ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
הבלוק יוצא ברבע שעה לכל היותר וגם לא מוציאים שום מיסבים.
ולא צריך לעשות שום כיוונים.

הקראנק יוצא ונכנס עם המיסבים והמיסבים שם גם לא נכנסים בלחץ לקייסים אלא בשליפה.
בקיצור שום תחרות והגזמה גסה מאוד
מדובר במנוע מאוד פשוט וקל לעבודה
קצת סוטים מהנושא אבל בכל זאת-
ממצב שהקטנוע עומד בשלמותו על הליפט עד מצב שפירקת קייסים זה ממש לא רבע שעה.
"כיוונים"- צודק. למעט כיוון שסתומים בסיום העבודה אין ממש כיוונים אחרים.
ולמה לא מוציאים מיסבים? אם מחליפים קראנק בקטנוע שחוט שעלה 1500 ש"ח אני משער שגם מיסבי הקראנק ידרשו החלפה (תוספת עלות לחישוב שלך ותוספת זמן).
לפ

בכל מקרה, מבין את קו המחשבה שלך בנוגע לזמן נטו אבל כידוע לך הדברים במציאות לא תמיד עובדים חלק ומי שלוקח על עצמו לעשות טיפול כזה רצוי שידאג בסופו לכוון שסתומים, לעשות כיוון קרבורטור ובכלל לדאוג שהכלי עכשיו עובד חלק ועגול.
כי להוריד מנוע, להחליף קראנק (מבלי לבדוק מיסבים, מבלי לנקות עד היסוד את המנוע) ולסגור זה על גבול הגזל. אם אתה מוסך שלוקח על עצמו את העבודה אתה לוקח בחשבון שיהיו הפתעות, ולעניות דעתי אתה לוקח על עצמך את האחריות להחזיר לבחור כלי שעובד כמו שצריך. ללא לקיחת הסיכון שהוא יחזור מחר או מחרתיים. וזה לוקח זמן וזמן מוסך עולה כסף.
אתה מבין יותר ממני במנועים (בלי צניות כלל) אבל כנראה שאתה לא מבין כ"כ איך מוסך אמור להתנהל.
עבדתי בכמה מוסכים. ראיתי מוסכים שהיו עושים את העבודה ב3 שעות אבל רק אלוהים יודע מה יקרה עוד שבוע כי לא טורחים לבדוק שום דבר מסביב, אלא רק לעמוד ביעדי המחיר ושעות העבודה, וראיתי מוסכים שיודעים שהם נחשבים יקרים אבל כשמישהו מחליף קראנק הוא לא חוזר עם בעיות ומפח נפש.

אפשר להסכים שלא להסכים אבל החיים הם לא שחור לבן, בטח לא כשמתעסקים עם מובי שראה המון.