ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
באיזור ה600 סמ"ק חד צילנדר, 250 סמ"ק עם ציוד וקצת עליות יחרבן קוביות.
בארצות הברית הקוואסקי KLR 650 היה מאד פופולארי למסעות ארוכים בדרום אמריקה.
הGS 500 לא אמין כמו שעשו ממנו שורף פיק אפים, רגולטורים המנוע עושה טובה אם עובר את ה80000 ק"מ מבלי להתפגר וצריכת השמן שלו תחייב אותך לשאת גם ליטרים של שמן איתך.
לגבי ה-GS ,תגיד את זה לשלי - קצת פחות מ-109 אלף ק"מ, מנוע מקורי, קומפרסיה טובה וצריכת שמן זניחה. הכל תלוי באחזקה, אצלי כבר מעל שנתיים וחצי ו-42 אלף ק"מ.
ה-KLR בהחלט היה נשקל אבל אין אותם בארץ. חברו מבית סוזוקי, ה-DR, לא נראה הדבר הכי נוח לטיול שכזה (למרות שהם מאוד, מאוד פשוטים ונמכרים כבר עשרות שנים), אבל זו אופציה. עם דו-שימושי יש לי זכרון לא נעים משיעורי הרכיבה שהייתי חוזר מווברץ ברגליים, אך זה היה על 250 סמ"ק. סינגל גדול יותר עוד לא יצא לי לנסות.
ואגב 250 - זה לא הכיוון, אבל יש בחורה שמטיילת בעולם כרגע בשם סטפני, רכובה על CRF250L, שהגיעה גם לאנטרקטיקה בלי בעיה.