בספר הרכב בדרך כלל מתייחסים לזה.
צריך למלא 3/4 מהשמן, להניע לכבות ולבדוק שוב.
יכול להיות הבדלים קטנים בין ההוראות לעוקב יבשה או רטובה.
שלום רב,
תוהה לגבי הדרך הנכונה למילוי שמן בטיפול הכולל החלפת מסנן שמן, כך שלא יקרה שממלא יותר מדי שמן ולא פחות מדי (כלומר בין הסימון התחתון לעליון).
תודה מראש!
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death
בספר הרכב בדרך כלל מתייחסים לזה.
צריך למלא 3/4 מהשמן, להניע לכבות ולבדוק שוב.
יכול להיות הבדלים קטנים בין ההוראות לעוקב יבשה או רטובה.
נראה לי שהטעות שלי היתה שלא נתתי למנוע להגיע לטמפרטורת עבודה, מכאן הוספתי ומליתי קצת יותר מדי (כנראה).
כאשר האופנוע קר, השמן מגיע מתחת לסימן העליון ואילו כ 5-10 דקות לאחר כיבוי (מנוע חם) מפלס השמן עובר את העיינית.
1. כיצד ניתן להוציא כמות של 200-300cc שמן מבלי לפתוח את בורג הריקון?
2. האם כמות כזו (200-300cc) מעבר לכמות הנדרשת יכולה לעשות נזק למנוע?
תודה מראש!
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death
אצלי באופנוע לפחות - מחליף את הפילטר, ממלא שמן עד לרמה תקינה. מניע לרבע דקה בערך, מכבה, ממתין דקה, בודק, ממלא, חוזר חלילה עד שהשמן ברמה הנכונה.
תבדוק את הכתבה הזו, נכון זה לא אופנוע אך ניתן ללמוד מזה.
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death
לא יודע מה ניתן ללמוד בזה. לא מתיימר להבין במכוניות אבל זו "כתבה" שנכתבה ע"י מוסך שהשורה התחתונה שם היא "בוא אלינו למוסך, אנחנו נדאג לך".
זה שלא נראה לך זה נחמד אך זו עובדה.
פעם עודפים היו נזרקים החוצה מהמערכת. בימינו, אחרי שהבינו שזה לא ממש ידידותי לסביבה, החליטו שעודפים ישארו במערכת בצורה זו או אחרת. והפתרון הנפוץ הוא לזרוק עודפים לתיבת האויר במקום שיישפכו לכביש. זה על קצה המזלג.
זה כתוב לך ב"כתבה" שהבאת כדוגמא. תקרא.
רמז- ייווצר קצף בשמן.
הנשם של האגן שמן מחובר לתיבת אוויר בכל רכב אופנוע וקטנוע.
עודפי שמן לא אמורים להגיע לתיבת האוויר,מה שמתוכנן להגיע לשם אלה גזים שחודרים דרך הרינגים לאגן ואדיי השמן.
שני אלה רעילים ומכוח היניקה של המנוע נכנסים לשריפה חוזרת דרך סעפת היניקה בשביל להקטין את זיהום האוויר.
לכן כשיש יותר מידי שמן,ואני מדבר על יותר מידי שמן בהגזמה - נניח חצי ליטר, אז במנועים קטנים הוא יוכל להגיע לשם בצורה נוזלית,אולי אפילו מכוח הסטרטר.
חפש על שסתום PCV.