שלום לכולם,
לאחר החלפת בוכנה ורינג בדו"פ 300
כמה מיכלי דלק צריך לגמור בשביל ההרצה?
לפי מה שזכור לי בין 3 ל 5
אשמח להבהרה בעניין
שלום לכולם,
לאחר החלפת בוכנה ורינג בדו"פ 300
כמה מיכלי דלק צריך לגמור בשביל ההרצה?
לפי מה שזכור לי בין 3 ל 5
אשמח להבהרה בעניין
3 עד 5 מיכלים?! זה בערך 20 שעות, כבר עוד רגע תעשה עוד בוכנה
שאלת ההרצה היא שאלה נושנה ויש לה אלף תשובות.
יש כאלה שיגידו לסוע 10% עומס ולעלות לאט לאט במשך כך וכך מיכלים.
יש כאלה שיגידו סע לדיונות ותעשה הרצה עם כמה שיותר גז פתוח.
לאף אחד מהם אין הוכחות לשיטתו.
אני נוהג לא להשתולל (כלומר פול גז) ברכיבה הראשונה, ואח"כ כרגיל.
אם אתה לא רוכב דיונות, קשה לי להאמין שאתה מאד מעמיס את ה-300 גם ככה, אז נראה לי שפשוט תרכב רגיל.
מצטרף לדוטש, פשוט לרכוב כרגיל. רוב הסיכויים שרוכב ממוצע לא מביא את המנוע למחוזות "מסוכנים להרצה".
דיונות כרגע לא בנמצא באזור שלי,
אבל שאלת "המאמץ של האופנוע" יותר מתרכז בסינגלים עם עליות וטיפוס גבעה (אזור חורשן והסביבה)
נראה שאעשה איזה 2 מיכלים ברגוע בלי עליות יותר מידי,
ואז אתחיל לפתוח לאט..
תודה ורכיבה מהנה לכולנו!
סינגלים קטן עליו. זה מנוע גדול. סע כרגיל
בהחלט אין סיבה להיות עדין עם האופנוע.
מה שכן- אתה מוזמן להעלות ברכיבה הראשונה/שנייה את אחוז השמן בתערובת. זה הדבר הכי יעיל בהרצה של דו"פ
תודה על ההארות בנושא,
כעיקרון ברכיבת יום שישי האחרון שמתי באמת 2.5% שמן במקום 2%
סינגלי חורשן בימים אלו פשוט מדהימים!
מומלץ![]()
בניגוד לרוב שמתנגד אני דווקא חושב הפוך.
לא שאני ממליץ על 100 ק"מ \ 5 מיכלים וכו,כן מומלץ לא לעבור את חצי המצערת בטח לא ברכיבה הראשונה.
כמו כן חשוב להקפיד על חימום נכון של המנוע בשביל שתהיה התאמה טובה יותר בין החלקים - ולא רק אחרי החלפת בוכנות.
והכי חשוב כדאי להסתמך על מה שהיצרן אומר.