היי שלום,
רציתי לדעת אם זה בלתי נמנע לעשות טיפול מנוע: בוכנה, צילנדר ורינגים?
האם זה חלק מטיפול שקטנוע צריך לקבל מתישהו או שאם אני עושה טיפולים קבועים כמו שצריך אז אני לא צריך להגיע למצב שאני צריך לעשות טיפול מנוע??
תודה מראש,
גלעד.
היי שלום,
רציתי לדעת אם זה בלתי נמנע לעשות טיפול מנוע: בוכנה, צילנדר ורינגים?
האם זה חלק מטיפול שקטנוע צריך לקבל מתישהו או שאם אני עושה טיפולים קבועים כמו שצריך אז אני לא צריך להגיע למצב שאני צריך לעשות טיפול מנוע??
תודה מראש,
גלעד.
לא תלוי בזמן או בק"מ ספציפיים אלא במצב מכאני.
בכל מקרה - אם תתמיד בטיפולים שוטפים בזמן וכראוי - מדובר על עשרות אלפי ק"מ אם לא יותר עד שהמנוע יישחק עד כדי צורך באוברול.
כמובן שאופי הרכיבה שלך גם קשור לעניין ולא רק התחזוקה.
כל זה אמור לגבי מנועי 4 פעימות. באופנועי שטח/סופרמוטו דו פעימתיים מקצועיים זה כבר סיפור אחר ושם מודדים מרחק בין החלפות בוכנה ורינגים בשעות מנוע.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
לרוב כשמופיע עישון חריג,כשעולה צריכת הדלק וכשכוח המנוע יורד אלה סימנים מעידים.