תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: מה הדרך הנכונה למילוי שמן בטיפול הכולל החלפת מסנן שמן?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124

    מה הדרך הנכונה למילוי שמן בטיפול הכולל החלפת מסנן שמן?

    שלום רב,
    תוהה לגבי הדרך הנכונה למילוי שמן בטיפול הכולל החלפת מסנן שמן, כך שלא יקרה שממלא יותר מדי שמן ולא פחות מדי (כלומר בין הסימון התחתון לעליון).
    תודה מראש!
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בספר הרכב בדרך כלל מתייחסים לזה.
    צריך למלא 3/4 מהשמן, להניע לכבות ולבדוק שוב.
    יכול להיות הבדלים קטנים בין ההוראות לעוקב יבשה או רטובה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    נראה לי שהטעות שלי היתה שלא נתתי למנוע להגיע לטמפרטורת עבודה, מכאן הוספתי ומליתי קצת יותר מדי (כנראה).
    כאשר האופנוע קר, השמן מגיע מתחת לסימן העליון ואילו כ 5-10 דקות לאחר כיבוי (מנוע חם) מפלס השמן עובר את העיינית.
    1. כיצד ניתן להוציא כמות של 200-300cc שמן מבלי לפתוח את בורג הריקון?
    2. האם כמות כזו (200-300cc) מעבר לכמות הנדרשת יכולה לעשות נזק למנוע?
    תודה מראש!
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    64
    ציטוט נכתב במקור על ידי RoadSwimmer צפיה בהודעה
    נראה לי שהטעות שלי היתה שלא נתתי למנוע להגיע לטמפרטורת עבודה, מכאן הוספתי ומליתי קצת יותר מדי (כנראה).
    כאשר האופנוע קר, השמן מגיע מתחת לסימן העליון ואילו כ 5-10 דקות לאחר כיבוי (מנוע חם) מפלס השמן עובר את העיינית.
    1. כיצד ניתן להוציא כמות של 200-300cc שמן מבלי לפתוח את בורג הריקון?
    2. האם כמות כזו (200-300cc) מעבר לכמות הנדרשת יכולה לעשות נזק למנוע?
    תודה מראש!
    1. תחבר למזרק צינורית ותכניס לםתח המילוי ותשאב כמה שאתה צריך.
    2. נראה לי שפשוט השמן יזרק לתיבת אוויר

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי RoadSwimmer צפיה בהודעה
    שלום רב,
    תוהה לגבי הדרך הנכונה למילוי שמן בטיפול הכולל החלפת מסנן שמן, כך שלא יקרה שממלא יותר מדי שמן ולא פחות מדי (כלומר בין הסימון התחתון לעליון).
    תודה מראש!
    למלא בדיוק מה שרשום בספר רכב..

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    89
    ציטוט נכתב במקור על ידי sus123 צפיה בהודעה
    1. תחבר למזרק צינורית ותכניס לםתח המילוי ותשאב כמה שאתה צריך.
    2. נראה לי שפשוט השמן יזרק לתיבת אוויר
    +1 זה בדיוק מה שיקרה
    בכמות קטנה זה כניראה לא יעשה נזק
    בכמות יותר גדולה זה עלול לחסום גישת אוויר למנוע, ולייצר נזק
    בנוסף לאמור, יכול להיווצר נזק לאטמים במנוע

    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bengolan צפיה בהודעה
    +1 זה בדיוק מה שיקרה
    בכמות קטנה זה כניראה לא יעשה נזק
    בכמות יותר גדולה זה עלול לחסום גישת אוויר למנוע, ולייצר נזק
    בנוסף לאמור, יכול להיווצר נזק לאטמים במנוע

    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk
    תקשיבו, נראה לי לא הגיוני בעליל. אין כול קשר אפשרי בין תיבת האויר לשמן המנוע.
    הדבר היחידי שיכול להיות וגם זה כאשר מדובר על כמות נכבדה יותר זה שהקרנק / חלקו ישב בתוך השמן.
    ומה ואם בכלל מה הנזק בכך (סתם בשביל העניין)?
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אצלי באופנוע לפחות - מחליף את הפילטר, ממלא שמן עד לרמה תקינה. מניע לרבע דקה בערך, מכבה, ממתין דקה, בודק, ממלא, חוזר חלילה עד שהשמן ברמה הנכונה.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    89
    ציטוט נכתב במקור על ידי RoadSwimmer צפיה בהודעה
    תקשיבו, נראה לי לא הגיוני בעליל. אין כול קשר אפשרי בין תיבת האויר לשמן המנוע.
    הדבר היחידי שיכול להיות וגם זה כאשר מדובר על כמות נכבדה יותר זה שהקרנק / חלקו ישב בתוך השמן.
    ומה ואם בכלל מה הנזק בכך (סתם בשביל העניין)?
    אתה בטוח במה שאתה אומר
    כי אני דיי חולק עלייך.
    העודפים לעיתים מגיעים לתיבת התהודה (בית הפילטר) דרך הנשם העליון של המנוע מכיוון השסתומים.

    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bengolan צפיה בהודעה
    אתה בטוח במה שאתה אומר
    כי אני דיי חולק עלייך.
    העודפים לעיתים מגיעים לתיבת התהודה (בית הפילטר) דרך הנשם העליון של המנוע מכיוון השסתומים.

    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk
    תבדוק את הכתבה הזו, נכון זה לא אופנוע אך ניתן ללמוד מזה.
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי RoadSwimmer צפיה בהודעה
    תבדוק את הכתבה הזו, נכון זה לא אופנוע אך ניתן ללמוד מזה.
    לא יודע מה ניתן ללמוד בזה. לא מתיימר להבין במכוניות אבל זו "כתבה" שנכתבה ע"י מוסך שהשורה התחתונה שם היא "בוא אלינו למוסך, אנחנו נדאג לך".

    ציטוט נכתב במקור על ידי RoadSwimmer צפיה בהודעה
    תקשיבו, נראה לי לא הגיוני בעליל. אין כול קשר אפשרי בין תיבת האויר לשמן המנוע.
    זה שלא נראה לך זה נחמד אך זו עובדה.
    פעם עודפים היו נזרקים החוצה מהמערכת. בימינו, אחרי שהבינו שזה לא ממש ידידותי לסביבה, החליטו שעודפים ישארו במערכת בצורה זו או אחרת. והפתרון הנפוץ הוא לזרוק עודפים לתיבת האויר במקום שיישפכו לכביש. זה על קצה המזלג.
    ציטוט נכתב במקור על ידי RoadSwimmer צפיה בהודעה
    הדבר היחידי שיכול להיות וגם זה כאשר מדובר על כמות נכבדה יותר זה שהקרנק / חלקו ישב בתוך השמן.
    ומה ואם בכלל מה הנזק בכך (סתם בשביל העניין)?
    זה כתוב לך ב"כתבה" שהבאת כדוגמא. תקרא.
    רמז- ייווצר קצף בשמן.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הנשם של האגן שמן מחובר לתיבת אוויר בכל רכב אופנוע וקטנוע.
    עודפי שמן לא אמורים להגיע לתיבת האוויר,מה שמתוכנן להגיע לשם אלה גזים שחודרים דרך הרינגים לאגן ואדיי השמן.
    שני אלה רעילים ומכוח היניקה של המנוע נכנסים לשריפה חוזרת דרך סעפת היניקה בשביל להקטין את זיהום האוויר.

    לכן כשיש יותר מידי שמן,ואני מדבר על יותר מידי שמן בהגזמה - נניח חצי ליטר, אז במנועים קטנים הוא יוכל להגיע לשם בצורה נוזלית,אולי אפילו מכוח הסטרטר.
    חפש על שסתום PCV.

אשכולות דומים

  1. בדיקת שמן - איך הדרך הנכונה
    על ידי Vrx_200 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-07-2016, 08:55
  2. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 07-05-2016, 23:12
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 27-01-2016, 07:52
  4. בין עירוני בהרצה - מה הדרך הנכונה?
    על ידי 338cal. בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 11:10
  5. הורדת הילוכים - הדרך הנכונה
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 08:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO