עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: מה הם האופנועים הפשוטים והנפוצים ביותר בעולם? (לטיול מסביבו)

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363

    מה הם האופנועים הפשוטים והנפוצים ביותר בעולם? (לטיול מסביבו)

    היי חברים.
    בשורה התחתונה - אני חולם לטייל מסביב לעולם על אופנוע. לאחר התואר המסע הראשון יהיה לאירופה, לאחר מכן אני רוצה להגיע לאסיה ומשם לאמריקות.
    אנשים כמו אד מארץ' (Ed March), שרוכב על הונדה C90 מסביב לעולם, גרמו לי לרצות לעשות את המסע על כלי פשוט ונפוץ, שיהיה מוכר ברחבי העולם ולא יעלה הון כדי לתקן ולרכב עליו (אד מספר שכשל מנוע גרם לו להחליף מנוע...כל העסק עלה בסביבות 28 פאונד בריטי).
    הקאב 90 יורד מהפרק בשל המהירות הסופית. אני רוצה אופנוע פשוט, כמה שפחות פלסטיקה, כמה שיותר מתכת. הסינגלים של רויאל אנפילד (בולט, קלאסיק) עולים לראש אבל שמעתי על בעיות אמינות כאלה ואחרות מהחבר'ה בהודו, למרות שזה נראה פרטנר אידיאלי לטיול שכזה, בייחוד בתוואי שטח של מדינות עולם שלישי.
    מחשבה נוספת היא לקחת את ה-GS500, שכבר בתהליכי אבזור כאופנוע תיור למסע האירופאי, רק שאני לא בטוח עד כמה האופנוע יתמודד עם הכבישים מחוץ לעולם המערבי.

    עוד הצעות? הדגש הוא על זול לאחזקה, אמין ונפוץ בעולם.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  2. #2
    אין לי הצעה קונקרטית אבל יש ערוץ מעניין ביוטיוב שיכול לעזור ולכוון,
    בחור בשם פאבלין, בולגרי שגר בברלין ומטייל בכל חור אפשרי על גבי הגלובוס עם הימאהה טנרה 660 שלו.
    https://www.youtube.com/user/ramarvarna/featured
    https://rtw-adventures.com

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי קיפיבןקיפוד צפיה בהודעה
    אין לי הצעה קונקרטית אבל יש ערוץ מעניין ביוטיוב שיכול לעזור ולכוון,
    בחור בשם פאבלין, בולגרי שגר בברלין ומטייל בכל חור אפשרי על גבי הגלובוס עם הימאהה טנרה 660 שלו.
    https://www.youtube.com/user/ramarvarna/featured
    https://rtw-adventures.com
    מכיר, תודה על ההצעה. דווקא אחת ההצעות שלו היא שלטיול ארוך מתאים יותר אופנוע "קטן" (כמו הטנרה) כי אתה לא באמת צריך את הכח ומה שחשוב זו לא המהירות הסופית אלא מהירות השיוט וכל אופנוע שיכול לשבת ב-100 קמ"ש בלי מאמץ יספיק (במילים אחרות, גם רוב ה-250 המודרניים).

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    באיזור ה600 סמ"ק חד צילנדר, 250 סמ"ק עם ציוד וקצת עליות יחרבן קוביות.
    בארצות הברית הקוואסקי KLR 650 היה מאד פופולארי למסעות ארוכים בדרום אמריקה.
    הGS 500 לא אמין כמו שעשו ממנו שורף פיק אפים, רגולטורים המנוע עושה טובה אם עובר את ה80000 ק"מ מבלי להתפגר וצריכת השמן שלו תחייב אותך לשאת גם ליטרים של שמן איתך.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    באיזור ה600 סמ"ק חד צילנדר, 250 סמ"ק עם ציוד וקצת עליות יחרבן קוביות.
    בארצות הברית הקוואסקי KLR 650 היה מאד פופולארי למסעות ארוכים בדרום אמריקה.
    הGS 500 לא אמין כמו שעשו ממנו שורף פיק אפים, רגולטורים המנוע עושה טובה אם עובר את ה80000 ק"מ מבלי להתפגר וצריכת השמן שלו תחייב אותך לשאת גם ליטרים של שמן איתך.
    לגבי ה-GS ,תגיד את זה לשלי - קצת פחות מ-109 אלף ק"מ, מנוע מקורי, קומפרסיה טובה וצריכת שמן זניחה. הכל תלוי באחזקה, אצלי כבר מעל שנתיים וחצי ו-42 אלף ק"מ.
    ה-KLR בהחלט היה נשקל אבל אין אותם בארץ. חברו מבית סוזוקי, ה-DR, לא נראה הדבר הכי נוח לטיול שכזה (למרות שהם מאוד, מאוד פשוטים ונמכרים כבר עשרות שנים), אבל זו אופציה. עם דו-שימושי יש לי זכרון לא נעים משיעורי הרכיבה שהייתי חוזר מווברץ ברגליים, אך זה היה על 250 סמ"ק. סינגל גדול יותר עוד לא יצא לי לנסות.
    ואגב 250 - זה לא הכיוון, אבל יש בחורה שמטיילת בעולם כרגע בשם סטפני, רכובה על CRF250L, שהגיעה גם לאנטרקטיקה בלי בעיה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    לגבי ה-GS ,תגיד את זה לשלי - קצת פחות מ-109 אלף ק"מ, מנוע מקורי, קומפרסיה טובה וצריכת שמן זניחה. הכל תלוי באחזקה, אצלי כבר מעל שנתיים וחצי ו-42 אלף ק"מ.
    ה-KLR בהחלט היה נשקל אבל אין אותם בארץ. חברו מבית סוזוקי, ה-DR, לא נראה הדבר הכי נוח לטיול שכזה (למרות שהם מאוד, מאוד פשוטים ונמכרים כבר עשרות שנים), אבל זו אופציה. עם דו-שימושי יש לי זכרון לא נעים משיעורי הרכיבה שהייתי חוזר מווברץ ברגליים, אך זה היה על 250 סמ"ק. סינגל גדול יותר עוד לא יצא לי לנסות.
    ואגב 250 - זה לא הכיוון, אבל יש בחורה שמטיילת בעולם כרגע בשם סטפני, רכובה על CRF250L, שהגיעה גם לאנטרקטיקה בלי בעיה.
    סביר להניח שאיזה יד קודמת עשתה מנוע כי מנוע מקורי שותה שמן מהמפעל, מנסיון.

    לגבי הCRF יש ים משוגעים שעושים את העולם בכלים שלא מתאימים לזה, כל אחד והשריטה שלו
    http://www.motorcycle.com/features/e...honda-c90.html

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    סביר להניח שאיזה יד קודמת עשתה מנוע כי מנוע מקורי שותה שמן מהמפעל, מנסיון.

    לגבי הCRF יש ים משוגעים שעושים את העולם בכלים שלא מתאימים לזה, כל אחד והשריטה שלו
    http://www.motorcycle.com/features/e...honda-c90.html
    הקישור ששלחת - מכיר, זה בדיוק מי שציינתי בהודעה הפותחת של השרשור. הבחור פשוט השראה ואני עוקב באדיקות אחר הסרטונים שלו ביוטיוב.

    ולא אמרתי שהאופנוע לא שותה שמן, פשוט בצריכה סבירה. הכל תלוי בסל"ד העבודה. מסתבר שמתחת ל-6 אלף סל"ד הם לא נוגעים בשמן - כמו שגיליתי אחרי 600 ק"מ באוכף ביום אחד של טיול רגוע בכבישים צדדיים. ואף אחד לא עשה מנוע, יש לי את כל ההיסטוריה המתועדת מהיציאה מהסוכנות ועד היום.

    ו-ayalzo - תודה על הקישור. ה-DR הפך למתמודד חזק על המקום. רציתי לפני כמה חודשים לעשות נסיעת מבחן עליו אך לא חזרו אליי, מה שהיה מוזר. אנסה לקבוע שוב בזמן פנוי.

    zx2r - תודה, עשית לי את הסופ"ש בהחלט אתן צפייה, חיפשתי סרטי אופנוענים חדשים.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  8. #8
    הונדה, כל הונדה.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    הונדה, כל הונדה.
    ספר את זה לחבר שקנה CBR650 חדש מהחברה ואני לא זוכר כמה פעמים הוא נתקע בצד הדרך בגלל בעיות חשמל.

  10. #10
    או על שלי שלא ראה מוסך?

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    שוב, המטרה היא אופנוע שיש לו חלפים בשפע בכל העולם, שלא צריך לחכות שבועות לחלק שיגיע מחו"ל ושאפשר לתקן בצד הדרך בקלות.
    בגלל זה נתתי כלים דוגמאת ה-GS, שבאמריקה הלטינית ופקיסטן יש לו חלפים בשפע (כנ"ל אירופה וצפון אמריקה), האנפילד שבכנות אם מדברים על דגם הקרבורטור עם ההנעה החשמלית ורגלית הקיק-סטארטר אז מעט מאוד יכול להשתבש בו, אך אני לא יודע מה זמינות החלפים בעולם.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הdr650 בהחלט כלי סופר פשוט וזול לתחזוקה בכל מוסך שיש בו פטיש וחוט ברזל,
    אבל כפי שרשמת, הכסא לא נוח (ניתן לרפד).
    בנוסף,
    לנשיאת הרבה משקל הוא לא מוצלח וידרוש התעסקות עם המתלים (הקשחה). כבר שתי הוצאות ראשוניות לפני הק"מ הראשון של המסע.
    הטנרה 660 מוצלח יותר לנסיעות ארוכות, ולמשקל, אבל כבד יותר וגבוה יותר. עלול להוות בעיה לרוכבים קטנים או בקטעים יותר טכניים (דרך בוצית או סלעית בגשם שוטף).

    F650 הוא אופנוע פשוט ונוח. לא בטוח עד איזו שנה הוא היה סינגל ואתה לא רוצה אופנוע ישן מדי.

    כולם נפוצים בכל העולם.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הdr650 בהחלט כלי סופר פשוט וזול לתחזוקה בכל מוסך שיש בו פטיש וחוט ברזל,
    אבל כפי שרשמת, הכסא לא נוח (ניתן לרפד).
    בנוסף,
    לנשיאת הרבה משקל הוא לא מוצלח וידרוש התעסקות עם המתלים (הקשחה). כבר שתי הוצאות ראשוניות לפני הק"מ הראשון של המסע.
    הטנרה 660 מוצלח יותר לנסיעות ארוכות, ולמשקל, אבל כבד יותר וגבוה יותר. עלול להוות בעיה לרוכבים קטנים או בקטעים יותר טכניים (דרך בוצית או סלעית בגשם שוטף).

    F650 הוא אופנוע פשוט ונוח. לא בטוח עד איזו שנה הוא היה סינגל ואתה לא רוצה אופנוע ישן מדי.

    כולם נפוצים בכל העולם.
    למען האמת BMW לא כל כך מדבר אליי, למרות שעם אופנועים ישנים אין לי שום בעיה (כבר אמרתי שאני הולך לרכב על GS500 ברחבי אירופה וזה אופנוע שכרגע בן 16 וקצת).
    אם כבר זה יהיה DR בוודאי שהוא לא יישאר סטוק - מיכל פלסטיק מוגדל, מושב חלופי, מיגון לידיות ולמנוע וכו'. השאלה היא מה זמינות החלפים שלו מחוץ לעולם המערבי במידה ואני אצטרך משהו. ממש לא רוצה להתקע בערבות מונגוליה בלי דרך החוצה.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    במונגוליה אתה רוצה אופנוע אוראל.
    אני פחות מרקו פולו כדי להגיד מה נפוץ איפה,
    אבל מנסיון עם הדיאר אתה יכול גם לאלתר עם חלקים של כמעט כל דבר כדי להגיע לפחות עד לעיר הגדולה שם בטוח יש.
    וזה אופנוע שמיוצר באותו דגם בדיוק מאז 96, כך שלמצוא חלקים אצץמור להיות קל.
    אבל שוב, אינני טיילן. אני כן מכיר את האופנוע וחשוב יותר לברר כמה עולים זוג קפיצים חליפיים למזלג הקדמי, ובולם חליפי לאחורי. אני לא רוצה לנעול אותך בשלב כל כך מוקדם על הדיאר ושווה לעשות עטד שיעורי בית. אבללללל, אם כן תחליט ללכת עליו, זה אתר אפטרמרקט שיש בו הכל. ומתמקד בדיאר. חלק באיכות טובה, חלק פחות.
    https://procycle.us/bikepages/dr650.html

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    אם בדיאר עסקינן - DR350 הוכיח בעבר שהוא יכול לעשות את המשימה אם כי סביר שהיום הוא לא רלוונטי עקב חלקים + נוחות. ממליץ מאוד על הסרטים Terra Circa ו Mondo Enduro להשראה איך עשו את זה "פעם"

אשכולות דומים

  1. הנחשים האמיתיים בעולם האופנועים
    על ידי ofirus בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-08-2017, 10:13
  2. האופנועים הנמכרים ביותר בישראל ב-2016
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 50
    הודעה אחרונה: 08-01-2017, 23:28
  3. תגובות: 65
    הודעה אחרונה: 01-12-2016, 10:14
  4. תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 19-10-2016, 19:17
  5. 15 האופנועים הטובים ביותר אי פעם?
    על ידי השושנים בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 11:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO