודלק אני קונה כאן)

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    אז אני בטוח שהיבואן כאן יכול לעשות אותו דבר בקסדה, אבל בגלל שהיבואן כאן אוהב כסף אבל לא את שלנו - אני בתור רוכב אופנוע מעבר לכלי עצמו שאין לי ברירה לא קונה כאן כלום. (אוקיי גם שמן ודלק אני קונה כאן)
    זה שאתה בטוח זה אחלה, אבל אתה הופך את האמונה שלך לדיעה, ומשם לעובדה ומכאן אתה גוזר הנחות שהן לא בהכרח נכונות.
    ואני לא מדבר בהכרח על נשואי אשכול ההודעות שכאן אלא באופן כללי. ולאו דווקא על עולם האופנועים.
    אתה החלטת שהיבואן המקומי לא נותן אחריות כי "הוא אוהב כסף" (אגב, מכיר עסק שלא קם כדי לעשות כסף?) ויוצא מנקודת הנחה שזו הסיבה שבגינה הוא לא נותן שירות.

    בפועל, ייתכן מאוד שהיצרן עצמו לא הסמיך את כל הנקודות ברחבי העולם לתת אחריות. לקבוע למי מגיע ולמי לא. להתחשבן מול היצרנית ישירות על השירות שנתן.
    זה מצריך הדרכה, זה מצריך חיבור למערכת מחשב מול היצרנית, זה מצריך מערך של התחשבנות כספית בין החנות לבין היצרנית ולפעמים זה מצריך לוגיסטיקה בין החנות ליצרנית בשינוע החלקים הפגומים\תקינים או המוצרים שיש להחליף. לא כל היצרניות רוצות בכך, מסוגלות לכך או בנויות לכך.
    בנוסף, בשווקים ובענפים מסויימים יודעת היצרנית שהמוכר הסופי ללקוח יהיה יד 3 או 4 מאז שיצא המוצר מהמחסן שלה. בטח כשזה מגיע לסטוקים שנמכרים סיטונאית - למה היא צריכה לערוב לשירות של כל הידיים שבדרך? לא תמיד כל יצרנית בנויה לכך לוגיסטית. לא תמיד היא מכירה בכלל את "היד האחרונה" שמכרה ללקוח. כך שלא תמיד כל סירוב לאחריות במדינה אחרת, נובע מכך שחנות \ דילר מקומי "לא רוצה" לתת אחריות. לפעמים פשוט אין כזו.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    זה שאתה בטוח זה אחלה, אבל אתה הופך את האמונה שלך לדיעה, ומשם לעובדה ומכאן אתה גוזר הנחות שהן לא בהכרח נכונות.
    ואני לא מדבר בהכרח על נשואי אשכול ההודעות שכאן אלא באופן כללי. ולאו דווקא על עולם האופנועים.
    אתה החלטת שהיבואן המקומי לא נותן אחריות כי "הוא אוהב כסף" (אגב, מכיר עסק שלא קם כדי לעשות כסף?) ויוצא מנקודת הנחה שזו הסיבה שבגינה הוא לא נותן שירות.

    בפועל, ייתכן מאוד שהיצרן עצמו לא הסמיך את כל הנקודות ברחבי העולם לתת אחריות. לקבוע למי מגיע ולמי לא. להתחשבן מול היצרנית ישירות על השירות שנתן.
    זה מצריך הדרכה, זה מצריך חיבור למערכת מחשב מול היצרנית, זה מצריך מערך של התחשבנות כספית בין החנות לבין היצרנית ולפעמים זה מצריך לוגיסטיקה בין החנות ליצרנית בשינוע החלקים הפגומים\תקינים או המוצרים שיש להחליף. לא כל היצרניות רוצות בכך, מסוגלות לכך או בנויות לכך.
    בנוסף, בשווקים ובענפים מסויימים יודעת היצרנית שהמוכר הסופי ללקוח יהיה יד 3 או 4 מאז שיצא המוצר מהמחסן שלה. בטח כשזה מגיע לסטוקים שנמכרים סיטונאית - למה היא צריכה לערוב לשירות של כל הידיים שבדרך? לא תמיד כל יצרנית בנויה לכך לוגיסטית. לא תמיד היא מכירה בכלל את "היד האחרונה" שמכרה ללקוח. כך שלא תמיד כל סירוב לאחריות במדינה אחרת, נובע מכך שחנות \ דילר מקומי "לא רוצה" לתת אחריות. לפעמים פשוט אין כזו.
    לא הפכתי את הידיעה שלי לאמונה ולעובדה. ציינתי עובדה שבה יותר מיצרנית מחשבים אחת נתנה לי אחריות בין לאומית וכיבדה אותה גם. מחו"ל לישראל וכן להיפך.
    ציינתי עובדה שבה יצרן רכב יודע לתת שירות במסגרת אחריות גם במדינות אחרות, ואם תרצה אני מוכן לבדוק בהזדמנות האם סוזוקי סרביה נותן אחריות גם במדינות אחרות.
    עצם זה שהנידון כאן הוא קסדה של שואי לא באה לרמז על זה שאני יורד על אבזריון והאחריות שהם נותנים או לא נותנים על קסדות שלא נקנו דרכם.
    אם ליבואן יש הסכם שבו הוא נותן אחריות רק על קסדות שניקנו דרכו זה בסדר גמור וזו זכותו. כמו שזכותו למכור קסדת שואי ב 1000 ש"ח יותר יקר ממה שקניתי ביוון.
    ותירוצים של שינוע,לוגיסטיקה מכס ומע"מ לא עובדים עלי.
    כולם פותחים עסק בשביל להרוויח - השאלה כמה אתה מוכן להתאמץ כדי שיחזרו אליך שוב ושוב? כי היבואן רכב שלי נורא אוהב אותי (החלפתי אצלו 3 רכבים ואני מתכוון כנראה להמשיך לרביעי) אז אפשר לא לתקן קסדה/מעיל וכו' כי זה לא באחריות ואז לך תדע אולי הפסדת לקוח פוטנציאלי בשביל 20 ש"ח או 100ש"ח עלות חלק חלופי (ורק הפרסום היומי עולה יותר). אפשר גם לא לתת כלי חלופי למרות שהאופנוע באחריות (ואני יכול לפתוח שרשור שלם רק על זה)
    ואפשר להיות המוסך שלכם במודעין שלאנדרי בוודאי שאני אחזור.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אחריות בינלאומית היא דבר נדיר יחסית שמקובל במחשבים ניידים של יצרנים מסוימים אבל לא בהרבה דברים אחרים. זה שירות שמגולם במחיר הקניה של המוצר.
    יכול להיות שרווזילה יסכימו לטפל עבורך באחריות (שווה לבדוק איתם) אבל סביר שזה יעלה לך במשלוח שלה אליהם ואולי גם במשלוח חזרה. זה יכול להיות עסק יקר וגם טרחני למדי (צריך לערב עמיל מכס או למלא טפסים בבית המכס שמאשרים שהמוצר יוצא לתיקון ואח"כ לדאוג לשחרור שלו מול המכס). מהצד השני, אם כל מה שיש פה זה פאק באיזה קפיץ במנגנון של המשקף אז יתכן ויהיה יותר זול ופשוט הרבה יותר לתקן אותה שלא באחריות (דרך אבזריון, לבד או עם אחרים).
    בעולם יש הרבה אבל ישראל מוחרגת בהרבה מקרים.
    לדוגמא טלפון של שיאומי שנקנה מgear best יקבל אחריות בכל מקום באירופה

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בעולם יש הרבה אבל ישראל מוחרגת בהרבה מקרים.
    לדוגמא טלפון של שיאומי שנקנה מgear best יקבל אחריות בכל מקום באירופה
    חיפוש זריז לא מוצא לזה סימוכים. הוא כן מוצא תלונות של אנשים מסביב לעולם שאין להם אחריות כי הם קנו בסין.
    באתר של שיאומי (https://www.mi.com/global/service/warranty/), מדיניות האחריות המוצהרת לגבי ישראל מציינת שהאחריות הספציפית תלויה בספק האחרון שמכר לך את המוצר. מדיניות האחריות המוצהרת לגבי מדינות אירופה היא תרגום אחד לאחד של המשפט שמופיע לגבי ישראל בשפות הרלוונטיות.
    בדפי המוצרים של שיאומי בגירבסט יש התייחסות לאחריות בצורת הפניה לעמוד כללי של האתר (https://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html) בו מפורט שמימוש האחריות מחייב שליחה של המכשיר אליהם תוך צירוף מספר לא מבוטל של תנאים ואזהרות (וזה גירבסט, אתר שיכול ללמד אפילו סוחרים לבנטינים דבר או שניים על שיטת מצליח).

    יתכן וישנם מקרים שבהם חברות מבחינות בין שווקים שבהם יש יבוא ושירות של החברה עצמה לבין שווקים שבהם יש למוצרים שלהם יבואנים מקומיים. גם במקרים האלה, ישראל נמצאת באותה קבוצה של רוב מדינות העולם וזה לא שישראל מופלית לרעה כמו שהמדינות האלה מופלות לטובה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    חיפוש זריז לא מוצא לזה סימוכים. הוא כן מוצא תלונות של אנשים מסביב לעולם שאין להם אחריות כי הם קנו בסין.
    באתר של שיאומי (https://www.mi.com/global/service/warranty/), מדיניות האחריות המוצהרת לגבי ישראל מציינת שהאחריות הספציפית תלויה בספק האחרון שמכר לך את המוצר. מדיניות האחריות המוצהרת לגבי מדינות אירופה היא תרגום אחד לאחד של המשפט שמופיע לגבי ישראל בשפות הרלוונטיות.
    בדפי המוצרים של שיאומי בגירבסט יש התייחסות לאחריות בצורת הפניה לעמוד כללי של האתר (https://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html) בו מפורט שמימוש האחריות מחייב שליחה של המכשיר אליהם תוך צירוף מספר לא מבוטל של תנאים ואזהרות (וזה גירבסט, אתר שיכול ללמד אפילו סוחרים לבנטינים דבר או שניים על שיטת מצליח).

    יתכן וישנם מקרים שבהם חברות מבחינות בין שווקים שבהם יש יבוא ושירות של החברה עצמה לבין שווקים שבהם יש למוצרים שלהם יבואנים מקומיים. גם במקרים האלה, ישראל נמצאת באותה קבוצה של רוב מדינות העולם וזה לא שישראל מופלית לרעה כמו שהמדינות האלה מופלות לטובה.
    מדבר מנסיון עם שיאומי DELL ועוד, ישראל בדרך כלל מוחרגת כי היבואנים לא מוכנים לשמוע על שירות למכשירים שלא נקנו דרכם.

    באירופה זה אחרת כי חלק מהיצרנים פותחים חנויות ומעבדות שלהם לא צד שלישי, כמו אפל למשל או בזמנו נוקיה תחת יורוקום בזמן שבאירופה נוקיה היה נוקיה

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    זה גם מזכיר לי יבואן ציוד אופנועים בישראל שהצהיר כאן בפורום שהוא אפילו לא יתן שירות בתשלום למי שלא קנה אצלו.
    (מאז הוא ירד מהעץ קצת)

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    dell וHP מספקות אחריות בינלאומית שתקפה גם בישראל (גם מנסיון שלי). זה לא מלמד על הכלל.
    וכן, כמו שרשמתי למעלה, יש מקרים שבהם חברות גדולות מקנות לשווקים גדולים פריווילגיה בדמות נציגות של החברה עצמה ולא יבואנים פרטיים. גם כאן, זה יוצא מן הכלל ולא נורמה.

    אם נחזור לעניין הקסדות, יש חברה כלשהי שמספקת אחריות בינלאומית לקסדות? (זו לא שאלה ריטורית, אני באמת לא יודע).

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    dell וHP מספקות אחריות בינלאומית שתקפה גם בישראל (גם מנסיון שלי). זה לא מלמד על הכלל.
    וכן, כמו שרשמתי למעלה, יש מקרים שבהם חברות גדולות מקנות לשווקים גדולים פריווילגיה בדמות נציגות של החברה עצמה ולא יבואנים פרטיים. גם כאן, זה יוצא מן הכלל ולא נורמה.

    אם נחזור לעניין הקסדות, יש חברה כלשהי שמספקת אחריות בינלאומית לקסדות? (זו לא שאלה ריטורית, אני באמת לא יודע).
    בקסדות מדובר ביצרנים קטנים ולא תאגידים, מפעל שוברט למשל במגדבורג גרמניה הוא קוביה קטנה יחסית חד קומתית, זה כל שוברט, אפילו בשוק הגרמני הם מפנים אותך לחנות שקנית ממנה ולא עובדים מול לקוחות.

    אגב לגבי שיאומי וgearbest, המכשיר שמקבלים הוא אירופי עם התדר שמאפשר תקשורת LTE (הדגם הסיני לא מאפשר) והמישלוח למי שמזמין בגרמניה מגיע מאיטליה.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בקסדות מדובר ביצרנים קטנים ולא תאגידים, מפעל שוברט למשל במגדבורג גרמניה הוא קוביה קטנה יחסית חד קומתית, זה כל שוברט, אפילו בשוק הגרמני הם מפנים אותך לחנות שקנית ממנה ולא עובדים מול לקוחות.

    אגב לגבי שיאומי וgearbest, המכשיר שמקבלים הוא אירופי עם התדר שמאפשר תקשורת LTE (הדגם הסיני לא מאפשר) והמישלוח למי שמזמין בגרמניה מגיע מאיטליה.
    ז"א שאתה קונה מכשיר אירופאי ולא סיני ולכן אתה מקבל אחריות. שוב, יוצא מן הכלל. רוב מה שתזמין מגירבסט יגיע מסין והאחריות עליו תיאורטית לחלוטין.

    לגב חברות קטנות, זה בהחלט הגיוני ומובן. זה מזכיר לי שלפני כמה שבועות הזמנתי מרווזילה ג'ינס רכיבה של Klim (המאוד נחשבת). כתובת החברה במסמכים המצורפים הראתה איזה שם של מקום בלמ"זי לחלוטין באיידהו, המדינה הזו שיש בה יותר פרות מבני אדם והסלוגן שלה זה "Great Potatoes". בודק בגוגל מפות ומגלה מבנה דו קומתי לא גדול (80% ממנו מחסן) שממוקם באמצע שום מקום כשמסביבו חוות חקלאיות. הזוי לגמרי.

  12. #12
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    לגב חברות קטנות, זה בהחלט הגיוני ומובן. זה מזכיר לי שלפני כמה שבועות הזמנתי מרווזילה ג'ינס רכיבה של Klim (המאוד נחשבת). כתובת החברה במסמכים המצורפים הראתה איזה שם של מקום בלמ"זי לחלוטין באיידהו, המדינה הזו שיש בה יותר פרות מבני אדם והסלוגן שלה זה "Great Potatoes". בודק בגוגל מפות ומגלה מבנה דו קומתי לא גדול (80% ממנו מחסן) שממוקם באמצע שום מקום כשמסביבו חוות חקלאיות. הזוי לגמרי.
    גם פרות אוהבות לרכוב

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    במקרה הזה אין שום סיבה ליבואן לעזור נוכח המדיניות של שואי ( מדגיש שאני לא בא בטענות וזה מובן גם לא פניתי אליהם ואני בטח לא כועס ).

    באופן אישי אני מרגיש לא נוח לפנות לאבניר בטח נוכח המדיניות של חברת שאוי עצמה.




    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #14
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    אם זה רק המשקף אפילו לא הייתי חושב לשלוח את הקסדה מחוץ לישראל.
    זה יגמר ביותר מידי כסף (שליחה לחול+מכס\מעמ\שקר כלשהו בכניסה חזרה לישראל) והרבה זמן המתנה או שתקנה מנגנון חדש.
    או שתבדוק באיזה עוד קסדה של שואי משתמשים באותו מנגנון של המשקף ותחפש בפייסבוק לפעמים אנשים מוכרים קסדות משומשות ואולי תמצא קסדה זבל לחלקי חילוף.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
    אם זה רק המשקף אפילו לא הייתי חושב לשלוח את הקסדה מחוץ לישראל.
    זה יגמר ביותר מידי כסף (שליחה לחול+מכס\מעמ\שקר כלשהו בכניסה חזרה לישראל) והרבה זמן המתנה או שתקנה מנגנון חדש.
    או שתבדוק באיזה עוד קסדה של שואי משתמשים באותו מנגנון של המשקף ותחפש בפייסבוק לפעמים אנשים מוכרים קסדות משומשות ואולי תמצא קסדה זבל לחלקי חילוף.
    אין מכס/מע'"מ על שליחה לחו"ל לצורך תיקון.
    זה דורש התעסקות אבל במידה ושילמת מע'"מ או מכס פעם אחת לא תשלם שוב.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 16-08-2018, 20:30
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 21-09-2016, 21:23
  3. (כ"ע) מעוניין לרכוש סופרמוטו ליום יום - תקציב 35 אלף ש"ח
    על ידי dorzelinger בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-07-2016, 09:37
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-04-2016, 17:23
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 23:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO