תוצאות 1 עד 15 מ 31

אשכול: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    הבעיה היא שאחוז גבוה ממי שעבר/התחיל לרכב על אופניים חשמליים לא יודע חוקי תנועה בסיסיים.
    אם שנה הבאה כולם יעברו לסקייטבורד, שידרשו תיאוריה גם לזה.
    אגב, אין קשר בין תקן לבין עלייה בהרוגים.
    יש עלייה בהרוגים כי יש עלייה בשימוש.
    ברגע שאתה נדרש לדווש והאופנעים גם לא מהירות אתה יותר שם לב לרכיבה עצמה ויותר מפוקס, משום מה ברגע שיש מצערת אלקטרונית אנשים נכנסים למוד של טיס אוטומטי ומסתכלים לכל הכיוונים רק לא קדימה

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ברגע שאתה נדרש לדווש והאופנעים גם לא מהירות אתה יותר שם לב לרכיבה עצמה ויותר מפוקס, משום מה ברגע שיש מצערת אלקטרונית אנשים נכנסים למוד של טיס אוטומטי ומסתכלים לכל הכיוונים רק לא קדימה
    כמו שרשמו מעליי, בארץ מוכרים לפי התקן, ואז מורידים את ההגבלות.
    תשמע, בסופו של דבר כל ההגבלות מדובר בלי רכב שמגיע למהירות של 25 קמ"ש, צריך מינימום הכשרה וידע.

אשכולות דומים

  1. יצרנית האופנועים החשמליים אלטה - פושטת רגל
    על ידי כRובי בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-11-2018, 16:08
  2. זירו משדרגת את החשמליים ל-2017
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 03-02-2017, 13:01
  3. שאלה על מידות צמיג וטסט
    על ידי arariear בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-01-2017, 10:43
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-11-2015, 15:25
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 20-06-2015, 13:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO