ציטוט נכתב במקור על ידי Isrecpecr312 צפיה בהודעה
ולנושא השני-

בזמן השתחלויות בין רכבים אני נמצא בין ה20-30 קמש לרוב

ולפעמים כשממש צפוף בין ה10-20
בשני המצבים אני נמצא בהילוך שני כשהקלאצ' לחוץ מעט והמצערת פתוחה על המינימום, מה שעוזר לי לשמור על המהירות יציבה בלי העברות משקל כשאני עוזב את הגז.
בהתחלה הייתי עושה את זה על הילוך ראשון אך כל עזיבה של הגז(עזיבה איטית ולא זריקה) הייתה מורגשת בבלימת מנוע מעיקה שמערערת את היציבות במהירות הנמוכה.

האם אני נוהג נכון?
איך אתם נשארים במהירות נמוכה כל כך בלי הזריקות המציקות האלה?

)השאלה היא בעיקר כשהכביש בעליה ולא ניתן לשחרר את הגז ולהכניס קלאצ' לגלישה איטית.)

תןדה מראש נŸ‘Œ
זה לא טוב שהקלאץ לחוץ חלקית כל הזמן.
פשוט תהייה עדין יותר עם הגז.